Me Plus You - Kapitel 53

- Jasmine, jag åkte egentligen hit för att träffa Justin och det var för typ.. Jag kollade snabbt på klockan - Herregud, snart en timme sen som jag skulle träffat honom!
- Såklart. Det är lugnt, men kan vi inte ses ikväll? Tjejkväll liksom!
- Jovisst, det blir mysigt. Jag ringer dig ikväll. Förresten, kan du visa mig vägen till Justin's rum?
Hon visade mig vägen, kramade om mig och jag började gå mot hans rum. När jag öppnade dörren ..



Så såg jag en gammal gubbe stå med bara en handduk runt midjan. Han kollade förvånat på mig.
- HERREGUD! Förlåt så jättemycket! ropade jag och stängde dörren. Jag kollade bak mot Jasmine's dörr längre ner i korridorren och hon stod i dörröppningen och skrattade så mycket att hon nästan inte kunde andas, såg det ut som. Jag skrattade lite för mig själv innan jag gick vidare till nästa dörr och kollade på Jasmine som nickade.
Jag öppnade försiktigt dörren och den var också till min förvåning öppen.

När jag kom in genom dörren så vände sig Justin om mot mig. Han såg orolig ut och sprang emot mig.
- Claudia! skrek han. - Vart har du varit?! Jag har varit så orolig.. Först var du sen och sedan berättade Kenny att han skjutsat dig hit och sett dig gå in så jag började undra om du kanske tappat bort dig eller något, kanske blivit mördad av någon och ja..
- Haha, gud! Jag träffade Jasmine så jag fastnade hos henne, förlåt!
- Det är lugnt, jag var bara så orolig att någon hade hänt. Speciellt eftersom du inte svarar på mobilen. Han kollade på mig med en anklagande blick. Jag tog upp mobilen och såg att jag hade tio missade samtal och tretton SMS ifrån honom.
- Ljudlöst du vet.. hehe. Jag skrattade lite nervöst.
- Jag kommer aldrig låta något hända dig, men för att jag ska kunna hålla det är det nog bäst om du håller dig nära mig älskling.. sa han och tog tag i mitt huvud och kysste mig mjukt.
- Älskling? Är jag din älskling? sa jag förvånat efter kyssen.
- Såklart. Jag älskar ju dig och det betyder att du är min älskling.
- Älskling, mumlade jag och provade på ordet. Jag gillade det.
Vi fortsatte att kyssas och mysa ett tag innan jag kände att jag började bli hungrig.
- Är du hungrig? Din mage kurrar som en galning!
- Jo, jag antar det, svarade jag.
- Ska vi beställa hem någon mat? sa han samtidigt som han tog upp hotell-telefonen och ringde room-service. Efter ett tags kyssande knackade det på dörren åt 'Mr Bieber' och Justin gick och öppnade, och kom tillbaka med en stor vagn med jättemycket mat.
- Wow, varför så mycket?
- Jag visste inte vad du ville ha så jag tog lite av allt!
- Bra val gjorde du iallafall, sa jag och skrattade.
Vi satte oss i köksavdelningen i Justin's enorma svit och började käka.

- Gud vad jobbigt det var att rida idag! Visst, jag har ridit förut men shit - aldrig har det varit sådär jobbigt, sa Justin mellan tuggorna.
- Så vad säger du, fortfarande rädd för hästar?
- Njaeaa. Dina hästar är ju snälla men de är fortfarande farliga, om du fattar?
- Haha ja, det gör jag väl, antar jag..
- Förresten, äger du båda de där hästarna?
- Yes I do! Jag har tre hästar - Destiny, Amaron och Hippon, sa jag och tog en ny tugga.
Vi slutade att prata kort efter det och började äta upp all mat istället. Jag vet inte hur jag lyckades, men jag åt upp innan Justin. Detta ångrade jag snabbt då jag fick jätteont i magen. Justin satt och skrattade åt mig när jag satt och kved mig av smärta. Jag gjorde misstaget att kasta lite mat på honom och vips, jag hade startat ett matkrig. Vi kastade mat på varandra, köket, väggarna, sängarna - överallt. 

