Me Plus You - Kapitel 62

- Jaha, vad ska vi hitta på idag då, sa Justin och vände sig om medans han diskade och jag plockade av bordet. Jag kollade upp på klockan och den var ett. Jag skulle ju möta Olga nu!
- Inget, du och jag ska iallafall inte göra något! Jag måste dra nu, vi ses!
- Va? Sticker du bara? sa han förvånat.
- Va? Nejdå! Jag ska planera din överraskning. Du kommer att älska den. Men bara om jag får tid att planera förstås, sa jag och låtsades vara lite småirriterad. Det fungerade inte länge.
Justin kom fram till mig och kramade om mig.
- Du behöver inte göra någon överraskning gumman..
- Men jag vill, så vi ses! sa jag medans jag smet ur hans grepp. Jag sprang upp på rummet och tog min väska, pengar och lite annat innan jag sprang ut ifrån huset och iväg mot Olgas hus.



- Vart har du varit? frågade Olga samtidigt som hon kramade om mig.
- Jag och Justin åt typ frukost nu.. så jag fick lite bråttom. Men jag hann, sa jag och visade upp klockan som var prick kvart över. Hon skrattade och vi började gå mot köpcentret.

- Är du nervös?
- Skojar du? Ja!
- Äsch då, det kommer gå bra, sa hon och log.
- Tror du? Jag hoppas verkligen det. Men tänk om jag klantar till något?
- Nejdå, det kommer gå super!
Vi började gå in i några affärer och säkert hundra inköp senare så var vi ändå inte nöjda - jag hade inte hittat det jag sökt efter. Vi hade några butiker kvar så vi började med Topshop. Vi sökte runt i affären men hittade inte något, men precis när vi skulle gå ut såg jag en jättefin klänning hänga på en galge. Jag sprang fram till den och höll den i mina händer.
- Wow, den är skitfin ju, sa Olga som nu stod bredvid mig.
- Ja, verkligen..
- Jag vill se den på! Så spring iväg och prova den nu!
Jag gick iväg till provrummet och satte på mig klänningen. Den var i svart spets och satt jättevackert på mig.
- Här, prova den här också, sa Olga och sträckte fram en annan klänning. Jag kollade på den och den såg inte så jättespeciell ut, men jag provade den ändå. Jag gick ut ur provrummet och snurrade runt framför Olga.
- Gud, du måsta ha den där.. och den andra med.
Jag gick fram till spegeln och kollade in den själv. Den här klänningen satt jättevackert på mig med.
Jag bestämde mig för att ta båda klänningarna så vi betalade och gick ut därifrån.
- Åh nej Olga, vi glömde ju det viktigaste!
- Hur kunde vi glömma det? Jaja, vi går in igen, sa hon och vi gick in tillbaka till Topshop.

- Okej, vad letar vi efter då?
- Sexiga underkläder, svarade jag och råkade nog säga det lite för högt då hälften av alla i butiken stirrade på oss.
- Haha, okej. Vad är hans favvofärg?
- Duh? Lila?
- Ohja, det visste jag ju! Kolla på den där, sa hon och pekade på en lila korsett.
- Ursäkta? Visst den var snygg, men jag vill ha något som jag vågar ha på mig också!
- Haha, förlåt.. Det där då? Hon pekade på ett underklädes-set med en vacker mörk lila färg. Jag gick fram och höll upp den.
- Jag måste bara ha den där, sa jag och gick direkt till kassan och betalade när jag hittat rätt storlek.
Vi käkade en kort lunch innan jag åkte hem igen.

När jag kom hem satt Justin i soffan och spelade XBOX.
- Hej sötnos, är du hemma igen? sa han utan att slita blicken ifrån spelet.
- Yes, det är jag.
- Köpte du något?
- Ja jag köpte två .. Vänta lite, jag tänker inte berätta! sa jag och sprang upp på rummet och la ifrån mig påsarna. Jag sprang sedan ner till Justin och satte mig bredvid honom, vilket han säkert inte märkte för att han var så inne i spelet. Jag plockade upp en kontroll till spelet och började spela med honom. Det slutade självklart med att Justin vann, som vanligt.

