Me Plus You - Kapitel 102

- Du vet att du är så sjukt jävla vacker just nu va?
- Tack detsamma, sa hon och kollade upp och ner på min kropp. Hon kollade upp på mig och när hon såg att jag kollade på henne så rodnade hon men log tillslut lite snett.

Jag tog hennes hand och vi började gå längst den lila mattan. Folk applåderade, busvisslade och kamerablixtrarna attackerade oss. Jag kunde inte sluta le. Jag sneglade på Claudia och hon verkade inte kunna göra det heller. Jag böjde mig fram mot henne.

- Jag är så glad att jag får dela det här med dig. Dig och ingen annan, viskade jag i hennes öra. Hon kollade upp på mig och log. Jag drog henne intill mig och vi kysstes.



(förlåt för konstig bild, haha)

Claudias perspektiv:
Allt kändes så himla rätt, när jag stod där med Justin. Jag hörde verkligen hemma här, tillsammans med Justin. Det var meningen att det skulle vara vi två.
Själva filmen var helt .. Fantastisk. Det finns inga ord som kan beskriva hur bra den var. Jag grät en del under filmen, och då kändes det extra bra att ha Justins arm runt mina axlar.
Det var fullt med fans utanför bion och efter själva filmen så gick vi ut och tog några kort med de och gav autografer. Eller, Justin gjorde det. Men det var faktiskt några som ville ta kort med mig och ville ha min autograf. Det kändes ganska coolt, haha.
När allt var slut så åkte vi hem till Justin.
Jag hade inte med mig så mycket saker så jag fick låna en stor tröja och ett par shorts av Justin. Jag tog med min necessär in i badrummet och tvättade bort sminket och allt sånt där, innan jag gick ut till honom igen. Han låg i sängen.

- Hey there sexy, sa han och log sitt sexiga Bieber-smile. Jag gick fram sängen och böjde mig över honom, och kysste honom.
- Jag gillar dina kyssar, mumlade han och kollade på mig. Han tog sin hand och la en av mina hårslingor som ramlat ner bakom örat. Jag kysste honom igen och satte mig sedan bredvid honom. Vi låg och myste ett tag, under täcket.

- Kan inte vi kolla på film? frågade jag efter en liten stund.
- Jo visst, svarade han och ställde sig upp. Vi gick tillsammans ner till köket och poppade popcorn, hämtade chips och massor av annat.
- Var är Pattie?
- Hon är antingen på middag hemma hos er, hemma hos någon annan kompis eller så ligger hon och sover, svarade Justin och log.
Vi gick upp tills hans rum och ställde alla skålar i hans säng. Justin hämtade laptopen och ställde den framför oss och vi la oss i den enorma sängen. Vi kröp ner under täcket och la oss tillrätta.

- Jag hade tänkt den här filmen, eller den här, sa han och höll upp två filmer. En skräckis och en romantisk. Jag pekade på skräckfilmen och vi båda började skratta. Justin stoppade in DVD:n i datorn och filmen sattes igång.

- Om du blir rädd så kan du alltid hålla min hand, sa han och log. Han höll upp sin hand mot mig.
- Det tänker jag göra ändå, sa jag och tog hans hand.

Filmen var riktigt läskig och äcklig. Jag kollade bort ett flertal gånger och det kändes som om jag klämde sönder Justins hand.
När skräckfilmen var slut satte vi på den romantiska och kollade på den.

- Vill du ha glass? frågade Justin när den andra filmen var slut. Jag nickade och han försvann ner i köket, men kom upp efter en stund med två skålar. Jag tog emot ena skålen och suckade lätt.
- Du har dåligt inflytande på mig. Vi äter bara onyttigt, haha.
Jag tog en sked glass. Justin böjde sig fram och slickade sig om munnen, innan han slickade runtom min mun. Sedan kysste han mig länge. Jag somnade tätt intill Justin den natten.

Nästa morgon vaknade jag av att Justin ställde sig upp. Han verkade inte märka att jag vaknade dock. Han gick in till badrummet och kom efter en stund tillbaka ut igen.
- Åh, är du vaken?
- Nej, jag bara sitter här, sa jag och skrattade.
Han gick fram till mig och kysste mig, innan han kröp ner i sängen igen. Jag märkte att han somnade nästan direkt, men jag själv kunde inte sova. Jag bestämde mig för att väcka honom, så jag puttade på honom lite försiktigt.

- Vad? stönade han och la huvudet under kudden.
- Jag kan inte sova, kan inte vi gå upp?
Justin mumlade något och sedan stönade och suckade han högt innan han ställde sig upp. Han gick direkt in i badrummet och jag hörde hur duschen sattes på. Efter en stund så gick jag in i badrummet, tog av min morgonrock och gick in i duschen med honom. Det ena ledde till det andra, hehe.

Senare på dagen:
Jag och Justin hade spenderat dagen med att åka runt till olika biografer och överraska fans. Sedan hade vi och Ryan och Caitlin åkt och shoppat. Jag och Caitlin hade gått in i tjejaffärer medans killarna gått in i några andra affärer. Jag blev ganska överraskad när jag shoppade med Caitlin, för några hade faktiskt kommit fram till mig och bett om min autograf. Det hade jag inte förväntat mig!

Efter shoppingrundan åkte jag till stallet med Caitlin och tränade inför tävlingarna. Det var mindre än fyra dagar kvar och jag var hur nervös som helst. Jag hade alltid tävlat med hästarna och brukade inte alls vara nervös, men för det första så var det här i ett annat land och det var på en helt annan nivå. Men det skulle säkert gå bra!

