Me Plus You - Kapitel 108 - SISTA DELEN!



Det hade gått mer än ett år sedan jag var med om rid olyckan. Både jag och Justin är nu arton år och vi har varit tillsammans i ca två år. Två år. Mitt liv har förändrats så otroligt mycket sen jag träffade Justin och om några timmar skulle det förändras igen. Jag skulle blir Mrs. Bieber.

Jag, mamma, Caitlin och Sandi, Jasmine, Olga och hennes mamma Helena, hade tagit in på hotell. Hotellet var hur lyxigt och fint som helst. Igår hade vi allihop fått massage och massor av behandlingar.

Idag var iallafall den stora dagen och jag var konstigt nog inte nervös. Det kändes rätt på alla sätt.

Jag vaknade på morgonen av att någon skrek och när jag öppnade ögonen såg jag Caitlin, Jasmine och Olga stå i min säng och hoppa upp och ner.
- DU SKA GIFTA DIG IDAG! skrek Caitlin och hoppade ner från sängen, och kramade om mig.
Jag skrattade till och ställde mig sedan upp, och började skrika med de. Vi stod och skrek och kramade om varandra en stund tills vi släppte varandra och gick ut i hotellrummets kök. Vi åt frukost tillsammans.

Jag tog en lång dusch och sedan fönade jag mitt hår. Jag tog på mig en mjukisdress och gick sedan ut till TV-rummet. Kort efter att jag satt mig så knackade det på dörren. Jag reste mig upp och öppnade. Där stod mamma och Pattie. Jag gick och tog min färdigpackade väska och tjejerna gjorde detsamma, innan vi åkte iväg till kyrkan.
Caitlin, Jasmine och Olga gick in i ett rum och jag in i ett annat. Min stylist för dagen - Sandra - satt på en stol och reste sig upp och kramade om mig när jag kom in. Sandra började plocka upp sina saker och Pattie satte sig framför mig.

- Nervös? sa hon och log varmt mot mig.
- Faktiskt inte. Inte på något sätt. Det känns mer rätt än någonsin. Pattie log.
- Jag måste kila iväg nu och hjälpa de andra tjejerna, men jag kommer tillbaka senare och hjälper till med dig. Är det okej? Jag nickade och Pattie kramade om mig innan hon ställde sig upp och försvann ut ur rummet.  

Sandra började fixa mitt hår och smink, och det blev  vackert! Håret fick vara utsläppt och Sandra lockade det i stora fina lockar, och sminket var fint det också. Allt var helt perfekt.
När hon var helt klar så gick hon ut ur rummet och mamma kom in med min klänning. Hon kramade om mig och gick sedan ut. Jag ställde mig framför spegeln och kollade in min spegelbild. Så mycket har faktiskt inte förändrats med mig, förutom den stora magen kanske. Ja, jag är gravid. Sjätte månaden.

Jag tog upp klänningen och höll upp den framför mig. Den var så vacker. Den finaste klänning jag sett.
Jag klev ur min mjukisdress och tog sakta på mig klänningen. Jag hade bara provat den en gång förut, och det var gången i affären. Jag var lite rädd att den inte skulle gå runt min stora mage, men det gjorde den.
Precis när jag var på väg att dra upp dragkedjan så öppnades dörren och Ryan kom in. Vad gjorde han här? Jag kollade förvånat på honom. Han var väldigt fin idag, med kostym och allt. Han gick fram till mig och kramade om mig hårt.

- Kan du hjälpa mig med dragkedjan? frågade jag och han nickade. Jag lyfte försiktigt bort mitt hår och han drog upp kedjan och jag snurrade runt och kramade om honom.

- Jag har aldrig sett dig så här vacker, sa han och jag såg hur han var tårögd. Jag kände själv att ögonen började fuktas.
- Tack..
- Gråt inte, du förstör ditt smink, sa han och vi båda skrattade. 
- Jag måste gå nu. Allt börjar om tjugo minuter och jag måste fixa det sista med Justin. Vi ses där ute, sa han och vi kramades en sista gång innan han försvann ut genom dörren.

