Me Plus You - Kapitel 84

- Förresten, du ska veta att jag inte leker med hans hjärta. Han betyder lika mycket för mig som jag betyder för honom. Jag kan inte leva utan honom. Han är mitt liv. Det kanske låter galet, men det är sant. Han är mitt allt.
Pattie log och jag vände mig om och började gå upp igen. När jag kom upp för trappan krockade jag in i Justin.
- Pinsamma morsan liksom, sa han och skrattade trött. - Menade du verkligen det där?
- Ja såklart. Du är mitt allt. Jag älskar dig, sa jag och kysste honom.
- Detsamma. Vi går och lägger oss nu.

Vi gick in till Justins rum och kröp ner i sängen, tätt intill varandra.



Morgonen därpå vaknade jag och kollade på klockan. Den var tio på morgonen. Jag rullade runt mot Justin, men han låg inte där. Istället låg det en lapp. Jag tog upp den och läste den.

Jaha.. hur länge skulle Justin vara borta då? Jag reste mig upp och la lappen vid min mobil, som låg på nattduksbordet. Sedan gick jag in i badrummet och letade reda på en handduk, och så tog jag en dusch. När jag var klar fönade jag håret och plattade det. Jag vet inte varför Justin hade en plattång, men det hade han.
Efter det gick jag ner i köket och där fick jag se en till lapp där det stod: "Frukost till min prinsessa". Jag skrattade lite lågt för mig själv och satte mig vid köksön och började käka.

När jag ätit upp i lugn och ro gick jag upp till Justins rum och satte mig på sängen. Vad skulle jag hitta på nu? Pattie verkade inte vara hemma och jag var helt ensam i Justins hus. I Justin Biebers hus. Det var helt sjukt när jag tänkte på det..
Jag började borsta tänderna och sminka mig lite smått för att sedan klä på mig. Jag hade inga kläder, förutom ett par shorts och ett linne, med mig så jag gick in till Justins gigantiska garderob och plockade ut en skjorta. Han skulle nog inte ha något emot att jag lånade den! Jag drog på mig den och hörde hur ytterdörren öppnades på nedervåningen. På mindre än några sekunder stod Justin i dörröppningen.

- Hej sweetie, sa han och gick fram och kramade mig bakifrån. Han kysste min hals.
- Hej älskling, svarade jag och vände mig om. Vi kysstes.

Jag gick och satte mig på Justins säng och kollade på medans han packade en väska.
- Ska du någonstans eller? frågade jag.
- Jag? Nej. Vi? Ja. Kom nu, sa han och drog med mig ner för trappan. Vi gick ut till hans bil och satte oss i den.

- Kan du berätta vart vi ska? frågade jag när vi stannade vid ett rödljus. Dörren där bak öppnades och in klev Kenny. Han hälsade på mig och började bläddra i någon tidning.
- Vi ska på en photoshoot! Jag glömde fråga om du hade några andra planer idag eller om du ens ville följa med, men jag antog att du inte hade det så här är vi. Påväg till min photoshoot. Har du några andra planer idag?
- Va? Nej det har jag inte, sa jag och log glatt. - Photoshoot? Shit vad coolt.. Jag har aldrig sett en riktig sån förut.
- Bra. Att det är jag som får ta din photoshoot-oskuld alltså, sa han och vi båda fnissade.

Efter att vi kört bil i nästan en timme så stannade vi framför en stor tegelbyggnad. Själv tyckte jag att den påminde lite om byggnaden i 'U smile'-videon. Justin öppnade bildörren åt mig och vi gick hand i hand in i det stora huset. Direkt när vi kom innanför dörren så hoppades vi på av massor av stylister som drog i Justin. Scooter kom fram till oss.
- Tja man! sa han och gjorde ett handslag med Justin. Han vände blicken mot mig och log. - Hej Claudia.
- Hej, svarade jag och vi visades in till ett stylistrum.

- Det här är alltså dagens planer, började Scooter medans han höll i ett papper. - Du fotas nu för Rollingstones, och sedan äter du något och efter det kör vi en intervju. Vi kanske hinner kolla igenom CSI-avsnittet också. Låter det bra?
Justin, som nu stod och provade kläder, nickade. 
Jag gick och satte mig i en fotölj och kollade på när Justin provade kläder. Alla andra, förutom vi två, hade gått ut i rummet.
- Vad tycker du om det här? sa han och vände sig om. Bar överkropp.
- Sjukt snyggt. Du borde köra så, sa jag och skrattade.

Justin provade lite fler kläder innan två av stylisterna kom in i rummet.
- Tjenare Justin, sa killen och gav Justin en lätt kram. - Hittat några kläder?
- Nä, inte riktigt. Kan du hjälpa mig?
Stylisten och Justin började direkt att plocka fram massor av kläder. Den andra stylisten, tjejen, gick fram till mig.
- Hej, jag heter Clara och är Justins stylist på den här plåtningen.. Jag fixar alltså hans hår och om han behöver något smink eller så.
- Jaha okej. Jag heter Claudia, sa jag och sträckte fram handen.
Vi snackade lite medans Justin provade kläder och efter en stund kom han fram till oss. Justin hade på sig ett vitt linne och en skinnjacka, tillsammans med ett halsband.
- Det här ska han ha på sig, eller tycker du att det blir bra Clara? frågade mannen och Clara nickade.
- Det blir superbra! Kom och sätt dig Justin, sa hon och Justin satte sig på stolen.

Clara började fixa med Justins hår och hon visste verkligen vad hon gjorde, för han blev grymt snygg!
- Claudia, kan inte du hjälpa mig lite? ropade hon och jag gick förvånat och ställde mig framför Justin.
- Med vad?
- Hans hår. Vad ska vi göra med det? Det är katastrof!
- Pfft. Tack, fnös Justin och vi båda skrattade.
- Jag tycker att det är skitsnyggt.. men prova att göra såhär, sa jag och drog händerna genom det. Det blev perfekt rufsigt, lite hår överallt.
- Perfekt! Håll kvar sådär, vänta lite, skrek Clara medans hon sprang iväg.  Hon kom tillbaka med en hårsprays-flaska och sprutade ner hela Justins hår. - Perfekt. Du är klar Justin.
Justin gick ut och vi följde efter. Han ställde sig framför den vita duken, framför fotografen som började knäppa bilder.

- Flytta dig lite dit! Nej åt höger. Posa! skrek fotografen och Justin började posera. Det var helt sinnessjukt hur snygg han såg ut, och hur duktig han var!
- Okej, här kommer min sex-pose! skrek Justin och gjorde en pose. Alla började skratta åt honom och han märkte det. - Oj, jag menar sexiga-pose.. Hehe, skrek han och gjorde samma pose. Den såg otroligt sexig ut.

Efter två timmars fotografering var bilderna äntligen klara och de alla såg perfekta ut. Alla började packa iordning för att gå hemåt och jag och Justin gjorde detsamma.

- Herregud vad du var duktig idag. Och så snygg du var! sa jag när vi satte oss i bilen.
- Tack jag vet, sa han och skrattade. - Nej men tack. Du borde vara modell, har jag tänkt på..
- Jag? Gud nej!
- Jo då. Vi fixar det någon gång, sa han och startade bilen.

Vi körde iväg till ett fik som vi satt och åt på. Det var knappt några paparazzis där, vilket var väldigt skönt. Efter det åkte jag hem för att plugga medans Justin åkte iväg till intervjuen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gryyyyyyyyym

2011-02-19 @ 15:32:49
Postat av: Anonym

Grymt !!! I really love it!!

2011-02-19 @ 21:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0