Me Plus You - Kapitel 61

Den här veckan hade varit en av de bästa stunderna i mitt liv. På första plats kom såklart Danmark resan då jag träffade Justin, men under den här veckan och tiden han varit i Sverige innan dess hade slått allt. Vi hade kommit så mycket närmre varandra och för varje dag som gick älskade jag honom mer och mer.
Just nu var klockan mitt i natten, dagen innan Justin skulle åka hem, och jag kunde inte tänka på annat än den här tiden vi haft tillsammans och att vi inte skulle få träffas på jättelänge.
Justin låg bredvid mig och andades tungt. Jag kollade på honom. Usch vad jag skulle sakna honom! Plötsligt öppnade han ögonen och kollade på mig, som om han kunde läsa mina tankar.
- Eh, hej på dig med.
- Haha, hej.
- Läskig du är, som typ kollar på mig när jag stirrar och eh.. ja. Var det något speciellt eller?
- Nja, as.. Jag kollade på Justin och såg att hans ögon var slutna. På bara några sekunder andades han lika tungt som förut, och han hade somnat.



Jag vaknade ganska tidigt nästa morgon men låg kvar i sängen och kollade på Justin. Han var så vacker när han sov! Han låg mittemot mig med armarna runtom min kropp, så som vi legat inatt. Jag böjde mig fram och pussade honon på näsan. Han öppnade ögonen och stirrade läskigt på mig.
- Godmorgon, sa jag och log.
Justin stängde ögonen och somnade om igen. Jaha, tänkte jag och kollade på klockan som visade tolv, på morgonen. Det var Justins näst sista dag här i Sverige och det kändes lite onödigt att vi skulle spendera den i sängen, så jag lutade mig lite fram och nöp tag i hans kinder. Han vaknade snabbt och "skrek" lite av smärta.
- Aoouuuhh, vad gööör duuu? gnällde han.
- Väckte dig! Upp och hoppa nu, vi måste upp, sa jag och låg kvar i sängen.
Justin satte sig motvilligt upp och stapplade fram till badrummet. När han kom ut igen hade han ruffsat igenom håret, tagit på sig ett par mjukisbyxor och en tshirt.
- Orättvist. Varför ska jag tvingas upp men du ska få ligga kvar i sängen?
- För att jag är cool.
- Cool? Pfft!
- Coolare än dig iallafall, sa jag skrytigt och skrattade.
- Nej nu jävlar! sa han och hoppade på mig. Han satte sig över mig och började kittla mig överallt.
- Hahahahhha, snälla Justin, sluta! Hahahhaha! sa jag och vred mig av skratt.
Efter en stunds kamp slutade han och började kyssa mig istället, men han slutade snabbt.
- Kom, vi går ner till köket och käkar, sa han och försökte dra mig upp.
- Nää, jag orkar inte..
- Jaha, men jag går ner iallafall. Kom ner om en stund!
Jag kunde höra hur han sprang ner för trappan och efter cirka tio minuter gick jag upp ifrån sängen och gick direkt in i duschen. Jag tvättade håret och duschade av mig innan jag gjorde mig iordning lite snabbt och gick ner till Justin.

Han hade lagat en stor frukost till oss, bestående av pannkakor, ägg, bacon, mackor, yoghurt, flingor och massor av annat.
- Frukost á la Bieber!
- Mums! sa jag och satte mig vid bordet och började hugga in i maten. - Åh gud vad gott!
- Thanks, värsta mästerkocken jag är, eller hur? sa han och blinkade lite flirtigt. Jag skrattade och fortsatte att äta.
- Seriöst Justin, det var asgott! Hur hann du med allt det här på typ en kvart?!
- Eh, sa han och kliade sig i pannan. - Jag kan ha fått hjälp av din mamma.. sa han och harklade sig.
Precis då kom mamma in genom dörren med Sasha.
- Hello lovebirds! sa hon och skrattade. - Jag åker till jobbet nu, ses senare!

- Jaha, vad ska vi hitta på idag då, sa Justin och vände sig om medans han diskade och jag plockade av bordet. Jag kollade upp på klockan och den var ett. Jag skulle ju möta Olga nu!
- Inget, du och jag ska iallafall inte göra något! Jag måste dra nu, vi ses!
- Va? Sticker du bara? sa han förvånat.
- Va? Nejdå! Jag ska planera din överraskning. Du kommer att älska den. Men bara om jag får tid att planera förstås, sa jag och låtsades vara lite småirriterad. Det fungerade inte länge.
Justin kom fram till mig och kramade om mig.
- Du behöver inte göra någon överraskning gumman..
- Men jag vill, så vi ses! sa jag medans jag smet ur hans grepp. Jag sprang upp på rummet och tog min väska, pengar och lite annat innan jag sprang ut ifrån huset och iväg mot Olgas hus.
Vad är det för överraskning? Hm.. ;)

Kommentarer
Postat av: Juli

Awesome! :D

2011-02-04 @ 16:31:07
Postat av: Anonym

asbra :D

2011-02-04 @ 17:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0