Jag vill ha ERA idéer! LÄS

Nu är novellen "Me Plus You" (tyvärr) slut. Jag gillade att skriva på den, men det blev somsagt lite tråkigt den sista perioden. Vissa av er älskade slutet som jag skrev och vissa hatade det.. man får ju tycka vad man själv vill :)

Nu har det blivit dags att börja på en ny novell. Jag har två olika idéer, men vet inte riktigt vilken av de jag ska välja, vilken som är bäst och så där. Jag ska börja skriva på de båda och sedan se vilken som blir bäst! Men, jag vill fortfarande ha ERA åsikter, ERA idéer. Jag vill veta vad ni tycker!

Jag vill veta om ni vill att tjejen ska hata eller älska Justin från början? Ska novellen utspela sig när Justin inte var känd, eller nu när han är känd? Ska det vara något speciellt med tjejen (eller Justin)? Eller vill ni att Justin ska vara gay? haha..
Vad ska hända i novellen? Jag vill ha massvis med idéer om tjejen, Justin, vad som ska hända, vilka som ska ingå (om ni förstår vad jag menar), tips på drama, olyckor osv.

Så, jag vill att ALLA kommenterar vad ni själva tycker. Jag vill ha minst 20-30 kommentarer med olika idéer. Det kanske är lite mycket, eller? Ni klarar det nog!! :)

Efter 20-30 kommentarer ska jag börja arbeta med novellen. Förhoppningsvis kommer det första kapitlet upp på LÖRDAG! Förlåt om ni har fått vänta! puss

UPDATE: Jag har två idéer men vet inte vilken jag ska välja. bläää


Kommentarer
Postat av: Anonym

han ska vara känd!!!!

2011-03-10 @ 21:04:23
Postat av: Anonym

tycker hon ska hata honom först o sen börjar hon gilla honom, (vet inte hur därimot)

och justin tycker jag ska vara inte känd utan han blir de lite senare, han ska inte va gay:D hihi

2011-03-10 @ 21:34:03
Postat av: Matilda

det ska inte ta så lång tid innan dom träffas tycker jag :) och dom ska helst inte träffas på ngn konsert/gala utan typ när han är på semesster eller nåt ;) love

2011-03-10 @ 21:36:14
URL: http://mmatii.blogg.se/
Postat av: J

Jag tycker att tjejen inte ska älska Justin men inte heller hata honom, hon kan väl typ va släkt med Ryan typ kusin eller nått oh bo i canada eller Atlanta, oh dom träffas genom Ryan, eftersom Ryan oh Justin har vart bästa vänner länge så har ju hon träffat Justin förut såklart men just den här första dagen på sommarlovet kändes det speciellt, hon kan va 1 år yngre än Justin, typ långt mörkt hår oh blå/gråa ögon oh typ heta nicole :)

Ah det är min ide :D

2011-03-10 @ 21:38:54
Postat av: Emma

jag tycker absolut inte att justin ska vara gay! haha :P Jag tycker att tjejen i historien kan typ lägga ut videor på youtube när hon sjunger (hon är asduktig på det!) :P sen så lägger hon ut en video när hon sjunger en utav justins låtar. och han ser den och tycker att hon är helt awesome, sen lägger han ut det på sin twitter. och sen typ söker han upp henne eller nått :P haha kanske en dålig idé, men det är iaf en idé! :)

2011-03-10 @ 21:58:39
Postat av: Madde

Jag tycker att tjejens(Kayla) pappa ska känna Usher, att hennes pappa känner varann. Fast hon inte gillar Justin. Sen typ under en hel sommar ska hennes familj umgås med Ushers familj, och då borde Justin komma in i bilden, och ahh.. Hon ska heta Kayla vara 96:a och hon bor i Manhattan i New York. Hon ska kunna sjunga också, men hon slutade för att hennes mormor dog. (Det var hon som sjung och spela med henne, hon betydde allt för Kayla, samma för Kayla..). That was my idea.. :)

2011-03-10 @ 22:19:58
Postat av: Elin

jag tycker inte hon ska älska honom men heller inte hata honom. och han ska vara känd men inte att dem träffas på en konsert :P

2011-03-10 @ 22:22:48
Postat av: Neejra<3'

Jag tkr det du hittils skirvit har varit gr8 så jag ska låt dig fortsätta skirva utan mina ideer..;D

2011-03-10 @ 22:27:27
Postat av: Challie

Jag tycker att han ska vara känd!!

Och så tycker jag att tjejen ska hata Justin eller inte hata honom men hon ska inte gilla honom liksom.

Och alltid när det är typ drama så brukar ju typ alltid Jasmine vara med och förstöra..jag tycker om det ska vara drama så ska Jasmine inte vara den som förstör allting ;p

et var väll allt jag hade att säga haha x)

2011-03-10 @ 22:28:27
URL: http://charlottekristoffersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker varken hon ska hata eller älska... typ bara tycka han är helt ok. för annars är det så lätt att det blir för överdrivet!

