Me Plus You - Kapitel 41

- ÖHh, det är Justi.. mumlade han.
- Baby you know that I miss you, I wanna get with you tonight but I cannot baby boy and that's the issue. Boy you know I miss you, I just wanna kiss you but I can't right now so baby kiss me thru the phone, I'll see you later on kiss me thru the phone, see you when I get home! skrek jag jättehögt i telefonen samtidigt som låten [Kiss Me Thru The Phone] spelades på Spotify.
- Claudia? Baby I know that you like me, you my future wifey, mumlade han igen.
- KISS ME THRU THE PHONE! skrek jag igen och gjorde ett pussmuns ljud.
- Du vet väl vad klockan är här? Mitt i natten!
- Ojdå, sorry. Jag glömmer skillnaden ibland och just nu är jag på glatt humör så jag kände bara för att ringa dig och jag hoppas att du..
- Det är lugnt, jag har saknat din röst..
Vi pratade ganska länge men efter ett tag hörde jag hur han somnade, då han andades tyngre och slutade svara, så jag la på och skickade iväg ett sms till honom: "Tack för dissen! Haha, skoja bara. Hoppas du sover gott och drömmer om mig, vi ses snart"

Justins perspektiv:
- Chaz is in tha building! skrek Chaz och han kom in i köket. Jag hälsade på honom genom ett handslag och avslutade med en broderlig kram - som vi alltid gör.
- The Beadles och Ryan kommer vilken sekund som he.. sa jag, samtidigt som dörren öppnades och jag kunde höra Caitlin skrika:
- Killar! Jag, Christian och Ryan är här nu!
Chaz hoppade snabbt upp när hon kom in i köket.
- Köpte du chokladen eller? frågade han henne.
- Haha, du och din choklad.. Och ja, det gjorde jag, sa hon medans hon sträckte fram några chokladkakor åt henne. Jag hälsade på de alla och kramade om dem lätt.
- Jaha, ska vi käka nu eller? frågade Chaz med choklad i hela munnen.
Vi skrattade och började plocka fram ingredienser och allt man behövde för att göra tacos och började laga det. Efter någon stund var det klart och vi högg direkt in på middagen!

- Caitlin, har du valt film eller? Hon "mhmade" och höll upp en skräckfilm. Chaz och Christian kom in i vardagsrummet med massor av skålar med chips, godis och brända popcorn. Huh?
- Hehe.. ehhe.. Förlåt guys, men jag brände popcornen, sa Chaz och flinade. - Men det är ändå jättegott! Han stoppade in ett nästan kolsvart popcorn i munnen och på hans ansiktsuttryck såg det ut som om han skulle spy, haha!
- Mhm, jättegott va? suckade Caitlin och kollade på Chaz.
Vi satte oss bekvämt i soffan och satte på filmen. Jag måste erkänna, den var sjukt läskig och jag blev otroligt lättad när den var över.

- Puh, äntligen.. Ryan pustade ut.
- Verkligen. Såå, vad ska vi göra nu? sa Chaz.
- Sova? sa jag medans jag kollade undrandes på honom.
- Jajaja, men finns det någon choklad? Jag skrattade och sa att han kunde kolla i frysen.
Vi gick upp till mitt rum och började lägga ut madrasser på golvet för att sova. Caitlin fick sova i min säng och vi killar på madrasserna på golvet.

Framspolning:
- Ryan, Chaz! Är ni klara eller?
- Fan vad bråttom du ska ha rå, skrek Chaz. - Jajaja, vi kommer snart! 
Det var äntligen helg och jag stod nere i hallen och väntade med alla mina väskor färdigpackade. Vart skulle jag? Till Sverige! De där tolv dagarna hade gått otroligt segt men nu var det äntligen helg och jag var påväg dit. Chaz och Ryan brukar ju följa med på vissa konserter under första delen av min tour så jag ville självklart ha med de till Sverige. Scooter hade inte velat det först, men eftersom det var mina två bästa vänner och de visste faktiskt hur man uppförde sig så fick de följa med ändå!
Själva konserten skulle vara om tre dagar men det tog ju sin tid att åka ner dit, så vi skulle åka redan nu. Sen skulle vi ju stanna där några dagar efteråt. Det var egentligen inte planerat, men jag tvingade Scooter att fixa så att vi kunde stanna där - jag ville ju träffa henne.
Efter någon stund kom Chaz och Ryan ner med massor av väskor - faktiskt fler än vad jag hade.
- Dudes! Kom igen, vad har ni med er egentligen? frågade jag samtidigt som jag suckade.
Ryan och Chaz kollade på varandra och skrattade lite innan vi gick iväg till bilen och fick hjälp av Kenny att lasta in allting. Resan till flygplatsen tog inte speciellt lång tid men väl där så var det massor av fans. Klockan var väldigt tidigt på kvällen/morgonen och jag förstod inte hur de orkade komma hit för att bara se mig? Speciellt nu när jag inte kunde skriva några autografer eller snacka med de, för att jag var så stressad..
Kenny pressade iallafall fram oss och en flygvärdinna visade oss vägen till en "privat avdelning". Där stod mamma, Scooter och Karin, Usher, Jasmine och massor av andra i mitt "crew". Jag hälsade lite snabbt på alla.
Jag och killarna, plus Jasmine, satte oss på Starbucks och pratade lite innan vi blev ombedda att gå iväg till planet. Vi hade ju såklart ett privatplan eftersom vi var så många som skulle med på konserten. Det var ju alla dansare som skulle med också, så vi blev somsagt väldigt många.

Jag satte mig närmast fönstret med Chaz bredvid mig, och Ryan bredvid honom. När alla spänt fast sig och vi lyft så tog jag upp datorn och loggade in på Twitter. Där fick jag se massor av arga, eller ja, besvikna, svenska fans. De skrev massor av saker som att jag inte skulle komma till Sverige osv, så jag twittrade: "Hey guys, varför tror ni att jag inte kommer till underbara Sverige? Ni ska bara gissa vad jag gör nu, sitter på planet dit! Ses på konserten" innan jag loggade ut därifrån.
Jag sneglade på alla på planet. Mamma sov. Kenny sov. Scooter sov. Jasmine kollade på någon film och Ryan gjorde detsamma. Och Chaz? Ja, han, han halvsov med en chokladkaka i munnen. Jag satte på mig mina JustBeats och slog på någon låt. Jag tog snabbt av de och vinkade till en flygvärdinna som kom fram.
- Jo hej, hur fixar man fram så att man kan kolla på film? frågade jag henne och log.
- Såhär gör du, svarade hon och visade mig.
- Tack så mycket för hjälpen.
- Inga problem Mr. Bieber! sa hon och började gå iväg igen.
- Vänta, förresten.. Om hur länge är vi framme?
- I Sverige? 7 timmar, sa hon och log innan hon gick iväg igen.
Jag satte på mig hörlurarna fast jag kopplade in de i film apparaten istället. Jag slog på en tecknad film. 7 timmar. Kul. Sverige, here I come..

Jag skrev den här igårnatt. Jag har inte läst igenom den och jag har typ glömt bort vad jag skrivit.. Jag somnade under halva (haha) och sedan fortsatte jag när jag vaknade en stund senare, så ni får ursäkta om den inte är så bra.. :) men; KOMMENTERA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Awesome

2011-01-23 @ 12:43:54
Postat av: Anonym

merrraa :D:D

2011-01-23 @ 13:42:57
Postat av: Anonym

meraaa!!<333333

2011-01-23 @ 14:48:53
Postat av: Michelle Verona Sjöö

awesome, mer :D

2011-01-23 @ 21:07:55
URL: http://veronasmichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0