Me Plus You - Kapitel 99

- Smakar jag inte spya nu eller?
- Nej, nu smakar du pizza, sa han och kysste mig igen.



Justin la sig ner i soffan och jag la mig ner bredvid honom. Han sträckte sig efter TV-kontrollen och satte på TV:n. Han gick direkt vidare till MTV och där visades "My Super Sweet 16".

- Bortskämda ungar, mumlade jag när tjejen i programmet fick en bil, och inte ens var glad för den.
- Hur var din födelsedag? Bättre än den här tjejens?
- Det var den bästa jag någonsin haft. Jag kunde seriöst inte ha haft en bättre födelsedag.
- Vad bra då, sa Justin och log. - Blev du glad för presenterna?
- Herregud, ja. Finaste presenterna jag någonsin fått. Jag kollade upp på Justin. Han log och böjde sig sedan ner och kysste min panna.

Jag kom precis och tänka på alla presenterna jag fått. De var verkligen de finaste presenterna man kunde få, varenda en av de. Tänk att jag, jag och Justin, skulle åka till Maldiverna. Och att jag hade fått en bil. Justin var faktiskt galen. Han skämde verkligen bort mig.

- Förresten Justin..
- Ja älskling? sa han och log mot mig.
- Är du helt jävla galen eller? Du köpte en bil åt mig!
- Haha, äsch då. Jag betalade inte allt ju. Din pappa betalade också. Vi delade på kostnaden! Jag betalade bara lite mer än hälften..
- Du är ändå helt jävla sjuk i huvudet. Han skrattade och böjde sig ner och vi möttes i en kyss.

Efter att vi kollat på TV i evigheter så tröttnade jag och ställde mig upp.
- Jag ska duscha, joinar du? frågade jag Justin och han nickade. Vi gick tillsammans upp till hans rum och klädde av oss, för att sedan hoppa i duschen.

Vi stod tätt intill varandra och kramades. Det varma vattnet rann ner för våra kroppar. Jag ställde mig på tå och bet lite i hans underläpp och han stönade lätt, innan han drog mig intill sig och kysste mig hårt och passionerat. Han tryckte försiktigt upp mig mot väggen. Jag började kyssa hans nacke medans jag kände hur hans hand gled längre och längre ner på mig.
Jag stönade högt och borrade in mina naglar i Justins rygg. Han skrattade lågt och jag gled ner med handen och gav honom ett handjobb. Han stönade högt och såg verkligen ut att uppskatta det.
När jag var klar var vi båda tillräckligt upphetsade så han lyfte upp mig lite högre och förde in den.

Han kysste mig på pannan, näsan, kinderna och tillslut kom han till min mun. Vi kysstes länge.

- Jag förvånas varje gång över hur otrolig du är.
- Du är inte så dålig du heller, sa jag och vi kysstes.

Vi kysstes ett tag till innan vi började tvätta håret och ja, duschade. När vi var klara gick vi ut ur duschen och tog på oss våra morgonrockar och gick ner till köket. Han plockade fram saker för att göra en macka, och gjorde snabbt en macka som han åt upp.

- Vi åt nyss? Blir du aldrig mätt?
- Jo det kanske jag blir, men ditt sex gör mig utsvulten, sa han och skrattade.

Vi gjorde oss iordning och gick sedan över till mitt hus. Mamma och Pattie var ute och åt, så det var bara pappa hemma. Det var roligt att mamma och Pattie hade blivit så bra vänner med varandra.
Jag och Justin gick upp till mitt rum och jag bytte kläder till något mer bekvämare än det jag hade på mig. Vi gick sedan ner till pappa. Justin satte sig i en av fåtöljerna och jag satte mig i hans knä.

- Hade ni det trevligt igår? sa han och kollade på mig och Justin.
- Det var sjukt kul. Den bästa födelsedagen jag någonsin haft!
- Är du glad över bilen?
- Ja, herregud! Jätteglad! Jag är glad över allt men det där var verkligen.. shit. Coolt, sa jag och både pappa och Justin skrattade.
- Så, är du redo att börja övningsköra? frågade pappa. Jag tänkte efter. På ett sätt var jag ju det, men jag kände mig fortfarande lite bakfull så det vore nog inte så jättebra.
- Kan jag inte göra det någon annan dag?
- Öh, jo visst, sa pappa och kollade förvånat på mig.

Vi satt och snackade ett tag till innan jag och Justin bestämde oss för att gå ut. Vi ringde Kenny och han mötte upp oss, och vi åkte iväg. Vi stannade utanför McDonalds. Justin vände sig om och kollade på mig.
- Blir det okej? Eller är det för mycket skräpmat för dig?
- Det är lugnt, nickade jag. Jag var faktiskt ganska sugen på skräpmat, även fast Justin hade rätt. Jag hade inte ätit något som inte var onyttigt idag.
Vi gick tillsammans in och beställde. Det var inte så jättemånga där, men några fans kom fram och ville ta kort med honom. Efter bara några minuter kom vår beställning och vi gick ut till bilen och åt.

När vi ätit upp körde vi hem till mig och gick nästan direkt och la oss.

