Me Plus You - Kapitel 93

Justin log sexigt och började smeka mina bröst medans vattnet rann ner för våra kroppar. Jag stönade lite lätt och kysste honom. Jag började dra händerna över hans magmuskler och han rös till i hela kroppen. Jag började sakta smeka honom och det slutade med att jag gav honom ett handjobb. Han såg ut att uppskatta det.

- Du är otrolig, sa han och kysste mig.

Vi dushade klart och hoppade sedan ut ur duschen.



Jag satte fast en handduk runt brösten och en runt håret. Sedan började jag smörja in mig och såsmåningom föna håret. När jag var klar med det så satte jag upp håret och drog några drag med mascaran. När jag var helt klar gick jag ut till mitt rum och Justin satt vid datorn, helt påklädd.

- När gjorde du dig iordning?! Jag märkte inte ens dig i badrummet! sa jag och gick och ställde mig bakom honom.
- Killar är lite snabbare än tjejer, suckade han och kollade upp på mig. Vi båda skrattade. Han stängde av datorn och ställde sig upp och kramade mig.

Nästa dag:
Hela gänget var hemma hos mig och vi skulle strax ut, det var bara jag som behövde göra mig iordning. Jag hade precis fixat håret och sminkat mig, det återstod bara kläder. Jag gick in min gigantiska walk-in-closet och valde ett bar jeans och en lila tröja. Jag orkade inte ha på mig något speciellt idag.
När jag var klar gick jag ut till mitt rum igen men ingen var där.

- De gick till Ryans hus, kommer du eller? hörde jag någon säga. Jag snurrade runt nästan ett helt varv och såg Christian stå precis bakom mig. Vi gick ner till undervåningen där vi mötte mamma och pappa.
- Christian, det var länge sedan! sa mamma och kramade om Chris. - Claudia, var hemma till klockan sex. Vi ska på middag. Jag nickade och vi, jag och Christian, började gå. Efter en liten stund var vi framme.

Vi gick in i köket och där satt Caitlin, Chaz och Ryan. Christian sa att han behövde gå på toa så han sprang upp på övervåningen. Jag ställde mig och lutade mig mot Ryan.
- Tog det sådär lång tid att ta på sig ett par jeans och en tröja? Äh, det var snyggt iallafall. Du har bra smak, sa Ryan och skrattade.
Jag kunde i ögonvrån se hur Justin kom ner från trappan, jag vände mig om och log mot honom innan jag vände mig mot de andra igen.
- Thanks. Ska du hoppa på mig och kyssa mig igen eller? sa jag och kollade på Ryan. Vi båda började skratta.
- Ska du typ sluta med det där skämtet snart eller?
Vi skrattade ett tag till. Jag vände mig om mot alla andra och de såg ut som om de just sett ett spöke eller något.

- Vad är det? sa jag oroligt.
Justin som nu stod framför mig kollade ledset på mig, så jag bad alla de andra gå ut så att jag kunde prata med honom.

- Vad är det Justin? frågade jag och ställde mig framför honom.
- Han kysste dig.. sa Justin lågt. - När, var och varför?
Jag berättade snabbt. När jag var klar så skrattade han bara och jag gjorde detsamma. Han tog tag i min hand och vi gick ut till de andra.

Justins perspektiv:
Jag stannade upp och Claudia gjorde samma sak.
- Vem kysster bäst? viskade jag i hennes öra.
- Hm, vet inte. Ryan tror jag, sa hon och skrattade, och började gå iväg. Jag tog tag i hennes midja och drog henne intill mig.
- Jag eller Ryan?
- Det är svårt att avgöra! gnällde hon. - Om du kysser mig så kanske jag kan bestämma mig?
Jag böjde mig ner och kysste henne långt och passionerat.
- Du vinner.

Vi gick in den sista biten i vardagsrummet och jag satte mig i en fåtölj. Claudia satte sig i mitt knä och jag la mina armar om hennes midja.
När det blev paus i programmet som alla kollade på så vände de sig mot oss, men ingen sa något. Bara stirrade. Ganska läskigt faktiskt!

- Okej eftersom ingen säger något så bryter jag den tystnaden. Ryan gjorde vad? sa hon upprört och hennes blick flackade mellan Claudia och Ryan.
Claudia berättade snabbt vad som hade hänt och samtidigt så kysste jag hennes nacke. Jag kände hur hon rös till.

Claudias perspektiv:
- Jag går på upp. Kom om fem minuter, viskade Justin i mitt öra och ställde sig kort därefter upp. Jag kollade på honom när han gick upp för övervåningen men började prata med Caitlin strax igen. Efter ungefär fem minuter sa jag att jag också behövde gå på toa, så jag sprang snabbt upp på övervåningen och gick in i första badrum. Där stod Justin lutad mot väggen och log.
- Hey sexy, sa han och kysste mig. Jag blev varm i hela kroppen när han kysste mig.
Han började kyssa min hals och jag bet lite löst i hans läpp. Justins händer var överallt på min kropp och plötsligt stod vi i bara underkläder. Justin la sig ner på badrumsgolvet och jag gjorde detsamma. Han gav mig en kondom som jag satte på honom. Jag sänkte mig ner över honom och vi började röra oss rytmiskt.

Tio minuter senare kände jag hur det krampade i varenda muskel och jag kom i vad som kände som världens största och kraftigaste orgasm. Justin kom också och jag la mig utmattat över honom.
En liten stund senare drog han sig ur mig och vi gjorde oss iordning lite snabbt. Klädde på oss, fixade håret och sånt där.

- Är du inte alls sur för det där med Ryan?
- Nej, inte alls. Vi var inte ens tillsammans då.. typ. Och det var bara en kyss. Jag förstår honom, du är ju så jävla het! Han skrattade och nafsade i min nacke när vi gick ner för trappan till undervåningen.

- Jag förvånas varje gång över hur otrolig du är, viskade han i mitt öra och jag vände mig om för att kyssa honom.

Vi gick ner och satte oss vid de andra.
- Det där tog lång tid, sa Caitlin och kollade på oss.
- Vill jag ens veta vad ni gjorde? frågade Ryan.

Jag kollade generat ner i golvet och sedan upp på Justin, som såg lika generad ut. Han mötte min blick och vi började skratta lite tyst. Han böjde sig ner och kysste mig, länge.

- Varsågod, gör det här och nu också, suckade Chaz och kollade på oss.
Jag blev ännu mer generad och kände att jag säkert var röd i hela ansiktet.  

När klockan började närma sig fem så sa jag att jag behövde gå hem. Justin behövde också gå hem, så vi tog sällskap hem.

Direkt när jag kom hem så hoppade jag in i duschen, fixade håret, sminkade mig och bytte kläder. Jag visste inte till vem vi skulle, så det fick bli en klänning. Inte för uppklätt, men inte heller för fint. 
Mamma ropade från nedervåningen så jag sprang ner och där stod både mamma och pappa, färdiga. Jag tog på mig mina skor och vi gick ut till bilen.

- Förresten, vem ska vi till? sa jag medans jag knäppte fast bilbältet.
- Har jag inte sagt det? sa mamma förvånat och kollade bak på mig. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

skitbra! MER :)

2011-02-26 @ 15:12:56
Postat av: Anonym

jävlar, din novell e beroendeframkallande :D

2011-02-26 @ 15:13:09
Postat av: Emma

asabautamegasuperbra!!!! hahaha xD älskar din novell!!

2011-02-26 @ 15:29:18
Postat av: Anonym

Bra :)

2011-02-26 @ 16:20:52
Postat av: Anonym

asbra höller me Emma:)

2011-02-26 @ 19:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0