Me Plus You - Kapitel 91

- Du är vacker, sa jag och kollade upp på honom. Det var han, han var mer än vacker. Han var perfekt.
- Du är vackrare. Vackrast, sa han och la handen på min kind.

Jag lutade mig fram och kysste honom, och sedan la jag huvudet i hans knä igen. Han började hålla på med mitt hår och jag kände hur tårarna började rinna lite igen.
- Gråt inte. Det var inte sista gången ni såg varandra! Var posetiv. Det kommer att gå.
Jag tänkte på orden han sa och det han sa var mycket sant. Jag drog tillbaka tårarna. Från och med nu gällde det bara att vara posetiv, se allt posetivt. Det skulle bli svårt, men det måste gå.



Nästa dag.
Jag öppnade sakta ögonen och såg Justin stå och knuffa på mig.
- Vad är det? stönade jag och slöt ögonen igen. Jag drog täcket över kroppen och la mig ner med huvudet i kudden igen.
- Gå upp, sa Justin och drog bort täcket. Jag rös till av kylan och satte mig upp. Justin fortsatte att kolla på mig så jag gick efter en stund upp. Jag drog på mig ett par jeans som jag hade hemma hos Justin, och så tog jag en av alla hans hoodies. Sedan gick jag till badrummet och gjorde mig lite fräsch. När jag var klar gick jag ut till Justin igen, han satt och väntade på sängen.

- Kom, vi går, sa han och tog min hand. Jag kollade frågandes på honom.
- Vart och får jag fråga varför du väckte mig?
- Vi ska äta. Jag är hungrig!
- Jaha, och därför väckte du mig? Du vet att det finns något som heter kylskåp?
- Duh, såklart jag vet! Men det är mysigare att äta ute.
- Och du vet att du kan göra det själv? Jag behöver inte följa med, sa jag och skrattade lite lågt.
- Jag vet, men jag vill ha med dig överallt, sa han och öppnade bildörren åt mig. Jag klev in och satte mig. Justin körde i lite mindre än en timma innan vi var framme.
Vi stannade framför ett litet café vid strandkanten. Justin klev ut och öppnade dörren åt mig och jag klev ut. Justin drog sin luva över huvudet och jag gjorde detsamma. Vi gick tillsammans, hand i hand, in till cafét. Vi satte oss i ett hörnbås och en servitör kom fram och vi beställde.

Efter en stund kom maten ut och vi började käka. Justin tog upp en jordgubbe och höll den framför mitt ansikte.
- Vill du ha den? sa han lite småflirtigt.
Jag nickade och han böjde sig fram för att ge den till mig, men precis när jag skulle ta en tugga av jordgubben så stoppade han den i munnen.
- Vill du ha den så får du ta den, sa han och flinade.
Jag böjde mig fram och kysste honom, samtidigt som jag tog en tugga av jordgubben. Vi fortsatte att pussas ett tag över bordet.

Justin fortsatte att mata mig med jordgubbar, varvat med kyssar. När vi ätit upp och suttit och snackat ett tag så betalade vi och gick ut. Klockan hade nu blivit lite mer så det rörde sig mer människor ute, och de flesta märkte nog att det var Justin, för de stirrade som galningar. Justin tog min hand och vi började gå mot den parkerade bilen.

En dag senare:
Jag låg på ena sidan av sängen med en av Justin's laptops och han låg med den andra, bredvid mig.
- Justin, kolla, sa jag när jag kom in på en Bieber-blogg. Han rullade över och la sig över mig. Jag skrattade och han la sig istället tätt intill mig.
- Vad?
- Kolla här, sa jag och visade skärmen. Bloggen hade lagt upp ett flertal bilder på mig och Justin, från de senaste dagarna. Man såg klart och tydligt att det var Justin och man kände väl igen mig, men jag syntes inte sådär jättemycket.
- Awh, kolla dig på den där bilden! skrattade Justin och pekade på en bild där jag hade en jordgubbe i munnen.
- Mhm, jättesöt va? Haha!
Justin mumlade något och kysste mig innan han fortsatte hålla på med sin dator. Jag fortsatte att kolla på bilderna och sedan kollade jag in kommentarerna. Det fanns såklart några hatkommentarer, men de flesta var om hur gulliga vi var tillsammans. Jag log för mig själv och fortsatte bläddra bland kommentarerna. Jag stannade på en.

"Kom igen, vi kan inte hata henne bara för att hon umgås med Justin. Jag vet inte vem hon är men hon förtjänar inte detta hat. Hon gör Justin glad, som vi alla kan se, och det är ju det viktigaste. Eller hur? Sålänge han är glad så är vi glada. Visst kan jag hålla med om att det är lågt av Justin att inte berätta för oss om henne.. Det finns ju bilder från flera månader tillbaka och han har inte sagt ett ord.. Vi vill bara veta"

- Vad läser du? sa Justin som nu låg över halva mig. Han kysste min hals.
- Mhmm, mumlade jag.
Justin slutade kyssa min hals och blev tyst.

