Me Plus You - Kapitel 60

- Äh, kom igen du behöver inte vara rädd, sa Justin och drog mig intill honom.
- Justin? Jag, rädd? Skojar du! Kolla på dig själv, sa jag och började asgarva. - Förresten så är det eftertexterna som rullar.. såå jag är inte direkt rädd nu..
- Öhh.. ja precis. Ska vi plocka undan och gå och lägga oss nu eller? frågade han medans han snabbt ställde sig upp och började ta bort alla skålar.
- Öhm, okej? Visst..
Vi plockade bort under tystnad och Justin gick upp före mig på rummet. Vad var det med honom?!

- Justin, är något fel eller?



- Haha, va? Vad pratar du om? Han kollade frågandes på mig.
- Du verkade typ sur nere i köket.
- Nej då, inte alls!
- Du vet att du kan berätta om det är något?
- Det är inte något, sa han och log lite smått mot mig.
Jag gick in i badrummet och började göra mig iordning genom att ta bort sminket, borsta tänderna osv. Justin kom in och ställde sig bakom mig. Han la armarna runtom mig och sänkte huvudet till min axel och jag fortsatte borsta tänderna.
- Du måste tro på mig, det är ingenting. Jag är bara trött. Jag lovar!
Jag vände mig om och kollade på honom.
- Lovar du?
- Ja! Jag lovar. Förresten, du har något där, sa han och kysste mig precis bredvid munnen. - Mm, tandkrämssmak. Han skrattade och kramade om mig länge. Jag kunde höra hur han viskade "jag lovar" i mitt öra och jag log för mig själv.

När vi var klara så gick vi in och la oss i sängen då vi båda var trötta och klockan var ganska mycket.
- Du Claudia, vem är Ella? sa Justin och satte sig upp i sängen. Jag gjorde detsamma.
- Det har jag ju sagt, min halvsyster.
- Men jag trodde inte du hade några syskon..
- Inte här i Sverige. Ella är min två år äldre halvsyster från USA och ja, vi är inte bästa vänner direkt. Hon är lite av en bitch, sa jag och skrattade lite.
- USA?!
- Ja, hon är därifrån. Halvsvensk och halvamerikan, som jag. Vi har samma pappa men olika mammor.
- Jag har aldrig tänkt på det förut, men vart är din pappa? Är dina föräldrar också skilda?
- Nä, pappa bor bara i USA och mamma bor här. Långdistansförhållande, sa jag och log. - Pappa fick Ella innan han träffade mig.
- Aha, ännu ett bevis på att långdistansförhållanden faktiskt fungerar. Han tog min hand och kramade om den, och log stort.
Vi kröp ner bredvid varandra och Justin höll om mig tills han började snarka och jag märkt att han somnat. Jag somnade kort efter det..

Nästa dag. Justins perspektiv:
Jag öppnade ögonen och sträckte på hela kroppen. Jag rullade över till Claudias sida, men hon låg inte där! Jag kollade oroat runt och hittade en liten lapp. "Bli inte orolig, jag är bara i stallet. Jag kommer hem snart, tror jag.. Älskar dig"
Jag lugnade ner mig och la mig ner i sängen igen. Jag låg bara och kollade i taket innan jag verkligen bestämde mig för att gå upp. Jag stapplade fram till badrummet, fyllde badkaret och hoppade i det varma vattnet.

Claudias perspektiv:
Jag hade precis klivit in på mitt rum efter att ha varit i stallet, men Justin var inte där. Jag antog att han kanske träffade Kenny eller kanske bara var ute. Jag satte mig vid datorn och loggade in på Twitter och kollade runt lite innan jag klickade ner sidan. Jag började nynna på någon låt som fastnat på minnet och knäppte lite med fingrarna i takt och gick in på toaletten. Jag speglade mig lite och satte mig på toaletten. Jag hörde ett ljud och jag antog att det var mamma som lät på nedervåningen. Jag fortsatte sjunga lite smått på låten och bläddrade i en tidning som låg på golvet.
Plötsligt drogs duschdraperiet bort och jag skrek jättemycket av ren skräck. I badkaret satt Justin och skrek:
- BUUUUUUUUUUUUUUUUU!
- Fyfan Justin! Fyfan! Jag satte händerna mot huvudet och kollade ner i golvet. Justin satt fortfarande i badkaret och skrattade massor åt mig medans jag fortfarande satt på toaletten, paralyserad av skräck. 
- Kolla bort en sekund, sa jag och Justin drog för duschdraperiet. Jag drog snabbt upp trosorna och byxorna och nästa gång han drog bort draperiet hade han en handduk runt kroppen.
- Fan dig, det var inte roligt!
- Erkänn att det var det. Jag borde ha filmat dig! Haha!