Senare på dagen (kväll). Justins perspektiv:
Claudia satt nere i köket och fixade med något som jag inte fick veta, så jag passade på att springa upp på hennes rum och gå på toa. Jag småsprang upp för trappan och in på toaletten. Jag gjorde mina behov och gick ut till hennes rum igen. Jag satte mig på sängen och bara kollade runt. Jag såg att hon ställt några nya fotografier på hennes byrå, så jag gick fram till den och kollade på fotona. Det var några på hennes hästar som varit där förut, sen var det ett på mig som satt på Amaron som Claudia höll i.. och så var det de nya fotona. Det var ett foto på mig och Claudia som vi tagit när vi kysstes, och ett från Meet&Greet i Stockholm. Jag tog upp fotot och höll det i handen. Hon var så himla vacker.

Jag kunde höra Claudia ropa nerifrån nedervåningen så jag ställde snabbt ner fotot och började gå mot trappan. Men jag kom inte ens ut ifrån hennes rum innan jag snubblade och landade rakt på magen. Jag skrattade lite och ställde mig snabbt upp. Hur kunde jag ha ramlat? Jag kollade bak och såg en påse. Jag lyfte upp den och la in den på rummet igen, fast jag fick ju den smartaste idén att kolla i den så jag öppnade påsen. Där i låg en BH och ett par trosor i en lila färg. Jag kände lite på silkestyget men stoppade snabbt BH:n igen när jag hörde Claudia ropa igen. Vad skulle hon med såna där snygga underkläder till? Jag tänkte till och kom på det. Jag log för mig själv och gick ner igen.

Claudias perspektiv:
Justin kom ner med världens största leénde på läpparna.
- Okej, varför så glad?
- Du vet väl att jag älskar dig? sa han och gick fram till mig och kysste mig.
- Haha, okej, ja jag antar väl att jag vet det. Jag älskar dig också, sa jag och satte fingret på hans näsa. - Ska vi äta?
- Har du lagat mat? sa han förvånat.
- Tänk att jag har det! Med lite hjälp av mamma såklart. Jag log och tog hans hand, och gick till bordet.
Jag hade med hjälp av mamma gjort kycklingspett.
- Inte det svåraste, men jag är somsagt inte så begåvad, sa jag på och skrattade lite. Jag var så nervös så att jag trodde att jag skulle svimma! Dels inför om han tyckte om det var gott, och såklart inför ikväll..
- Skojar du? Det var supergott! sa Justin med mat i munnen.
Vi åt upp och jag serverade efterätten som var bananasplit, för att jag visste att Justin älskade det. Justin åt upp före mig och började äta av min, haha. När vi båda var nästan klara med min glass så tog han upp körsbäret och stoppade det i sin mun. Jag förstod inte vad han ville så efter ett tag tog han ur den ur munnen och mimade "ät den". Jag böjde mig fram och kysste honom, och snappade upp bäret med tungan. Han log och kysste mig.

När vi ätit upp och jag plockat undan så tvingade jag ut honom.
- Justin, du måste gå ut nu för jag måste ringa ett samtal. Okej?
Han gjorde sitt "puppyface" men jag kollade surt på honom och han gick ut ur köket. Jag stängde dörren, satte mig på stolen och ringde nervöst Olga.

- Hej, det är Olga.
- Hejj, det är Cclauddia, stammade jag fram.
- Gumman, är du så nervös?