När vi var klara med det så åkte vi hem och duschade innan vi åkte hem till Justin. Där väntade killarna på oss.

Chaz skrek på mig och sprang fram och kramade om mig när jag kom in genom dörren. Jag kollade förvånat på honom och kramade tillbaka.
Vi gick in i köket och där satt Justin och Christians och höll på med Justins iPhone.

- Hej älskling, mumlade han men kollade inte upp från det han höll på med. Jag kollade på Chaz och han skakade på huuvdet.
- Fråga inte, men de spelar något spel. Jag och Ryan får inte spela. Snälla rädda oss! sa Chaz och gick ner på knä. Jag kollade på honom och sedan på Caitlin, vi båda började asgarva.

Efter en liten stund så slutade Justin spela och jag satte mig bredvid honom och vi kysstes ett tag. Det kändes som om alla stirrade, men jag brydde mig inte. Det var ändå bara våra vänner.

- Vart är Jasmine? frågade jag när vi suttit och pratat ett tag.
- Oj, jag glömde säga det, förlåt. Hon har åkt och haft någon konsert, men kommer tillbaka om typ fem dagar. Sorry! sa Caitlin och kollade på mig. Jag nickade mot henne och log. Det var lite tråkigt att Jasmine hade åkt, men hon skulle ju komma tillbaka om mindre än bara en vecka.
Plötsligt ringde min mobil och jag gick iväg för att svara. Det var Olga som ringde.
När jag pratat klart med henne så gick jag ut till de andra igen.

- Vem var det som ringde? frågade Justin och la handen om min midja.
- Olga, svarade jag och log. Jag sneglade på Chaz och han såg direkt mycket ledsnare ut, inte alls lika glad. Jag tog upp mobilen och ringde upp Olga.

- Ditt ex eller din nuvarande, whatever, men han vill snacka med dig. Puss! sa jag på svenska och gav mobilen till Chaz.
- Vad? Vem? sa han och kollade frågandes på mobilen.
- Olga. Hon vill snacka med dig, sa jag och log. Hela hans ansikte lös upp och han försvann in i ett annat rum. Han kom inte tillbaka på ett tag, men när han kom tillbaka så hade han ett ansiktsuttryck som jag inte riktigt kunde läsa av. Var han glad eller ledsen? Justin måste ha läst mina tankar.

- Han är glad. Tack för det förresten, viskade han och pussade min tinning.


Jag tycker inte om den här historien längre, för nästan ingenting händer.. Den känns bara så tråkig typ? Jag har några idéer kvar om vad som ska hända och då kanske den blir bättre, men samtidigt inte? Jag ska skriva de där idéerna och sedan avsluta novellen tror jag (sedan börja på en ny).

Låter det bra? Några tips på hur novellen ska sluta? KOMMENTERA!


Kommentarer
Postat av: Anonym

de ska INTE gifta sig. gör det i nästa novell ist.

2011-03-03 @ 14:12:13
Postat av: Anonym

Aasbra

2011-03-03 @ 14:48:11
Postat av: Matilda

Awesome :)

2011-03-03 @ 16:04:50
URL: http://mmatii.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jättebra ! Men om du snart ska avsluta den ska du då börja på en ny me plus you 2 eller never let you go ?ska den handla om claudia och justin eller om helt nya ? Jag röstar på att det ska handla om samma<3 du är grymmast<3

2011-03-03 @ 16:09:27
URL: http://johannaabergmaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

gööör en ny! :D den krm bli jävligt grymt!

2011-03-03 @ 17:22:06
Postat av: Anonym

nej du får int sluta :'(

:(((

2011-03-03 @ 19:45:38
Postat av: lavin

Skriv klart den här först. Och börja på en ny sen;D (knasigt?) och om du typ vill skriva klart den här novellen så fort som möjligt, så kan du ju skriva alla dina ideér så röstar vi fram dom bästa? eller ja, jag vet inte;)

2011-03-03 @ 20:43:26
Postat av: Anonym

ja, tycker du ska avsluta den där snart, o börja på en ny!:D

2011-03-03 @ 21:30:56
Postat av: Anonym

Den här är såååååååå bra måste jag säga dig, du är så duktig på att skriva noveller;)

Men jag tycker du ska skriva klart den här och börja på en ny novell, jag tror den kommer vara lika bra som den här eller bättre...:D men snälla sluta inte skriva noveller för du är Såå duktig och jag älskar dina noveller om du slutar skriva kommer jag må dåligt:(

Men skriv klart dina idéer på denna novell sedan skriv en ny novell;)

// bieber lööve

2011-03-03 @ 23:24:06
Postat av: Ida <3

Länkat dig nu! Tack för länken, puss :)

2011-03-04 @ 17:22:34
URL: http://biebsordie.blogg.se/
Postat av: älskar't

Kan du inte skriva när de ska till Maldiverna??

2011-03-04 @ 19:21:25
Postat av: Madde

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER,DU SKRIVER SÅ BRA, VILL HA MER. DU SKRIVER SÅ BRA SÅ ATT JAG VILL SKRIKA SNÄLLA UPPDATERA IDAG!!!!!

2011-03-04 @ 19:35:12
Postat av: Malin

Läs gärna min novellblogg! :)

2011-03-04 @ 19:57:38
URL: http://modeapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0