Me Plus You - Kapitel 47

- Vad är det där? frågade Olga.
- Jag vet inte riktigt, Justin gav den till mig.. svarade jag samtidigt som jag väcklade upp den. Det var hans autograf och han hade skrivit något bredvid, jag läste den lite halvhögt för Olga. Det stod:
*Hej världens vackraste. Jag måste få träffa dig nu, så vi ses snart. Du har mitt nummer" och så var det ett litet hjärta bredvid texten. Jag och Olga mumlade "aww" exakt samtidigt. Han var så söt och jag längtade verkligen tills senare..



Jag skulle dock inte behöva vänta tills senare. Mobilen vibrerade till i fickan och jag tog upp den. Det var ett SMS ifrån Justin och det stod: "Möt mig vid toaletten". Jag visade smset för Olga och sa till en av Globen-vakterna att jag behövde gå på toa. Han nickade och följde med mig dit, man fick väl tydligen inte gå på toaletten ensam. Väl där möttes jag upp av en av Justins privata vakter som gick med mig till ett annat rum istället.
- Du kan gå in dit, Justin väntar där, sa han och gjorde en handgest mot dörren.
- Tack, mumlade jag och gick försiktigt in. När jag kom in genom dörren så stod Justin där med mobilen i handen och smsade. Han vände sig om och ja, vad ska jag säga? Han hade ingen tröja på sig och det förklarar väl det mesta. Istället hade han bara på sig ett par svarta byxor och en slips runt halsen. Det går inte riktigt att förklara hur bra han såg ut.
- Gosh Justin, försöker du döda mig med din sexighet eller? sa jag medans jag fortsatte att stirra på hans sixpack. 
- Tack, antar jag, sa han medans han försökte dölja sin mage med händerna. - Haha! Jag skojar bara, du har ju sett min mage förut, så vad spelar det för roll? Jag höll precis på att byta om, därför står jag här såhär sexig.. Eller gör jag det för din skull? Han blinkade till med ena ögat.

Jag gick sakta fram till honom och drog mina händer över hans varma mage, medans jag kollade in i hans fina ögon. Han ryste till och drog mig intill honom och vi kramades, länge. Efter ett tag backade han undan och tog istället ett grepp om min midja och lyfte upp mig så att jag satt med benen runt hans midja. Jag satte händerna bakom hans nacke och han höll sina händer hårt runt min rygg. Jag lutade ner huvudet mot honom och jag kände hans varma andetag i ansiktet nu. Han böjde sig fram mot mitt ansikte och våra läppar nuddade nu varandra. Vi möttes i en lång kyss.
Vi fortsatte att kyssas medans han gick mot soffan som stod i rummet. Han satte sig försiktigt ner och nu satt jag gränsle över honom. Kyssarna blev allt mer och mer passionerade och jag började kyssa honom i på halsen, och det kändes som om hans händer var överallt på mig. Men jag gillade det.
Helt plötsligt öppnades dörren och någon harklade sig. Vi var snabbt upp ur soffan och jag fixade till mitt hår och drog snabbt på mig tshirten som Justin dragit av. I dörröppningen stod någon kille.

- Yo bro, jag kan komma tillbaka någon annan gång, sa killen och harklade sig lite mer.
- Det är lugnt, jag och .. eh.. asså vi bara..
- Hade nästan sex, skrattade han. Jag kände hur jag började bli röd som en tomat..
- Sluta! pep Justin och jag såg att han också var generad.
- Sluta! härmade killen Justin. Det var faktiskt väldigt likt och jag kunde inte hålla mig för skratt.
- Seriöst, vi tar det här senare. Hejdå! sa Justin och föste ur killen ur rummet, och dörren stängdes igen.

- Så, vem var det där? frågade jag honom medans jag drog handen genom hans hår.
- Min überjobbiga kompis Chaz, suckade Justin. Så, vart var vi? frågade han och började kyssa mig. Hans mobil avbröt då den började ringa, så han tog några steg bort ifrån mig och svarade. "Mm, ja jag kommer, nu? Ja okej, men ja jag kommer sa jag ju" hörde jag honom säga.
Han kom tillbaka in i rummet och suckade.
- Förlåt, men vi ska köra soundcheck nu för konserten börjar om en halvtimme. Vi ses senare, och då kan vi fortsätta med allt det här, okej? sa han och pussade mig snabbt på munnen innan han tog på sig en tshirt och var snabbt ute ur rummet.
Vad tycker ni? Lite hett där va ;) eller inte! haha. KOMMENTERA.

En sak till; jag kommer att "spola" över soundchecket + konserten i nästa kapitel, så att ni inte tror att ni får läsa om det.. sorry!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sexigt ;)

2011-01-28 @ 18:07:50
Postat av: Anonym

Det spelar ingen roll om du spolar över eller inte, den kommer bli bra ändå.

Kan inte Justin & Claudia träffas i nästa? och hon visar honom Stockholm typ? eller nåt? myser vad som helst :)

2011-01-28 @ 18:13:16
Postat av: Anonym

Aaasbra :))

2011-01-28 @ 18:17:52
Postat av: Anonym

den var galet bra, kan dem nt typ ha sex sen haha :)

2011-01-28 @ 19:31:36
Postat av: Anonym

Jag tycker du defenitift ska fortsätta blogga, den är ju jätte bra ! :D Så snälla fortsätt <3 Jag tycker inte att ME PlUS YOU är tråkig, men jag tror nog att det blir kul att läsa den eventuella "Nya" novellen oxå !:)

2011-01-28 @ 19:48:40
Postat av: Anonym

HAHA de måste ha sex :')

2011-01-28 @ 19:55:34
Postat av: Jessica

Nice, haha, skitbra! :)

2011-01-28 @ 20:06:26
Postat av: lavin

aawww!! shiit va man levde sig in i den!! världens bästa!!:D:D meen snälla inte mkt sex för ja kmr ligga i koma 5 år senare oxå!!XD<33

2011-01-28 @ 20:14:23
URL: http://dreeamsweet.blogg.se/
Postat av: therese

jag har suttit och sträck läst allting och måste säga att du är så otroligt duktig, jag är typ mållös! du får aldrig sluta skriva!!!

2011-01-29 @ 02:12:28
Postat av: Anonym

herregud, hittade bloggen nyss.

Sjukt bra är du, en jättefin novell och header :)

2011-01-29 @ 08:07:12
Postat av: Anonym

fortsätt skriva!!!

speciellt sånna texter!!

2011-01-29 @ 11:34:32
Postat av: Adde

Är dom här historierna riktiga eller påhittade?

Svar: Påhittade! De flesta noveller om kändisar brukar vara påhittade! kram
jbiebz.webblogg.se

2012-07-29 @ 17:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0