Me Plus You - Kapitel 31

Jag tog ett stadigt tag om mikrofonen och började sjunga: "At night when the stars light up my room I sit by myself talking to the moon, try to get to you.. in hopes you're on the other side, talking to me too or am I a fool who sits alone talking to the moon?" Jag bytte snabbt melodi och började sjunga på 'God Damn You're Beutiful' av Chester See. Jag sjöng hela låten.
Jag vet att det inte riktigt var något speciellt, men det kändes så sorgligt när jag sjöng och tänkte på Claudia, så jag kände hur ögonen var lite tårfyllda och jag kunde se att några av fansen hade blanka ögon.
- Eh, det där var alltså 'Talking To The Moon' av Bruno Mars och 'God Damn You're Beutiful' av Chester See, två låtar som jag tycker är riktigt fina och .. ehh.. vi ses på konserten! sa jag innan jag gick av scenen. Jag sprang iväg till mitt omklädningsrum och slängde mig på soffan. Dörren öppnades och in kom..

- Yo Biebs, Chaz is in tha building! Det var alltså Chaz som hade kommit in genom dörren. Jag hoppade upp från soffan och sprang fram till honom, och kramade om honom lite broderligt.
- Shit vad jag har saknat dig mannen! sa jag och vi gjorde vårt "hemliga" handslag med varandra.
- I know! Utan mig, vad vore livet? sa han och stoppade in en snickers i munnen.
- Haha, jag kan iallafall se att du är dig själv.. Choklad, choklad, choklad!
Jag hade inte träffat Chaz på hur länge som helst, och jag hade verkligen saknat honom. Vi brukade träffas hela tiden förut men nu har det varit så mycket med turnén så jag har inte riktigt hunnit, och det hatar jag.
Han satte sig framför TV:n och jag gick fram och satte på mitt XBOX.
- Men du, fick du bara för dig att flyga ner hit eller?
- I wish. Din pappa tvingade ner mig hit. Fan, tänk nu hade jag kunnat vara i skolan och ha det roligt men istället måste jag umgås med världens tråkigaste människa. Kill me liksom! Vi båda började skratta och tog spelkontrollerna. Kör vi Fifa eller? frågade han.
- Nej, vi kör Barbie spel! Såklart vi kör Fifa, svarade jag och slog till honom i bakhuvudet. Vi började skratta igen.
Vi satt och spelade och pratade hur länge som helst och det var skönt att ha Chaz där. Han var rolig och fick mig alltid på bättre humör, samtidigt som han lyssnade på vad man hade och säga.
- Justin, jag märker att du är lite ofokuserad? Eller har jag blivit bättre? Han skrattade lite smått. Men seriöst, har något hänt eller?
Jag hade inte berättat för honom så det var bara att börja. Han satt och lyssnade. Jag berättade att mamma och pappa sagt att det bästa kanske var att glömma henne. Jag försökte liksom intala mig själv att jag någon dag skulle hitta någon lika bra som henne. Det gick däremot inte så bra, men jag försökte. Tillslut kom jag till biten om Nicklas - att jag var ledsen för att hon förmodligen glömt bort mig när hon var det enda jag tänkte på, dygnet runt. Chaz gav rådet att jag skulle berätta hur jag kände för henne, men det kunde han glömma! Däremot kanske jag skulle fråga lite diskret om Nicklas?

Mamma kom in i rummet, hälsade på Chaz och sa att jag skulle vara ute på scen om tjugo minuter. Jag sa hejdå till Chaz men bad honom vänta på mig tills efteråt. Jag följde med mamma och gick till stylisten.

CHAZ PERSPEKTIV:
Justin gick därifrån och bad mig vänta, och eftersom jag åkt hit för att träffa honom så bestämde jag mig för att göra det. När han gick så lämnade han kvar sin mobil och det enda jag kunde tänka var "perfekt".. hehe! Jag plockade upp den och började skriva: "Jag skiter i vad allt och alla säger, du är den enda som betyder något för mig. Du ska bara veta att jag tänker på dig dygnet runt och du betyder allt för mig och jag kommer att göra allt för dig. Jag älskar dig, ingen annan. Forever and ever". Jag bläddrade i kontaktlistan och skickade iväg SMS:et. Justin skulle tacka mig en dag, det visste jag!

OLGAS PERSPEKTIV:
Mobilen i fickan vibrerade till och jag tog upp den. Det var ett SMS ifrån Justin och det stod: "Jag skiter i vad allt och alla säger, du är den enda som betyder något för mig. Du ska bara veta att jag tänker på dig dygnet runt och du betyder allt för mig och jag kommer att göra allt för dig. Jag älskar dig, ingen annan. Forever and ever"
Allt stannade till. Han hade säkert bara skickat fel tänkte jag, det var ju han och Claudia nu! 
"Skickat fel?" skrev jag tillbaka.
"Nej? Det är bara du och jag, ingen annan. Du är min shawty"
Vad fan menade han?! Det var ju han och Claudia? Vem tänkte han skicka det där till?
"Fan dig! Det är ju du och Claudia? Hon är helt galen i dig och nu är du otrogen? Vad fan tänker du med?!"
"Vänta, vem är du då?" Hur dum var Justin egentligen? Vi hade ju smsat förut.
"Olga, Claudias kompis? Har du gått och blivit dum i huvudet eller? Förmodligen eftersom du är otrogen"
"Nej vänta lite, det är inte Justin. Det är hans kompis Chaz? Jag skulle bara försöka fixa saker mellan Justin och den där tjejen för han var verkligen ledsen över henne. Det där smset skulle till henne! Jag svär, Justin är INTE otrogen!"
"Chaz? Chaz Somers? Omg.. Det var ju smart tänkt men planen brast, haha! Vi gör såhär; jag säger inget om smset till Claudia och raderar allt, du gör samma sak. Okej?"
"Girl I Love You"
"Skickade du fel igen?"
"Nej, du är smart och jag gillar smarta tjejer. I love you? Fattar du?"
"Jaa.. Men jag måste dra nu, cya"

Jag visste INTE vad som nyss hände, men när jag kollat Chaz Twitter så hade han ju skrivit att han varit med Justin, så jag tror inte han ljög. Jag tror inte heller Justin skulle kunna vara otrogen mot Claudia..
Haha det blev lite weird där med Chaz & Olgas perspektiv.. hhahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0