Nästa dag:
Jag vaknade av att solens strålar träffade mina ögon. Jag suckade och satte mig upp. Framför mig stod Justin, färdigpåklädd.
- Godmorgon älskling. Vi har typ.. missat skolan .. i två dagar nu. Bli inte sur! Därför ska du få ha privatundervisning med mig idag, sa han och log stort.
Jag ryckte på axlarna och la mig ner i sängen igen. Jag borrade ner huvudet i kudden. Justin knuffade på mig löst.
- Upp och hoppa, sa han och drog bort täcket. Jag rös till av kylan och satte mig upp. Han menade allvar.
Jag gick direkt till garderoben och tog på mig ett par jeans, en tröja, en halsduk och en skinnjacka. Jag gick sedan till badrummet och fixade mig lite snabbt innan jag gick ut till Justin igen.
- Bra, då går vi, sa han och tog min hand.

Vi gick ner på undervåningen och Justin bad mig ta på mig mina skor. Jag gjorde som han sa och jag såg hur han försvann in i köket och pratade med min pappa. Efter några minuter kom han tillbaka med en macka i handen.
- Vad pratade du och pappa om då?
- Äsch, inget, sa han och log. - Nu går vi!
Vi gick ut till hans bil och körde iväg till hans hus. Egentligen var det ju ganska onödigt, vi hade kunnat gå. Vi klev ut och gick in till hans kök. Där satt Pattie och en kvinna.

Efter bara två timmars undervisning så var vi klara. Justin hade det verkligen lyxigt när han hade sin privatlärare. Då behöver han ju bara gå i skolan i typ två timmar medans vi andra går i sex-sju timmar. Lyxigt.

- Vad ska vi göra nu då? Frågade jag Justin när vi satte oss i hans bil.
- Det får du se, det får du se, sa han och startade bilen. Vi körde iväg och efter tjugo minuter så stannade vi framför ett gigantiskt garage. Jag förstod inte riktigt vad vi gjorde här, men hoppade ut och följde efter Justin. Vi gick in och stannade efter en liten stund framför min svarta Range Rover med en stor röd rosett runt sig.

- Vi ska övningsköra, eller du ska övningsköra! Vi ska iallafall prova lite, så får du gå en kurs senare, sa Justin glatt och gick fram till bilen. Jag följde efter honom och vi rev bort den stora rosetten och la in den i baksätet.
Justin började köra och visade mig hur man skulle göra. Han körde ut på vägen och när jag trodde att jag greppat allt så bad jag honom stanna. Han svängde in till en parkering och stannade. Vi båda klev ur och bytte platser.

Jag försökte göra samma sak som Justin gjort, men det gick inte alls bra. Jag vände mig om och såg hur Justin försökte hålla sig för skratt.

- Sluta, vad taskigt! Tänk på att man måste vara 18 för att få köra i Sverige, så jag har aldrig kört förut! Han skrattade ännu mer.
- Kolla där, sa han och pekade på en bil som stod parkerad på andra sidan gatan. - En paparazzi!
- Åh herregud. Justin, jag klarar inte av det här. Jag vågar inte! Tänk om jag kör av vägen? Kör in i en annan bil? Kör på en paparazzi eller en annan människa?
Justin skrattade och la sedan sina händer på mina axlar.
- Lugn, det kommer att gå bra. Ta djupa andetag. Jag hade inte direkt tänkt låta dig köra över någon eller ens köra ut på vägen. Vi ska bara vara här, på parkeringen, just nu. Det kommer att gå bra.
Justin visade än en gång hur jag skulle göra. Jag gasade på långsamt och Justin harklade sig.
- Fel växel, sa han och bytte åt mig.
- Förlåt då!
- Äskling det är lugnt. Du är jätteduktig för att det är första gången du kör. Sväng vänster!
Jag gjorde som han sa och efter ett tag kändes det som om jag hade greppat det. Jag var inte redo att köra på de stora vägarna, men jag skulle nog kunna överleva om någon tvingade mig.

När jag kände att jag var klar så bytte vi plats igen så att Justin fick köra. Vi båda kände oss ganska hungriga så han stannade utanför ett café och vi klev ur bilen. Han drog luvan över huvudet och vi gick in. Vi beställde och satte oss vid ett av borden. Maten/fikan kom in efter en stund och vi åt upp. Vi satt och snackade ett tag, tills det började komma fler och fler fans, och ännu mer paparazzis. Det blev ganska jobbigt, så vi gick och satte oss i bilen. Plötsligt ringde min mobil. Jag tog upp den och svarade.
Haha lite konstigt, men vad tycker ni? Bra/dåligt kapitel?

Och vem tror ni det är som ringer? hmm.. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahh ommggg meeeer

2011-03-01 @ 18:04:25
Postat av: Anonym

asbraaa

2011-03-01 @ 19:28:15
Postat av: Anonym

Om vi kommenterar mer så bloggar hon säkert mer.. SÅ NU KOMMENTERAR VI!!!! :) :) :)



Asbra!!!

2011-03-01 @ 19:34:34
Postat av: Johanna

Jätte jätte bra ! Skönt med lite omväxling ibland. Jag menar du gjorde den mat som dem inte brukar och var var toppen kul att läsa då :-) du är grym !

2011-03-01 @ 19:58:41
URL: http://johannaabergmaan.blogg.se/
Postat av: Madde

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!

2011-03-01 @ 22:08:44
Postat av: Anonym

Jätte bra!! MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!

2011-03-02 @ 07:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0