- Tycker du det? Att det är lågt av mig? frågade han efter en stund.
- Jag vet inte. Jag hade velat veta vem hon var om jag var ett fan, men de ska ändå respektera ditt kärleks och privatliv. Jag vet faktiskt inte, sa jag och kollade in i hans ögon. Han såg ganska ledsen ut.
- Tycker du att jag ska berätta?
- Jag vet inte, förlåt.

Två dagar passerade och de två dagarna spenderade jag med Justin. Vi gjorde allt möjligt, men Justin hade ännu inte berättat något för sina fans.
Nu var det morgon och jag låg i min egen säng, utan Justin vid min sida. Det kändes ganska tomt, men han var tvungen att gå på någon intervju eller show, vad det nu var, så jag förstod. Plötsligt plingade det till i mobilen. Jag letade reda på den och läste SMS:et. Det var ifrån Justin.

"Hej världens vackraste flickvän. Vad gör du?"

Jag svarade och vi fortsatte att SMSa. Han sa efter en stund att han behövde gå så vi slutade. Jag la mig ner på sängen och bara stirrade upp i taket.
Plötsligt fick jag ett SMS ifrån Justin om att jag skulle checka in någon länk han hade skickat. Jag skrev av länken och öppnade upp den på datorn. Upp på skärmen kom ett klipp ifrån Justins intervju, tidigare idag.

"Så Bieber, hur går det med kärlekslivet? Vi har sett ett par bilder på dig med en tjej.." frågade reportern. Justin kliade sig i håret och skrattade.
"Bara bra"
"Vem är tjejen? Jag tror inte att det bara är jag som är nyfiken.. Vi vill veta! Vem är hon?"
"Min flickvän" sa Justin och log stort.
Reportern pratade lite mer om det innan han bytte samtalsämne. Jag kollade klart på intervjuen och kollade sedan in Justins Twitter-sida. Han hade uppdaterat den, för bara några sekunder sedan.

"Jag vet att jag inte har varit helt ärlig med er. Ni alla har förmodligen sett bilderna på mig och den här tjejen. Hon är inte vilken tjej som helst, hon är min flickvän. Jag älskar er alla och speciellt henne, och därför ber jag er att respektera vårat förhållande. Hon betyder allt för mig så snälla, inget hat mot henne. Förlåt att jag inte sagt något tidigare. Älskar er"

Jag läste det om och om igen. Medans jag läste kände jag att tårarna började rinna. Jag var inte alls ledsen, jag var hur lycklig som helst!

Mobilen plingade till och jag tog upp den.
"Gjort är gjort, men jag kommer aldrig någonsin att ångra det här. Aldrig någonsin! Jag är så glad att jag gjorde det. Nu är du bara min, bara bara min. Det var du innan också, men nu är det fan officiellt! Vi måste fira! Är hos dig om fem minuter"

Jag log stort för mig själv och kände glädjen rusa genom hela kroppen.

Justins perspektiv:
Jag hade blivit otroligt ledsen när mina fans skrev att jag hade svikit dem. Jag hade ju inte menat att göra det, det bara blev så. För säkerhets skull och för att jag inte visste om jag och Claudia var seriösa i vårt förhållande. Såklart visste jag att vi var det, men det kändes inte bekräftat på något sätt. Men nu kändes det så och allt kändes .. Så jäkla bra. Det här måste ha varit ett av de bästa beslut jag någonsin tagit. Jag hade ju inte berättat att det var Claudia, men jag hade berättat att jag hade en flickvän.
Det kändes jäkligt bra att jag skulle kunna visa upp Claudia för hela världen utan att behöva tänka innan, om ni förstår vad jag menar? Jag kan visa henne för hela min värld. Att jag verkligen skulle kunna ta med henne in i min värld.
Kenny körde mig ifrån intervjun hem till Claudia. Jag kunde inte sluta le.

- Varför så glad Justin? frågade Kenny samtidigt som jag satt och trummade på instrumentbrädan.
- För att jag har världens bästa och finaste flickvän som existerar! sa jag och log ännu större. Kenny skrattade och körde vidare. När jag kom fram så gick jag ut ur bilen och sa hejdå till Kenny, och han körde iväg. Jag stod kvar på garageuppfarten och innan jag hann blinka såg jag Claudia springa emot mig.

- JUSTIN! skrek hon och hoppade upp i min famn. Jag skrattade och gav henne en bukett med blommor.
- Fyfan vad jag är glad just nu, mumlade hon i mitt öra och jag kramade om henne hårdare.
- Det bästa beslut jag någonsin gjort. Jag är så glad att jag berättade. Jag älskar dig Claudia Freeman. 
- Och jag älskar dig, Justin, sa hon och kysste mig.
 Jag borde egentligen plugga till mitt andra prov men skit i det.. jag ville verkligen uppdatera!
Jag hade svårt att komma på hur han skulle berätta (jag kunde inte ta allas idéer ju, men tack för alla fina idéer. Några ska användas till nästa novell) om Claudia, men det fick bli såhär.

Skrev lite slarvigt idag.. förlåt! Men det är iaf bättre än inget.. eller? :) Puss!

