Me Plus You - Kapitel 58

Efter en lång tid av kyssande och när vi var helt blöta så gick Justin snabbt in i huset men jag sa att jag bara skulle samla mig lite.
Äntligen började jag känna mig lycklig igen, om ni förstår vad jag menar. Jag kände mig så glad att jag bara ville hoppa upp och ner och skrika, vilket jag nästan gjorde - jag började snurra runt med armarna utåt och jag lät regnet rinna ner för min kropp.
- Gulligt, hörde jag någon säga och jag kollade upp på balkongen där Justin stod och skrattade åt mig. - Kom upp nu så att du inte blir förkyld..



Jag gick runt till baksidan av huset och sprang upp för altanen och in till dörren. Justin var förmodligen kvar på mitt rum så jag låste dörren och sprang upp dit.
- Hej där, mumlade han och log.
- Hej på dig själv, sa jag och log tillbaka. - Usch vad blöt jag är, vänta lite så ska jag hämta en handduk.
- Behövs inte. Här har du. Han sträckte fram en rosa handduk till mig och jag började krama ur vatten ur håret. Justins blick drogs direkt ner mot mina bröst då jag hade slutat täcka de med mina händer och börjat torka håret med handduken istället. Det var ganska pinsamt då han stod helt knäpptyst och bara stirrade på mina bröst. Änny pinsammare blev det då jag upptäckte att mina bröstvårtor var alldelles styva och syntes igenom väldigt bra genom det blöta linnet, som satt som fastklistrat på mig.
Jag harklade mig och Justin kollade äntligen upp på mitt ansikte. Han rodnade till och började dra handen genom håret, göra massor av hairflips och annat.
- Öh.. asså..
- Skitsamma, sa jag och log stort. Jag gick fram till byrån och plockade fram min turkosa mjukisdress, och försvann snabbt in i badrummet och bytte om till den. När jag kom ut till mitt rum igen så satt Justin på min säng och bara kollade rakt framåt. Jag gick fram och satte mig mittemot honom.

- Förlåt, verkligen. Okej? sa han lågt.
- Du är förlåten och jag tror att det är lugnt.. Jag är fortfarande rädd för att älska dig så mycket som jag gör, men jag ska försöka att övervinna min rädsla. Jag är nog bara rädd för att bli sårad.. Aja, du får förlåta mig också - men jag måste faktiskt få umgås med andra killar. Jag skrattade till lite.
- Rädd? Justin såg på mig med en allvarlig min. - Du behöver aldrig vara rädd när du är med mig. Jag kommer alltid att skydda dig, så länge jag lever. Jag ska aldrig heller såra dig och det lovar jag! Jag kanske inte är den bästa pojkvännen, även fast jag vill vara det. Jag vill kunna vara med dig hela tiden men det är svårt när vi bor så långt ifrån varandra. Det är svårt att ha ett förhållande på så här långt avstånd, men vi kommer att klara det. Det vet jag!
Jag kunde inte säga något. Jag var faktiskt nästan mållös!
- Aww, mumlade jag och log.
- Angående intervjun, det var inte meningen. Som jag sa så var det bara för din egna säkerhet. Lovar. Jag är inte rädd för att visa världen dig, jag känner motsatsen - jag vill göra det! Men Scooter tror att alla mina fans kommer att hoppa på dig och ja, eh.. ja du förstår. De kan vara väldigt överbeskyddande ibland. Och juste, såklart du får umgås med andra killar. Helst inte, men jag kan ju inte förbjuda dig! Han skrattade. - Men det var bara att det såg ut att vara mycket mer när du var med honom.. Din blick mot honom var likadan som den var mot mig.
- Justin, du är den enda i mitt liv och det svär jag på! Han var bara en väldigt väldigt bra vän som jag älskar med hela mitt hjärta, men min relation till honom är inte som med dig. Jag lovar!
- Jag tror dig.

