Me Plus You - Kapitel 35

- Vad sa ni om mig?
- Va?
- Du och Patricia pratade där nere och jag kan ha råkat höra..
- Men du förstod inte va? sa jag chockat och satte mig upp i sängen.
- Lugn, lugn. Nja, inte allt. Jag är inte dum i huvudet så jag uppfattade ju mitt namn.. 
- Oh gosh. Du skojar? Men du förstod inte mer eller?
- Nja, jag kan ju såklart ordet "snygg" för det finns ju "snygga" tjejer här, så det förstod jag också. Han kollade ner på sina händer och jag kunde se hur han rodnade lite, men det var inte alls mycket jämfört med hur jag säkert såg ut.
För att undvika den pinsamma tystnaden så satte jag på filmen. Jag kunde inte förstå att han att hade förstått, haha!

Fy i helvete vad läskig filmen var! Jag trodde faktiskt att jag skulle dö, som de gjorde i filmen. Jag sneglade på Ryan och han såg inte ens berörd ut? Hur fan lyckades han?! Här satt lilla jag och skämde ut mig när jag höll på och kissa på mig, höll för ögonen var och varannan sekund och..
- Claudia, det är inte ens läskigt? sa han knuffade lite på mig så att jag hoppade till.
- RYAN! Sluta, det är jätteläskigt.. Jag vill inte se.. sa jag och höll för ögonen.
- Jag kommer att skydda dig, skrattade han och höll om mig med armen. Det kändes tryggt, men ändå fel på något sätt. Men jag ville absolut inte att han skulle ta bort armen.
Det var inte alls lång tid kvar på filmen och resten av tiden satt jag bara och tänkte, så när jag slutligen fokuserade på filmen igen såg jag att eftertexterna gick och Ryan hade somnat, tungt med armen om mig. Jag slank under den och kom på värsta planen, så jag sprang in till badrummet och hämtade en hink med vatten innan jag sprang tillbaka in i mitt rum.
- Ryaaaan, gnällde jag och satte mig i gränse över honom. Du måste vakna!
- Vafan? Nää, jag är trött, mumlade han.
- Synd, sa jag och klev av honom, och hällde över allt iskallt vatten på honom. På en sekund var han uppe ur sängen och han var helt blöt, och jag kan lova att det såg väldigt roligt ut!
- VAFAN!
- Ojojoj, inte svära, sa jag och puttade ut honom från mitt rum. Jag började skratta för mig själv innan jag gjorde iordning mig lite inför kvällen. Klockan var ju trotsallt ganska mycket. Jag tog bort mitt smink och satte upp håret i en hög tofs. Gick till byrån och drog ut ett par hotpants med trycket "Bieber ♥" och ett linne.
Jag satte mig på datorstolen och snurrade runt. Loggade in på Twitter och kollade direkt Justin's Twitter. Han hade inte twittrat på hur länge som helst! Jag hade försökt ringa och smsa, men han hade inte svarat.. Varför? Ingen aning.
Jag la mig i sängen och satte på "Sweet 16" på MTV.
Plötsligt hörde jag hur någon smög omkring i mitt rum men det var inget jag tänkte på förrens jag hörde det igen. Jag hade ju precis sett en skräckfilm, så jag var lite smårädd. Jag tog bort blicken från TV:n och såg Ryan tassa utifrån mitt rum. Han drog av sig sin tröja! När han såg att jag stirrade på honom så stannade han och gick in igen. Utan tröja.
- Förlåt om jag.. skrämde eller väckte dig, vad jag nu gjorde?
- Det är lugnt, jag var bara väldigt rädd.
Jag kunde inte sluta stirra på hans mage och sixpack, vilket jag tror att han märkte då han tog på sig den blöta vita tshirten som istället klibbade fast på hans mage, vilket inte gjorde det mycket bättre. Fortfarande skitsnygg.
- Ser du något du gillar? sa han och började gå emot mig.
- Skoja inte, snyggsnyggsnygg mage du har!
Han gick fram till min säng och böjde sig över mig och kysste mig.
- Godnatt, sa han på svenska innan han gick iväg ut från rummet.
Tidsinställt. Nu har jag träning, haha.. men; Ooh, vad tyckte ni om det där? heheh. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Awesome

2011-01-19 @ 18:34:25
Postat av: Jasmine

Håller med den över grymt :D

2011-01-19 @ 20:51:28
URL: http://jasminealice.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeraaa!!!!!!111111

2011-01-20 @ 18:01:56
Postat av: Julia

Skit bra, skriv meeer! :D

2011-01-20 @ 20:31:28
URL: http://jbmusic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Awesome!!!!!

2011-01-21 @ 15:21:43
Postat av: Anonym

Skriv meeeer

2011-01-21 @ 15:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0