Jag gick ut från badrummet och lät Justin göra sig iordning medans jag gick ner till köket och tog några mackor, satte mig framför TV:n och kollade på CSI.
Efter en stund kom Justin ner, färdigfixad, och satte sig bredvid mig. Han drog ut ena mackan jag hade ur munnen och tog den själv och flinade.
- OH, kolla, det är ju jag! sa han och pekade på TV-skärmen.
- Märker du det nu? Det är ju ditt avsnitt!
- Visst är jag en GRYM skådespelerska?
- Jag tror det heter skådespelare om man är kille, sa jag och skrattade. - Men visst.
Justin ställde sig upp.
- Where's your gun, your vest, your badge. Are you off work or something? sa han och härmade Jason (som killen heter i CSI avsnittet) precis när den scenen visades.
Jag applåderade och ropade "bravo" och han bugade. Vi fortsatte att kolla på nästa CSI avsnitt som kom, det var nämligen CSI-weekend. Justin la återigen armen om mig och vi myste litegranna.

En vecka senare, två dag innan Justin ska åka (på natten):
Den här veckan hade varit en av de bästa stunderna i mitt liv. På första plats kom såklart Danmark resan då jag träffade Justin, men under den här veckan och tiden han varit i Sverige innan dess hade slått allt. Vi hade kommit så mycket närmre varandra och för varje dag som gick älskade jag honom mer och mer.
Just nu var klockan mitt i natten, dagen innan Justin skulle åka hem, och jag kunde inte tänka på annat än den här tiden vi haft tillsammans och att vi inte skulle få träffas på jättelänge.
Justin låg bredvid mig och andades tungt. Jag kollade på honom. Usch vad jag skulle sakna honom! Plötsligt öppnade han ögonen och kollade på mig, som om han kunde läsa mina tankar.
- Eh, hej på dig med.
- Haha, hej.
- Läskig du är, som typ kollar på mig när jag stirrar och eh.. ja. Var det något speciellt eller?
- Nja, as.. Jag kollade på Justin och såg att hans ögon var slutna. På bara några sekunder andades han lika tungt som förut, och han hade somnat.

STRESSAD JAG ÄR! Jag har vääärsta provet imorgon som jag inte pluggat till för att jag skulle skriva två till episoder idag! Förlåt om episoderna suger, men det går inte så bra just nu när jag är stressad + inte har några ideér osv. Sorry! Sluta inte kommentera & läsa!

Btw, ni vet dealen vi hade? Om jag fick MVG på mitt SO prov så skulle jag ju uppdatera 10 inlägg på en dag. Nu fick jag bara G (!) vilket betyder att jag ska uppdatera 5 inlägg va? Jag gör det i helgen :) ska försöka göra bra episoder också. Somsagt; Sluta inte kommentera & läsa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

asbra!

2011-02-03 @ 21:45:17
Postat av: Anonym

aldrig att jag slutar läsa o kommentera!!!!:D:D:D

längtar till helgen då de kommer massa nya!:D

2011-02-03 @ 22:48:57
Postat av: Anonym

Jag ska aldrig sluta läsa elr kommentera jag lovar!!:) Jätte bra du äger!

2011-02-04 @ 06:46:21
Postat av: Juli

Awesome!! :D

2011-02-04 @ 06:57:27
Postat av: lavin

Du borde få MVG+++ de skulle vara typ 15 grymma episoder varje da!:D:D

2011-02-04 @ 13:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0