Precis som dörren åkte igen öppnades den igen och in kom Caitlin, Jasmine och Olga. De skrek högt och hoppade upp och ner. Jag gjorde detsamma. Eller, det blev lite svårt att hoppa med magen men jag skrek. De sprang fram mot mig och kramade om mig hårt.
De släppte mig efter ett tag och jag kunde kolla lite nogrannare på dem. De såg så vackra ut! Som allt annat här, hehe. Jag skulle ha världens finaste tärnor, utan tvivel!

- AHHH! Ni ser så vackra ut! skrek jag och kramade om de hårdare.
- Du då!? Du ser helt jävla perfekt ut! sa Jasmine.

De försvann när det var cirka fem minuter kvar och pappa kom in. Jag stod framför spegeln och han ställde sig bredvid mig.
- Du är så vacker gumman, riktigt vacker. Det är dags nu, sa han och klappade mig löst på ryggen.

Justins perspektiv (lite innan):
Jag drog på mig mina byxor och stoppade in skjortan. Jag tog en sista titt i spegeln innan jag gick ut till Chaz igen. Han satt, helt färdigfixad, på sängen och sträckte fram min kavaj. Jag tog den och satte på mig den. Jag fixade sedan min fluga och vände mig om mot honom.

- Stiligt! sa han och vi gjorde ett handslag.

Dörren öppnades och in kom Ryan. Han var lite smått tårögd.

- Vad har hänt? frågade jag och han bara log stort.

- Absolut ingenting. Jag är bara så glad för dig och Claudias skull. Mina två bästa vänner ska gifta sig! Förresten, hon ser riktigt vacker ut. Jag kollade på honom och log. Jag kunde inte vänta tills jag själv fick se henne, hon var säkert mer än vacker.

Jag kollade på klockan och det började bli bråttom. Vi tog våra saker och gick sedan in genom de stora dörrarna. Det var många här nu, det var faktiskt nästan helt fullt. Jag kände igen många ansikten och hälsade på så många som möjligt innan jag kramade om mamma och ställde mig längst fram vid altaret.

Claudias perspektiv:
Jag tog pappas hand och gick längst "korridoren". Vi svängde vänster och stannade upp lite, precis utanför dörrarna. Pappa vände sig om mot mig.

- Redo?

Jag kollade bak och såg Caitlin, Jasmine och Olga stå där i sina fina klänningar och buketter. De alla log stort mot mig och jag kollade mot pappa och nickade. De stora dörranra öppnades och musiken började att spelas. Jag la min arm runt pappas och vi gick in, tillsammans. Det kändes som om jag skulle sprängas av nervositet och lycka.
Alla stod upp och kollade på oss. När vi kom fram till altaret så böjde sig pappa fram mot mig och kysste min kind, innan han gick och satte sig bredvid mamma. Jag vände mig rakt framåt. Jag kollade först in Chaz, Ryan och Chris som var Justin's bestman. De alla såg grymt snygga ut! Jag vände blicken mot tjejerna och jag visste ju redan hur de såg ut, galet snygga.
Jag vände mig rakt framåt och mötte Justin's blick. Han log varmt och stort mot mig. Jag blev helt knäsvag och kände fjärilarna i magen. Jag gick upp mot honom och vi tog varandras händer, och kollade djupt in i varandras ögon.

Musiken slutade spelas och alla sätter sig ner. Prästen harklar sig tyst och börjar sedan att prata. Jag hör knappt ett ord av vad han säger, jag är för fokuserad på Justin.

Vi fick förklara våra kärlekar för varandra. Jag läste upp min text som jag hållt på med i flera dagar och den blev faktiskt väldigt bra. Justin hade skrivit världens finaste text som verkligen rörde mig, jag började nästan gråta under ceremonin.

Justin blev också tårögd. Vi höll allt hårdare i varandras händer och vände oss samtidigt mot prästen.

- Justin Drew Bieber, tager du Claudia Maria Freeman till din äkta maka, att älska i nöd och lust, rikedom och fattigdom, genom allt som kan uppstå, så länge ni båda lever? frågade han och Justin nickade.
- Ja.
- Claudia Maria Freeman, tager du Justin Drew Bieber till din äkta make, att älska i nöd och lust, rikedom och fattigdom, genom allt som kan uppstå, så länge n.. Jag behövde inte höra hela meningen, jag visste redan att jag ville.
- Ja, svarade jag och avbröt honom. Alla gäster började småskratta lite och Justin log stort mot mig.
- Ringarna tack, sa han och ringarna sträcktes fram. Vi satte på ringarna på varandra och Justin kollade rakt in i mina ögon. Han mimade "jag älskar dig" och jag mimade samma sak tillbaka.

