Me Plus You - Kapitel 16

- Åh tack Claudia, vad snäll du är. Ja, jag och Justin sammarbetar ganska bra, sa Jasmine och kollade på Justin.
- Tack, sa Justin till mig. Claudia, ska vi gå eller?
- Claudia, kan inte du och jag göra något? Jag skulle gärna vela känna dig lite bättre. Är det okej om jag snor henne eller? frågade Jasmine Justin.
- Eh, jo visst. Det går väl bra.. sa han och kollade lite oroligt på mig, med en blick som skrek "gör inget dumt".
Vi båda kramade Justin och Usher hejdå innan vi gick iväg tillsammans ut ur dörren..


- Så, vad ska vi hitta på? frågade Jasmine mig.
- Vet inte riktigt. Har inte Danmark någon bra galleria som man kan shoppa i?
- Haha, fråga inte mig! Det är inte jag som bor här, sa hon och kollade på mig.
- Va? Men jag bor inte heller här! svarade jag.
- Inte? Vart bor du då?
- Sverige, grannlandet.
- Coolt, sa hon och vi började leta efter en shopping-galleria.
Efter att ha virrat runt i en halvtimme så mötte vi en polis som vi kunde fråga och han visade oss vägen.
Vi började gå runt i massor av affärer, prova kläder och annat. Då och då kom det fram några fans till Jasmine men det var inget vi störde oss på.
När vi hade shoppat i flera timmar och började få ont i fötterna och våra magar började kurra så bestämde vi oss för att sätta oss på någon resturang, eller något cafe. Vi hittade ett litet mysigt café så vi gick in och satte oss och beställde. Jasmine tog en Ceasar-sallad så jag bestämde mig för att också ta det.
Maten kom in och vi började hugga in. Vi satt och snackade väldigt länge. Jag har alltid fått för mig att hon varit lite småbitchig, även fast jag varit ett fan av henne, men hon var verkligen motsatsen! Hon påminde mig om Justin för det kändes inte som om man satt och pratade med en kändis.. Men jag antar att det kanske var för att både hon och Justin fortfarande var tonåringar och de kunde relatera lite lättare till sina fans än vad de äldre kändisarna kan.
- Så Jasmine, kommer du att följa med Justin till Sverige?
- Jo, jag tror det. Jag var ju inte med nu på Danmark-konserten för det krockade med andra saker.. men jag kommer att följa med på resten av turnén, och såklart på nästa - då vi ska till Sverige.
- Vänta lite.. Är inte hans turné för det här året slut redan?
- Haha, nejdå. Vi har Tyskland kvar! Vi åker ju om bara några dagar.
- Gör ni?
Jag kände hur jag dog inombords.

Superdupermegakort! Förlåtförlåtförlåt, igen.. Hellre korta och fler än långa och knappt någon uppdatering? Eller vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: MirandazBieber

Det är lungt! Älskar Novellen skiit mycket!!<3

2011-01-09 @ 12:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0