Me Plus You - Kapitel 20

Efter en stund så kom maten in och den var väldigt god. Vi satt och pratade och sedan beställde vi efterätt och stora glasskulor i glas kom ut.
Vi började vräka i oss och det slutade med att vi båda hade glass runt hela munnen!
- HAHA! Du ska bara veta hur du ser ut just nu, Justin.. Hahaha! 
- Ska du säga?! Hon började slicka sig om munnen. Nej, vänta, jag kan hjälpa dig.. sa jag.
Jag närmade mig henne och började pussa bort glassen runt hennes mun. Precis då såg vi en kamerablixt.

Jag täckte snabbt Claudias ansikte med mitt. Jag ställde mig snabbt upp och drog med henne och sprang iväg, en bit bort.
- Jävla skit, allt är förstört. Förlåt Claudia, förlåt..
- Justin, det är lugnt. Jag bryr mig inte. Du fixade ett ensamt bord vid stranden, vid solnedgången, och du tror att jag ska bli sur för att någon tar ett foto?
Jag släppte hennes hand och drog henne intill mig i en lång kram istället.
- Vänta lite, jag måste bara ringa Kenny, sa jag. Jag plockade upp mobilen och ringde honom. Han var som vanligt i närheten så han kom ganska snabbt.

- Hey kids! Vad har hänt? sa Kenny.
- En jävla paparazzi idiot tog ett foto på oss när jag kysste Claudia.
- Ni vet väl vilka följder detta kan få? sa han och kollade oroligt på oss två.
- Jo jag vet. Den jävla skitstöveln ska brännas till döds och..
- Stopp stopp stopp, inte det där språket Justin! Kenny skrattade. Vi går och pratar med den som tar kortet och löser allting? Okej?
- Mhm, mumlade jag till svar.
Vi gick iväg till resturangen, eller ja, bordet. När kyparen såg stora Kenny komma mot honom så blev han verkligen skrämd, haha! Kenny började direkt babbla på om att han skulle radera bilden och sånt där. Det kändes skönt att ha Kenny där, för jag visste att han skulle fixa det.
- Så, bilden är raderad nu? Och du kommer INTE att läcka detta till några sajter? frågade Kenny kyparen med en arg ton.
- Ja, den är raderad.. men en liten detalj.. eh.. mjo.. När den unge herrn här och hans dam, sa kyparen och pekade på oss, sprang iväg så var jag kanske lite snabb i fingrarna och råkade skicka iväg den till en skvallersida. Men alltså.. den är inte internationell.. Det är Danmarks största skvallersajt..
Jag släppte återigen taget om Claudia och sprang fram till honom.
- Du gjorde VAD?! skrek jag på kyparen.
Kenny gick bort från både kyparen och Claudia med mig.
- Justin, åk tillbaka till hotellet så fixar jag det här. På något sätt. Okej?
- Jag antar att jag inte har något annat val, sa jag och gick surt därifrån.

Jag drog med mig Claudia ner till strandkanten. Vi båda hade tagit av oss skorna och gick med fötterna i det kalla vattnet, och jag hade min andra arm om henne.
- Kenny föreslog att vi skulle gå tillbaka till hotellet.. Hoppas du förstår varför, och jag ber så mycket om ursäkt.. Jag ville att det här skulle bli en fin kväll.
- Justin det var en fin kväll, och kvällen är inte slut så den kan fortfarande bli lika bra igen. Vi kunde ju inte stanna där liksom..
- Tack för att du förstår, sa jag och pussade henne på pannan. Vi gick tillsammans, tätt, tillbaka till hotellet.

PÅ HOTELLET:
Claudia satte sig på min säng.
- Sååå, vad ska vi göra nu då? frågade jag henne.
- Jadu.. Jag vet faktiskt inte. Kan vi inte bada? svarade hon och log mot mig.
- Bada?
- Ja, du vet? I badkaret?
Eller duscha tillsammans.. tänkte jag.  Fast det sa jag ju inte förstås!
- Jo, ja, det är klart vi kan. Vänta här så ska Blixten fixa några grejer! sa jag och sprang iväg. Värsta planerna hade jag. Innan jag sprang ut ur dörren så kollade jag bak och hon satt nerbäddad i min säng. Fan, varför skulle jag vara tvungen att förstöra det här?

Jag har somsagt punkterat en senknuta idag så jag har väldigt ont i handen, därför det korta kapitlet. Men, vad tycker ni? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Awesome verkligen skiitbra

2011-01-10 @ 19:34:43
Postat av: Jasmine

Jättebra :D:D

2011-01-11 @ 01:38:20
URL: http://essatjej.blogg.se/
Postat av: MirandazBieber

Det vart super braa! Du är lätte bra på det här!:)

2011-01-12 @ 19:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0