Justins perspektiv:
Jag var så spänd att jag nästan trodde att jag skulle smälla av, så jag ställde mig utanför dörren och lyssnade på hennes samtal. Jag kunde höra nästan allt!
- Haha, sen när blev du värsta sexgudinnan? Seriöst? Grattis! Åh gud, jag är så nervös. Hur ska jag göra? Tänk om jag gör fel? Tänk om han inte vill! Jaha, okej. Tack. Aa jag säger efteråt. Puss, älskar dig, kunde jag höra Claudia säga.
Jag stannade upp och tänkte igenom vad jag precis hört. Vad menade hon? Kunde hon mena.. nej, det var säkert inte så. Jag hade säkert missuppfattat allt! Eller?
Precis då öppnades dörren och Claudia kom ut.
- Hej, haha vad gör du här? Skulle inte du typ duscha eller vad det nu var?
- Öh.. ah.. m.. precis, stammade jag fram samtidigt som jag stirrade rakt in i väggen.
- Justin mår du bra? frågade hon och satte handen på min panna. - Inte feber iallafall! Duscha snabbt så att jag kan göra det, så kan vi kolla på film eller något sen.
- Öhm, ah visst, sa jag och stapplade upp för trappan. Jag gick in i duschen och duschade av mig snabbt. Jag ropade på Claudia som tog med sig påsen in på badrummet och kollade mystiskt på mig. Nu var jag helt säker på vad hon planerat. Vi skulle göra det.
Jag fick helt plötsligt jättebråttom och började springa fram och tillbaka. Jag stannade och samlade upp mig lite innan jag gick iväg och hittade ett par rena boxers. Jag tog på mig de och även en vit v-ringad t-shirt.

Efter ett tag la jag mig på sängen i olika positioner. Vad fan höll jag på med? Jag la mig ner skönt och satte på TV:n. Jag tänkte säkert fel.

Claudias perspektiv:
Medans jag duschade så passade jag på att raka benen, armhålorna och där nere. När jag var klar så smörjde jag in mig lätt och släppte ut håret. Jag skruvade det lite lätt men tog inte på mig något smink, för jag visste att Justin tyckte om mig som jag var. Eller skulle jag ha lite mascara på mig? Jag kunde inte bestämma mig så jag tog på mig några drag med mascaran. Det såg ändå ganska naturligt ut.
När jag fixat mig klart tog jag upp underkläderna ur påsen och satte på mig de. De satt faktiskt väldigt snyggt på mig! Jag kollade mig i spegeln och checkade så att allt satt bra. Jag drog fram håret så att det trillade ner lite över brösten, och så gick jag ut genom dörren. När jag öppnade den så såg jag Justin ligga i sängen med händerna över ansiktet. Han tog snabbt bort de och kollade på mig. Jag kunde se hur han bet sig i läppen. Jag gick sakta fram till honom.
- Vad kollar du på? Är något fel? sa jag och skrattade lite nervöst.
- Nej, inte alls! Men.. Wow. Verkligen, wow. Jag vet inte vad jag ska säga, sa han och satte sig upp.
- Du behöver inte säga något, sa jag och puttade ner honom igen.

Jag satte mig över honom med ett ben på varsin sida om honom, och händerna på hans bröst. Jag böjde mig fram och stack in tungans i hans mun och vi möttes i en kyss. Medans vi hånglade drog jag av hans tröja som han hade på sig. Jag började trippa fram med handen över hans magrutor - som jag visste att han älskade. Jag kände hur han rös till. Jag tog bort ena handen och knäppte upp min BH och slängde bort den. Jag såg hur Justins ögon växte.

Justins perspektiv:
När hon tog av sig sin BH så .. det finns inte ord som kan beskriva vad jag kände. Jag började smeka hennes bröst med ena handen och med andra handen hennes rumpa. Jag kände hur hennes händer närmade sig nederpartiet. Nu var jag riktigt upphetsad och jag kände hur jag började bli stenhård där nere. Jag tror Claudia kände det då hon log busigt mot mig och skrattade lite.

Vi satte oss upp och började kyssas. Jag bet henne lite smått i hennes läpp och hon svarade genom att kyssa min hals. Hon kom längre och längre ner, dvs att hon kysste min mage och kom längre ner. Tillslut låg jag ner i sängen och hon var nere vid mina kalsonger. Hon kollade upp på mig och jag nickade. Hon drog sakta ner kalsongerna. Min penis hade växt till sin fulla storlek, vilket var ganska stort, och Claudia såg ut att uppskatta det. Hon log mot mig och tog tag i den och började runka den. Jag slöt mina ögon och njöt. Jag hörde hur mycket jag själv stönade och jag trodde allvarligt att jag skulle sprängas. Jag var så kåt och jag ville bara komma in i henne.
Precis när jag höll på att komma tog hon tag i min penis och stoppade in den i munnen. Hon sög runtom mitt ollon och stoppade såsmåningom ner hela i munnen. Det var så otroligt skönt och sexigt att se henne ligga under mig och suga av mig.