Han började krypa närmre mig. Han var nu riktigt nära mig och helt plötsligt kände jag hans tunga i min mun och jag kysste honom tillbaka.
- Jag älskar dig, mumlade han mellan kyssarna. - Jag gör det verkligen.
- Jag önskar att jag kunde säga detsamma..
Han stannade upp direkt och backade bak ifrån mig. Han kollade chockat och oroat på mig.
- Vad sa du precis?
- Lugn Justin, lugn! Jag skojade bara. Såklart jag älskar dig!
- Tänkte väl, alla älskar ju The Biebs, sa han och flinade.
Jag böjde mig nu fram mot honom och tog ett stadigt tag om hans nacke och kysste honom. Vi, och kyssarna, blev allt mer och mer upphetsade. Justin hade tagit av mig min mjukiskofta och själv satt han utan tröja. Plötsligt kände jag hans varma händer över min kalla mage, han hade nämligen sina händer innanför mitt linne. Hans hand åkte sakta högre och högre upp och han kollade på mig. Jag nickade och tillslut smekte han mina bröst med båda händerna genom BH-tyget. Jag ska inte ljuga, jag var väldigt upphetsad.
Jag satt nu gränsle över honom och jag kunde känna hur bulan där nere blev allt hårdare och större. Jag bestämde mig för att reta honom lite så medans vi kysstes och han hade sina händer över hela min kropp började jag gnida mig lite mot hans stånd. Jag släppte ena handen om hans nacke och drog den ner för hans mage och sedan var jag nere vid bulan. Jag kunde nästan känna hur den bultade när jag försiktigt la handen ovanpå och började smeka den, genom byxtyget. Jag tog modet och stoppade in handen i hans byxor så att det bara var det tunna kalsongtyget mellan min hand och hans sak. Justin som redan stönat lite innan började göra det allt högre nu och då slutade jag smeka hans stånd och tog upp handen.

- Sluta inte, snälla.
- Hm, varför inte då? sa jag och flinade mot honom.
Han tog snabbt bort en av sina händer från ett av mina bröst och stoppade ner den i mina byxor. Han började försiktigt smeka mig där nere, utanpå trosorna, och det var skönt. Jag började gnida mig mot honom och hans hand och jag kände mig hur upphetsad som helst nu, nästan så att jag skulle smälla av!
- Ahh, Justin.. Mhmm.. Okejdå, stönade jag fram och stack ner handen i hans byxor och rörde försiktigt med fingrarna över hans stånd - nästan trippade fram med handen. Vi båda stönade väldigt högt samtidigt som vi kysste varandra hårt och passionerat.

Plötsligt öppnades dörren och mamma klev in.
- Claudia, har du äti..
Vi slutade direkt men jag hade fortfarande min hand i Justin's byxor och han hade sin hand på mitt ena bröst och en hand i mina byxor. Mamma kollade chockat på oss.
- Ojdå, jag ska nog gå. Det är mat nu iallafall. Hon stängde dörren och gick ut därifrån.

Jag kollade på Justin.
- Awkward, skrattade jag.
- Skojar du? Jag kommer inte kunna visa mig mer här! Fyfan vad pinsamt. Nej, jag klarar inte av det. Uschuschusch!
- Oj, så hemskt var det väl inte? Vi hade det iallafall mysigt, sa jag och blinkade mot honom.
- Yes, synd att det tog slut.

Vi kysstes, klädde på oss och gick ner till mamma i köket.
Almost a Biebergasm! Haha! Förlåt för dålig uppdatering men ons-tors-sön har jag somsagt träning från skolan slutar tills ungefär kl 21! + att jag har asmkt plugg den här veckan.
Jag vet inte om det kommer ett till kapitel idag, men jag ska försöka. Förlåt!!!!

Hm, hur reagerar Patricia? Hm.. ;) KOMMENTERA :)

Kommentarer
Postat av: lavin

bra att dom inte hade sex, de skulle inte låta som Justin;D han ska ju inte förlora sin oskuld tills ha gifter sig har han sagt!XD

2011-02-03 @ 15:28:37
Postat av: Anonym

det bästa jag lääääääst!!Mera sånt!!Sluta aldrig med denna blogg älskar den!!Ps.Kan du skriva mer idag och i morgon!!!.Ds älskar bloggen!!

2011-02-03 @ 15:34:15
Postat av: Anonym

hahaha asbra

2011-02-03 @ 16:13:30
Postat av: Anonym

omehh 'lavin',,

för det första så är detta en saga och för det andra så har han redan gjort det med Selena, duuuh ?!

2011-02-03 @ 16:16:37
Postat av: Anonym

sååååå braaaaa fortsätt såhäär

2011-02-03 @ 17:34:07
Postat av: Anonym

Hahah asbra juuh!

Snälla en till idag ska inte vänta!!!!:d



Ofta senelna o Justin har haft sex!?!

2011-02-03 @ 19:30:51
Postat av: felicia :)

skitbra :)

2011-02-03 @ 19:39:42
URL: http://feliciafahlstrom.blogg.se/
Postat av: lavin

Veet, men man måste ju fortfarande va realistisk (stavning) och tror inte dom har haft sex än?

skriiv meeeeer!

2011-02-03 @ 21:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0