Me Plus You - Kapitel 21

- Sååå, vad ska vi göra nu då? frågade jag henne.
- Jadu.. Jag vet faktiskt inte. Kan vi inte bada? svarade hon och log mot mig.
- Bada?
- Ja, du vet? I badkaret?
Eller duscha tillsammans.. tänkte jag.  Fast det sa jag ju inte förstås!
- Jo, ja, det är klart vi kan. Vänta här så ska Blixten fixa några grejer! sa jag och sprang iväg. Värsta planerna hade jag. Innan jag sprang ut ur dörren så kollade jag bak och hon satt nerbäddad i min säng. Fan, varför skulle jag vara tvungen att förstöra det här?

CLAUDIAS PERSPEKTIV:
Jag gosade ner mig i Justins säng, som jag sovit i under den här resan, och satte på TV:n. Jag zappade fram till MTV och kollade lite på Sweet 16. Jäklar, vad bortskämda de där ungarna var! Det var ju klart att man någon gång skulle vela ha en sån där fest, men man behöver ju inte beté sig som en snorunge bara för att man får en, haha.
Precis när mina tankar började gå till att Justin varit borta ett tag så kom han in genom dörren.
- KOLLA BORT! skrattade han fram och sprang in i badrummet. Vad gjorde han egentligen? Efter bara några sekunder så kom han tillbaka.
- Efter dig, min sköna, och gjorde en handgest mot badrummet.
- Thank you, sir, sa jag och bugade. Jag började småfnissa lite, vilket Justin också hade börjat göra, men jag började gå mot badrummet.
- Nej, stopp. Klädpolisen här! Av med kläderna först. Inget klädbad här inte, sa han och drog mig tillbaka.
- Jaha, så du ska stå där som en 51-årig pedofil och kolla in mig när jag byter om? sa jag och kollade på honom lite "flirtigt". Vi båda började skratta. Han vände sig om i någon sekund men vände sig sedan om igen.
- Kom igen, vad spelar det för roll? Jag har ju redan sett dig, sa han.
- Ja, men inte naken?
- Men jag kommer också att vara naken?
- Du vinner, sa jag och vi började klä av oss samtidigt. När jag bara stod i underkläderna så bestämde jag mig för att ändå ta en handduk runt kroppen. Justin gjorde samma sak.
Jag gick in i badrummet där det var en lite halvmörk belysning men med massor av stearinljus överallt. I själva badkaret låg det massor av rosenblad.
 - Justin.. Det är så fint..
- Jag vet, sa han stolt.
- You sure know how to impress a lady.. sa jag och pussade honom lite lätt på munnen innan jag hoppade i badet. Jag kände hur han spanade in mitt ass lite, haha. Han hoppade strax i efter mig och satte sig mitt emot mig i det gigantiska badkaret.
- Seriöst Justin, när gjorde du allt det här?
- Jag har mina kontakter, sa han och ännu en gång lät han sådär stolt på tonen.
- Eller så fångar du in tjejer och badar med de, och därför har du alltid sånt här liggandes?
- Exakt.
Han letade sig fram med sin hand till min och vi flätade in våra fingrar i varandras.

FRAMSPOLNING; Efter badet (Claudias perspektiv)
- Det där var mysigt.
- Mer än mysigt, tillade han. Vad ska vi hitta på?
- Film. Eller, om det är okej för dig? Klockan är ju ganska mycket och det finns inget annat man kan göra.. typ.
- Precis vad jag skulle tillägga. Jag har däremot inga filmer här, så jag springer ner och kollar hos hotellet. Kanske hämtar upp lite snacks också. Är det okej?
- Visst, jag kan vänta här så länge.
Justin satte snabbt på sig ett par mjukisbyxor och en hoodtröja och sprang ner. Jag satte mig i hans säng framför TVn och tog upp laptopen i knäet. Loggade in på Twitter och märkte att jag hade fått massor av nya followers, och även några meddelanden och sånt. Alla handlade om hur lycklig jag var som hade fått blivit hans OLLG och sånt där.. Jag twittrade: "Jag är världens lyckligaste tjej. Så jävla lycklig" och loggade ut. Justin hade fortfarande inte kommit tillbaka så jag fortsatte kolla på lite saker på datorn, så som bloggar jag brukar läsa hemma. Det inkluderade även några JB-bloggar. När jag kommit in på sajten jag bestämt mig för att kolla in så fick jag se..
"JUSTIN MED EN NY TJEJ PÅ DANMARK RESAN! VEM ÄR HON? VAD SKA JASMINE TYCKA OM DET HÄR?!" Jag scrollade ner och såg bilden på mig och Justin. Eller, man såg bara Justin som kysste någon tjej men jag såg hur klart och tydligt att det var jag, för bilden var på stranden.. Jag kände hur allt bara stannade. Vad menade de med "Vad ska Jasmine tycka om det här?"

Kommentarer
Postat av: Anonym

skit bra, som vanligt!



men jag har säkert glömt bort eller något, men hur länge ska hon stanna i danmark? ska hon inte hem till sina föräldrar nån gång?

2011-01-10 @ 21:28:02
Postat av: Anonym

OMG awesome!!

2011-01-10 @ 22:10:36
Postat av: Anonym

Aaaassbraa

2011-01-11 @ 17:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0