- Fred? frågade Justin samtidigt som han la ner pannkakan han hade i handen.
- Hm, okeej dåå..
Han började sakta gå närmre mig.
- Du har lite grädde där. Han pekade bredvid min mun och sedan flyttade han sig närmre och närmre mig, och kysste bort grädden.
- Och du har lite choklad där, sa jag och kysste hans hals.
Vi fortsatte sådär ett tag tills det blev allt hetare och hetare och jag kände hans händer och kyssar över hela min kropp. Justin började ta av mig linnet men stannade halvvägs och kollade på mig. Jag nickade och han fortsatte koncentrerat att försöka få av det samtidigt som vi kysstes. Jag försökte samtidigt ta av hans tröja och han hjälpte till med armarna. Tillslut jag hade endast mina underkläder på mig och Justin bara sina byxor.
- Du är vacker, mumlade han och log mot mig.
- Du med.
Justin lyfte upp mig så att jag satt "runt" hans midja med mina ben och liksom ställde mig mot väggen. Vi började hångla allt mer passionerat och ja, hans händer var överallt på min kropp.
Jag och Justin slutade direkt då vi hörde att dörren öppnades, och såg att det var Chaz som kom in.
- Ey bro! Ska du.. Olala Justin! Andra gången och allt blir mer hetare och hetare, I'm proud of you bro!
Justin vände sig om.
- CHAZ! Jag varnar dig! UT! UT! UT! 
Chaz började skratta och sedan gick han ut och stängde dörren. Vi kunde höra hur han fortsatte skratta utanför dörren. Jag kollade på Justin som log busigt mot mig.
- Så, vart var vi?
- Här, sa jag och började återigen kyssa honom. 
Helt plötsligt öppnades dörren igen. Justin fortsatte kolla på mig men jag såg att han var riktigt irriterad nu.
- Chaz! Vad var det jag sa?! UT. 
- Hehe, det är inte Chaz.. Det är jag och Jasmine. Sorry man, hörde jag rösten säga innan dörren stängdes.  
Jag tyckte att jag kände igen rösten men jag sa ingenting, det var inget jag tänkte mer på.
Justin suckade och släppte ner mig på marken. Han kysste mig mjukt och la tillbaka en hårslinga bakom örat på mig.
- Förlåt, men stämningen förstördes lite. 
- Det är okej, jag måste bara säga en sak till dig.. Jag är inte redo att ha sex.
- Det är inte jag heller, så det är lugnt, sa han och pussade mig på pannan.

Jag tog på mig mina kläder och Justin gjorde samma sak. Vi myste en stund i hans säng.
- Justiiiiiiiin, sa jag och kollade upp på honom.
- Vad är det min fina Claudia?
- Jag kan ha råkat lova Jasmine att vi skulle träffas ikväll och hon smsade precis att jag skulle gå till henne .. såååå...
- Du vill gå? Visst visst! Min egen flickvän lämnar mig, sa han och låtsades gråta.
- Jag kommer tillbaka senare, promise! Jag pussade honom snabbt på munnen och sprang ut genom dörren. - Love yahh!

Hos Jasmine.
- Jag hoppas det var dig Justin höll på med på sitt hotellrum? frågade Jasmine mig och såg orolig ut.
- Va?! Vad fan pratar du om?! sa jag och låtsades bli upprörd. Det verkade fungera då Jasmine blev jätteorolig. - Haha, just kidding! Yes, det var jag..
- Haha, du skrämde mig där! Grattis isåfall. Man märker verkligen att Justin gillar dig.
- Bara för att han hånglar upp mig? frågade jag och skrattade.
- Nej då! Han kan inte sluta prata om dig när vi turnerar runt och ja, det syns bara att han gillar dig. Och juste, förlåt för att jag typ förstörde lite i Danmark.. du vet.. asså.. ja, att jag pussade honom.
- Det är bortglömmet, så det är lugnt.
- Lova? För vi var inte ihop och jag är inte en bitch som snor andras killar och j..
- Jag lovar! Jag kramade om henne och hon kramade tillbaka.
Resten av kvällen kollade vi på typiska "tjejfilmer", målade naglarna, åt cupcakes, kollade på mer film, diskuterade killar och bara pratade jättelänge. En typisk tjejkväll alltså! Jag gillade verkligen Jasmine, hon var en bra vän.
När klockan närmade sig halv tolv på kvällen och Jasmine hade andra planer, eller ja hon skulle gå och lägga sig, så tänkte jag gå hem. Eller kunde jag kanske smyga tillbaka till Justin? Jag tog upp mobilen och smsade mamma om att jag skulle sova hos Justin och jag smsade honom om det var okej. Jag fick inget svar men vi hade ju sagt "ses senare" så jag antog att det skulle vara okej. Jag sa hejdå till Jasmine och gick ut i korridoren. Det var mycket tystare jämfört med förut så jag fick smyga för att inte väcka någon kändes det som. När jag kom fram till Justins dörr öppnade jag den försiktigt och den var fortfarande öppen.