- Är det någon som misstycker till Justin Bieber's och Claudia Freeman's äktenskap? frågade prästen och ingen sa någonting.
- Då förklarar jag er, här och med, man och hustru. Du får nu kyssa din brud, sa han och kollade på Justin.

Justin la försiktigt sin hand på min kind och kysste mig mjukt och länge. Alla började applådera och jubla. Efter att vi kysst varandra så vände vi oss mot gästerna och log. Jag kollade på mamma och pappa, och de båda grät. Jag vände mig om mot Justin igen och han gjorde detsamma. Vi tog varandras händer och gick ut ur kyrkan och in i bilen.

Vi åkte iväg till vår fest där alla gäster var. Vi dansade, åt och hade det underbart.

Senare på kvällen:
När festen hade tagit slut och jag inte orkade dansa mer med min stora mage så var klockan mycket, och jag och Justin åkte hem till honom. Snart var vårt egna hus klart, men sålänge bodde vi hos honom. Det var klart jag bodde hemma, men var ändå mest hos Justin.
Justin la sig i soffan och jag la mig ner i hans knä. Han la armarna om mig och min mage. Jag kände hur något sparkade till, inuti mig.

- Justin, kände du det där!?
- Kände vad?
- Sparken! Den sparkade, för första gången! Här, lägg din hand här, sa jag och la hans hand på en annan del av magen. Jag la min hand över och efter en stund kände vi en till spark.

- Wow, mumlade Justin när sparkarna hade slutat. Jag kollade upp på honom och han hade ett stort leénde över hela ansiktet. Jag sträckte på mig och han böjde sig ner, och vi möttes i en kyss.

- Tänk att jag snart är pappa, och du mamma.
- Det är helt sjukt.

Vi blev tysta och Justin smekte med ena handen min mage, och med den andra mitt hår. Han kysste min hjässa och jag kunde inte sluta tänka på hur mycket jag älskade honom. Han var mitt allt, min värld.

- Jag älskar dig, sa han, som om han läst mina tänkar.

Jag blev helt tyst och bara kollade upp på honom.

- Tänk att jag förut var en helt galen Belieber som ville träffa dig. Jag skulle ha dödat för att få röra ditt hår, sa jag och Justin skrattade lite lågt. - Och nu sitter jag här, och det är vi två.

- Du är min Mrs. Bieber, sa Justin och kysste min nacke.
- Säg det igen.
- Mrs. Bieber. 
- Jag gillar det, sa jag och Justin började skratta.
- Du är min, och ingen annans. Min Mrs. Bieber. Jag vände mig om så att jag satt mot honom och vi kysstes.

- Jag älskar dig mer än något annat, från botten av mitt hjärta, sa jag och han log.
- Jag kan inte beskriva hur mycket jag älskar dig.. Men jag älskar dig med hela mitt hjärta, svarade han och vi kysstes en gång till.
THE END! Vad tycker ni? Det blev inte riktigt som ni ville, men det här var det bästa för mig (om ni förstår vad jag menar, hahah)

Ja, vissa av er kanske inte gillade slutet alltså, men jag tycker det blev helt okej. Vad tyckte ni? Och ni som läst hela storyn, vad har ni tyckt om den?

Jag vill tacka er alla som varit med under hela tiden, ni som läst och kommenterat. NI ÄR BÄST. ♥

Förresten! Mer info om den nya novellen kommer upp imorgon eller någon annan dag snart!