Efter en kort stund så satte hon sig upp och gav mig en kondom som jag snabbt satte på mig. Sen sänkte hon sig över mig och jag kände hur hennes vagina omfattade min penis. Vi började röra oss i en rytmisk takt och hon stönade så sjukt högt, det ekade i mina öron. Jag började köra på hårdare och hårdare och jag kände hur jag började närma mig en utlösning. Claudia mumlade att hon var nära och kort därefter nästan skrek hon ut och jag kände hur hennes vagina pumpade runtom min kuk och bara det var en sån härlig känsla att jag också kom. Vi fortsatte att köra på, denna gång ännu hårdare och vi nådde en orgasm tillsammans denna gång. Orgasmen var så stark att vi båda skrek ut. Känslan var helt otroligt.

Jag drog mig ur henne och hon verkade fortfarande lite upphetsad så jag stoppade in två fingrar i hennes våta underliv och började smeka henne. Efter ett tag böjde jag mig ner och stoppade i stället in tungan. Jag hittade efter ett tag den såkallade klitoris och lät tungan cirkulera runt den. Claudia stönade så otroligt högt och började jucka, eller ja gnida, sig mot mitt ansikte. Hon tog ett hårt tag om min penis och började runka den, igen. Efter bara en liten stund kom hon i världens orgasm och jag gjorde samma sak.. Vi la oss ner, alldelles svettiga, på varandra.

- Det där var helt otroligt, mumlade jag och kysste henne.
- Gud ja, jag har aldrig haft det så skönt..
- Inte jag heller.. Helt klart världens bästa överraskning..

Vad tycker ni? Blev novellen dålig bara för den här episoden? Kommentera!
(förresten, hittade ingen bild. + förlåt för er som inte gillade språket? visste inte vad jag skulle skriva.. hehe. sry)

Update: Ni ville ha mer beskrivningar / känslor, men förlåt; jag har aldrig haft sex så jag vet inte riktigt? Haha. Och jag har lite svårt att föreställa mig, men jag kan ju försöka tills nästa gång (:

Kommentarer
Postat av: Emma

Bra verkligen! Men jag tyckte at du använde lite fula ord! bara ett tips! :) annars jättebra du är verkligen fantastikt på att skriva!!

2011-02-04 @ 18:27:55
Postat av: sandra

jättebra!, min favorit novell blogg.. helt klart! :)

2011-02-04 @ 18:34:10
Postat av: Lina

Mer. (:

2011-02-04 @ 19:21:09
Postat av: Anonym

kom igen kommentera bättre så att hon inte slutar!!

2011-02-04 @ 19:51:10
Postat av: Anonym

skitbra! inte alls fula ord? vad pratar du om ?!?!

2011-02-04 @ 19:51:31
Postat av: Anonym

skitbra.. nä, jag tyckte inte heller att det var fula ord?

Det är bara att fortsätta som du gör! :)

2011-02-04 @ 19:53:45
Postat av: Anonym

deet var där jätte bra!!!!!

2011-02-04 @ 20:13:42
Postat av: Anonym

faaaaaan vad braaa, tyckte inte heller att det fanns fula ord. Bra skrivet fortsätt så, min favorit novell blogg :)

2011-02-04 @ 20:14:37
Postat av: Anonym

ÄLSKAR DIN NOVELL.



MERA. :D :D :D :D :D :D

<333333333333333

2011-02-04 @ 20:18:25
Postat av: Anonym

Asbra

2011-02-04 @ 20:18:29
Postat av: Anonym

du skriver rent och bra!

2011-02-04 @ 20:38:29
Postat av: Anonym

uppdatera!

2011-02-04 @ 20:52:44
Postat av: Anonym

grymt! kände en biebergasm i think... haha men beskriv kännslorna lite mer, liksom hur det kändes för dom och när hon red honom! haha bästa novellen!

2011-02-05 @ 00:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0