Update: precis när jag skrivit klart + publicerat så kom jag på hur jag borde ha skrivit.. istället för såhär. haha fail. sorry.
Update 2: Idé tips? Drama? Olyckor? Annat? det uppskattas!

Kommentarer
Postat av: Anonym

AAAAAAAAAAAASBRAAAAAAAAAA! shit du har talang :)

2011-02-23 @ 18:47:36
Postat av: Anonym

Nej asså så som du skrev var skitbra :) det blev bra ändå

2011-02-23 @ 18:47:53
Postat av: Anonym

sjukt bra :DDDD

2011-02-23 @ 18:59:14
Postat av: josse

Meer !! Och drama !!!!!!!!!!!

2011-02-23 @ 19:31:11
URL: http://josefiinkarlsson.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

uppdatera :)

2011-02-23 @ 19:35:38
Postat av: johanna

ett superkapittel, gud vad skönt att han berättat nu.

Du sa att du skulle använda de andra ideérna i nästa kapitel, ska han då säga på en fest eller nåt att det är just Claudia som är flickvännen ?? Vill veta mer, inte för mycket drama runt omkring dem två nu bara. Men drama gillar vi ändå !! Älskar din novell, KRAMAR !!

2011-02-23 @ 19:49:15
URL: http://johannaabergmaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

ASBRA!!!

2011-02-23 @ 20:30:13
Postat av: Anonym

DU E SÅ JEKLA BRAAA!!!

2011-02-23 @ 21:06:30
Postat av: Anonym

asså du är verkligen super duktig !

jag tycker det ska vara lite mer het kärlek mellan dem, et gillar vi :D

om du förstår vad jag menar :)

2011-02-23 @ 21:43:31
Postat av: johanna

Jag håller också med kommentaren över ,mer het kärlek och så,det är du bra på ju <3 mer hett alltså om du förstår vad vi menar <3<3 jättebra kapitel !

2011-02-23 @ 21:50:09
URL: http://johannaabergmaan.blogg.se/
Postat av: johanna

Snälla börja inte på en ny novell ! Kan du inte bara ha den här och lägga till dina nya idéer i den här typ ? Snälla behåll den här !!! Du är ju så grym på att skriva !

2011-02-23 @ 21:54:37
URL: http://johannaabergmaan.blogg.se/
Postat av: sara

MER DRAMA TACK <3

2011-02-23 @ 23:13:01
Postat av: Anonym

angående kommentaren åvan "mer drama tack" så tycker jag faktiskt inte att det ska vara mer drama mellan justin och claudia. bara hetare och hetare kärlek :)

är sjukt beroende av denna novell !!

2011-02-24 @ 12:20:25
Postat av: Anonym

Kan inte typ Claudia och Justin åka hem till Kanada och hälsa på Justins släkt eller nått?? kanske en dålig idée men det enda jag kom på för tillfället :P älskar din novell!! :)

2011-02-24 @ 14:56:15
Postat av: emma

kan inte typ Claudia och Justin åka till kanada och hälsa på Justins släkt eller nått? :) kanske en dålig idé men det var det enda jag kom på för tillfället :P älskar din novell!! :)

2011-02-24 @ 15:00:12
Postat av: Anonym

sjukt bra !

håller med , hetare kärlek och det .



:)

2011-02-24 @ 15:22:34
Postat av: Anonym

uppdatera :D

2011-02-24 @ 15:50:46
Postat av: :)

Hur länge har de vart tillsammans? de kan ju kanske ha ett slags jubileum eller nått, och avsluta med nått romantiskt :) haha

2011-02-24 @ 16:47:02
Postat av: Anonym

Hetare kärlek. Tummen upp! :D

2011-02-24 @ 17:13:10
Postat av: Anonym

mera :)

2011-02-24 @ 18:26:36
Postat av: Anonym

omg läste kommentarerna där uppe. OCH DU SKA INTE AVSLUTA DENNA NOVELL ! jag är redo att läsa upp till 500 kapitel :D så grymt bra !

2011-02-24 @ 19:11:39
Postat av: Elin

Inte mer drama med Justin och Claudia men det är alltid kul när det händer något! Typ att han ordnar en födelsedags fest till henne. Men det har du säkert planerat :P Du är grym!

2011-02-24 @ 19:50:24
URL: http://somebodytolove.blogg.se/
Postat av: Anonym

IIIII WWONT MOOOOOOOOOOOOOOOOREE:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2011-02-24 @ 21:16:52
Postat av: Anonym

tycker också som dom där uppe, hetare kärlek!:D

2011-02-24 @ 21:19:51
Postat av: Anonym

Kan du inte uppdatera idag ?? ( fredag ) snälla?! Blir snart galen hah, du är ju så bra !! Mer hetare kärlek och sen börja snälla inte på en ny novell, behåll den här istället !! Snälla? Den här är ju så bra :D <333Du är begåvad och sjukt bra, fattar fortfarande inte hur du kan klara av att få nya idéer hela tiden ? heh du är suuuuuuuperbra !

2011-02-25 @ 14:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0