Kommentarer
Postat av: Demhat

Jag tykcer att hela storyn var sjukt bra!:)

2011-03-08 @ 19:42:21
URL: http://foreverjustinvanessa.blogg.se/
Postat av: Emma

I LOVE IT!!!!! Helt klart den bästa Bieber storyn som jag någonsin har läst!! Kommer längta ihjäl mig till den andra storyn!! :) Du är bäst! :D

2011-03-08 @ 19:46:14
Postat av: Nathalie

ÄLSKAR DEN!!! Den bästa novellen jag någonstin har läst!!! Ever!! :D

2011-03-08 @ 20:15:05
Postat av: Ebba

Slutet blev skit bra!!!

kan inte vänta på att den nya ska komma ut!!

har läst hela storyn och den får lätt 10/10!!i poäng av mig då! :)

2011-03-08 @ 20:27:27
Postat av: Anonym

AWESOOOOOMMME , heela novellen var awesome :D

2011-03-08 @ 20:40:01
Postat av: Anonym

omg!!!!!!!!!

2011-03-08 @ 20:51:02
Postat av: pauli♥

duktig du är på å skriva :)

2011-03-08 @ 20:59:05
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: Emily

Du är så grymt talangfull !

jag vill tacka för denna superduper braiga novell, även fast jag hade önskat att den avr minst 50 kapitel till.. men det har varit underbart att läsa!

detta känns lite sorligt faktiskt, det har blivit en vana för mig att läsa novellen varje dag. Du är såååå sjukt duktig !

tack ! <3

2011-03-08 @ 21:06:44
Postat av: Emily

tack för denna underbara novell! det har varit grymt kul att följa den. och jag ser fram emot nästa ! detta känns så sorligt att du avslutar MPY :( den var faktiskt den bästa jag någonsin läst, och jag menar det ! men återigen tack för denna novell ! LÄNGTAR TILL NÄSTA :)

2011-03-08 @ 21:09:02
Postat av: Meli

Vad duktig du är på att skriva! :)

2011-03-08 @ 21:20:31
URL: http://lastfridaynight.blogg.se/
Postat av: Anonym

SUPER BRA NOVELL, LOVE IT!

längtar så mkt till nästa börjat!

2011-03-08 @ 21:29:48
Postat av: Josefine<3

Hella novellen har varit skitbra!Du är asgrym!<3 Du är så himla duktig på att skriva!<3

2011-03-08 @ 21:50:10
Postat av: Josefine<3

Hella novellen har varit skitbra!Du är asgrym!<3 Du är så himla duktig på att skriva!<3

2011-03-08 @ 21:51:19
Postat av: Anonym

LOVE IT

2011-03-08 @ 21:57:42
Postat av: Johanna

Så grym du är ! Jag blir galen åt att det är slut men jag går en fråga :skrev du allt som om du vore claudia ? Hoppas nästa novell blir lika grym som denna <3 och om du byter adress till bloggen då måste du säga till ! Gud det känns sorgligt att det här var sista gången man kommenterade på denna novell <3 du är grym ,du går talang och du är bäst !

Kram en nöjd läsare johanna !

2011-03-08 @ 22:26:59
URL: http://johannaabergmaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag håller med alla du är så bäst!! Den bästa jag läst!!! Men jag skulle villa läsa vad det blev för något!!(asså barnet)!!!

Längtar till den andra!!

Men kan du inte låta dena vara kvar ett tag!! Så man kan läsa den!!??

2011-03-09 @ 06:17:02
Postat av: lavin

Grym du e tjejen!! Har läst din novell ända från början, och den var alltid lika bra! fundera på att bli författare, du har talang!!<33

2011-03-09 @ 16:00:09
Postat av: josse

as bra !! Men kan du inte börja nästa med att hon inte gillar honom, att hon hatar Justin Bieber

2011-03-09 @ 17:16:16
Postat av: Eira<3

Jag gråter..

Det var såå gulligt i slutet.

Det var den bästa novellen ever<3

Älskar den.

2011-03-09 @ 19:04:00
Postat av: Anonym

asbra <3

2011-03-09 @ 21:45:47
Postat av: Anonym

slutet var dåligt (;

2011-03-10 @ 15:24:57
Postat av: isabell

ville bara säga att jag har läst hela denna novellen på 2 dagar. och det är en av dom bästa novellerna jag har läst!



otroligt bra, verkligen!

:DD

2011-03-24 @ 01:17:21
Postat av: Emmy

har läst hela novellen och den var hur bra som helst!! Jätte bra slut! <333 ska läsa den andra nu! =D

2011-05-25 @ 22:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0