2011-03-10 @ 22:35:00
Postat av: Madde

sjöng*

2011-03-10 @ 22:50:36
Postat av: Anonym

jag tycker att han ska vara känd från början

2011-03-11 @ 00:01:20
Postat av: Matilda

Mycket drama, och inte så att hon/han bara förlåter direkt

Och det skulle vara lite annorlunda om det var tjejen som hade gjort ngt dumt och att Justin inte vill förlåta än tvärtom som det alltid är :)

2011-03-11 @ 15:18:59
URL: http://mmatii.blogg.se/
Postat av: Matilda

Mycket drama, och inte så att hon/han bara förlåter direkt

Och det skulle vara lite annorlunda om det var tjejen som hade gjort ngt dumt och att Justin inte vill förlåta än tvärtom som det alltid är :)

2011-03-11 @ 15:19:38
URL: http://mmatii.blogg.se/
Postat av: Lollo

jag tycker att han ska vara känd , och hon ska inte gilla honnom, hon tycker att han bara vill ha massa uppmärksamhet.

sedan tycker jag att hon ska lägga upp youtube klipp och då ser jasmine villegas henne och då vill jasmine ha henne som backup singer (dom som sjunger bakom henne) sen ska hon med på turnen som justin ska vara med på men jasmine och hon ska bara ha några konserter i bland och sedan börjar han gilla henne :D

2011-03-11 @ 17:13:18
Postat av: Dana

Jag tycker han bör vara känd när dem träffas, han borde vara på en semester typ i något land och sen träffas dom. Hon ska inte vara värsta fan:et och inte hata honom heller utan hon tycker han är helt okej. Sen så blir de förälskade elr ngt sånt haha :)

2011-03-11 @ 18:45:01
Postat av: Anonym

tjejen kan heta georgina ett ovnaligt namn hon tycker att hans rösst liknar som en tjej o kallar honom beaver. Hon ska kallas gina har diabetes (sjukdom som man inte får äta socker kanske lite men man måste ta spruta) sen hennes bästa vän amani kallas mani hon e typ släkt elr kusin något med justin sen på amanis birthday party träffas dom. Justin ska flörta med henne fast hon dissar han och georgina ska vara rik fast inte bortskämd rikt då hennes föräldrar jobbar typ som ööhh kommer inte på något bra fast något jobb med en hög lön. Hon kan spela piano och går på karate och det skulle va coolt om hon kunde kinesiska fast hon e från typ italien. Justin verkligen älskar henne. Hom har mörkt brunt hår typ till bröstet och platt hår hon e modern o hon tillslut börjar gilla honom

2011-03-11 @ 19:29:22
Postat av: Anonym

jag tycker hon ska ha blondt ganksa långt hår,dansa och kunna sjunga, så hon lägger ut en video på youtube så nån känd ser de, o så kommer hon till usa o så, (hon e från sverige) o så tycker jag att hon ska tyckaatt justin är okej asså inte hata honom o inte älska honom, o så ska de träffas på en fest på när hon e i usa då, så blir justin kär, o efter en stund blir hon de med!:) så tycker jag !

2011-03-11 @ 20:15:04
Postat av: Nathalie

Jag tycker att justin ska vara känd!!!

Och att tjejen inte hatar men hon älskar honom inte.

Utan bara att han tycker att han inte är bra men inte heller dålig.Och sen så träffas dom på något sett, och hon lär känna homon och då börjar hon få känslor för honom och sånt;)

2011-03-11 @ 20:18:48
Postat av: Anonym

Hon ska inte hata honom och inte älska heller, hon ska inte bry sig om honom och sen så träffas dom inte på dn konsert!! Hon ska inte bara typ falla för honom direkt utan ta det sakta.. Och han ska vara känd och så ska hAn inte vara gay;) sen så kan tjejen heta typ.. Paris?:D och hon kan ha långt guldigt/brunt hår och bruna ögon och så ska dom vara lika gamla!:) sen kan dom träffas via typ dom går in i varandra nån stans, och så kan tjejen vara en såndär tuffing på longboard eller nå,sen så träffas dom igen på ett ställe, vet inte vart.. Haha min fantasi suger men det var ett tips iallafall:)

2011-03-12 @ 07:21:54
Postat av: Anonym

Några förslag på namn är typ som vissa har skrivit, Paris,georgi, selena haha, noelle, nicolina, sunrise?(haha), Laura, Sofie, angie, Sabina, Emma, typ jennifer, Kristin, jennifer, mauritz(Hahah), patricia, aja men typ bara några förslag om du inte kommer på nå;)

2011-03-12 @ 07:41:35
Postat av: Anonym

jag tycker att hon ska hata justin och att det börjar innan han blir känd

2011-03-12 @ 09:24:01
Postat av: Anonym

dom kan åka karusell eller nå, så hamnar dom på samma sittplats brevid varann,och då så är karusellen läskig och så ''råkar'' hon luta sig mot justin.. och hon är ingen beliber men hon hatar honom inte heller;) en ide bara... en dålig men skitsamma

2011-03-12 @ 09:54:27
Postat av: lavin

typ att hennes pappa och usher e jättebra vänner (barndomsvänner) och usher e som en extra pappa till den här tjejen. och justin behöver en akut dansare till sin nästa konsert och frågar usher om han vet en tjej i justins ålder som kan dansa.

så usher föreslår henne. dålig idé, hehee:P

2011-03-12 @ 19:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0