Jag trippade på tårna till Justins rum och såg att han låg där i sängen och såg ut som en liten ängel. Jag gick in i badrummet och tvättade bort sminket och efter det bytte jag till en tröja jag hittade hos Justin. Han hade säkert inga problem med att jag lånade den!
Jag kröp ner bredvid honom försiktigt, för jag ville inte väcka honom, och han vaknade inte. Han låg med ansiktet mot mig och jag pussade honom (vad jag trodde var försiktigt) på näsan.
- Ahhha, mumlade han och öppnade ögonen lite halvt. - Claudia, är det du? Fan dig om du är Chaz.
- Nejdå, det är jag, sa jag och skrattade lite lågt.
Han log och gjorde en pussmun. Jag böjde mig framåt och pussade honom på munnen och kort därefter såg jag hur han somnade igen. Jag låg och kollade på honom ett tag innan jag själv somnade med ett stort leénde på läpparna.
Höhö, fick inga idéer till slutet (förlåt för opassande bild också, haha). Men vad tycker ni? Vad tycker ni om historien (allt som allt)? ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaasbbbrraaaa

2011-01-31 @ 20:10:33
Postat av: lavin

WOW!! Snacka OM! haha;D

2011-01-31 @ 20:53:19
Postat av: Anonym

sååå jävla hett, mer sånt tack! :D

2011-01-31 @ 21:23:35
Postat av: Anonym

snacka om bra. du är bäst på skriva. (a' mera.

2011-01-31 @ 21:52:55
Postat av: michelle

vad spännande, du skriver så bra.

jag vill veta mer .

kram :)

2011-01-31 @ 21:52:56
URL: http://mmichellesjoberg.blogg.se/
Postat av: ASBRA!

2011-01-31 @ 21:54:34
Postat av: felicia

du är sjukt bra på att skriva. :D<3

2011-01-31 @ 21:55:48
Postat av: sara

JAG ÄÄÄÄÄLSKAR DIN BLOGG. <3

BÄST PÅ SKRIVA. MERAAAA! <3

2011-01-31 @ 22:03:04
Postat av: sara

JAG ÄÄÄÄÄLSKAR DIN BLOGG. <3

BÄST PÅ SKRIVA. MERAAAA! <3

2011-01-31 @ 22:03:52
Postat av: Matilda

2011-01-31 @ 22:11:13
Postat av: DIN BEUNDRARE!

Snälla uppdatera idag, jag e så sugen på fortsättning :)



seriöst. du skriver sjukt bra / min kompis (felicia)

2011-01-31 @ 22:28:38
Postat av: :)

hej!!Jag älskar din story!!DEn ä bäst!!Fortätt!!

Jag ä också så sugen på fortsättningen!!! :) Du äger 'Massor med kramar!!!:)

2011-02-01 @ 07:04:13
Postat av: DIN BEUNDRARE!

nu sitter jag här och skriver igen.

men jag vill verkligen läsa fortsättningen.



meraaaaa.

2011-02-01 @ 16:36:57
Postat av: älskar bloggen!!

MEEERRAAAA!!!!!

VILL SÅ GÄRNA LÄSA MER!

GÅTT IN PÅ DIN BLOGG TUSEN TALS GÅNG IDAG

MEN KOMMER JU INGET.. :D

kraaaaaam!

2011-02-01 @ 18:22:12
Postat av: Anonym

kom igen!! Vill verkligen läsa mera kan du inte skriva 2st snälla!Kram!!<3333333333333333333333333333333333333333333333333333

2011-02-01 @ 19:05:27
Postat av: jennie

meeerrr !!!!!!! kram <333 <33

2011-02-21 @ 20:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0