Me Plus You - Kapitel 83

Jag nickade och vi började gå. Vi pratade om allt möjligt på vägen. Sånt som har hänt medans vi inte träffats och ja.. minnen. Jag hade saknat honom så otroligt mycket.



Efter bara en liten stund så kom vi fram till ett berg. Vi gick förbi det och gick istället in i en skog som ledde till en strand. Det var inga där och det var väldigt vackert.
- Framme, sa Justin och ställde ner korgen. Han gick fram till mig och kysste mig. Sedan tog han fram en filt som han la ut på sanden och han började plocka fram massor av mat.
- Vad gullig du är, sa jag medans jag satte mig ner.
- Allt för dig.

Justin satte sig bredvid mig.
- Blunda, viskade han i mitt öra och jag blundade. - Bra. Gissa vad det här är! sa han och stoppade in något i min mun.
- Lätt. Det var en jordgubbe.
- Rätt. Vad är det här då? Jag fick nästa bit.
- Hm, ananas?
- Också rätt! Vad tror du att det här kan vara? Jag kände hur han böjde sig närmare och närmare mig. Jag kände hans tunga i min mun och vi kysstes.
- Justin, svarade jag och skrattade.
- Så rätt! Duktigt av dig!

Jag la mig ner på filten och Justin gjorde detsamma. Jag tog upp en vattenmelonsbit och höll upp den framför himlen.
- Här, ge den till mig, sa Justin och tog den. Några sekunder senare fick jag tillbaka den och höll upp den framför himlen. Han hade ätit ur ett hjärta ur den! Jag suckade 'aww' för mig själv och Justin skrattade till lite lågt.

Vi låg där på filten i säkert flera timmar. Vi bara pratade. Om allt. Allt som rörde oss och andra. Bara pratade. Det var väldigt mysigt.

- Justin, sa jag efter ett tag. - Varför är det inga människor här? Stranden är ju hur fin som helt men det är inga här..
- Jag vet inte om så många vet om det här stället. Klart de gör, men det är liksom aldrig några här.
- Hur hittade du det då?
- Jag brukar gå hit, eller upp dit på berget, sa han och pekade på ett berg, när jag är ledsen.
- Jaha, okej. Är du ledsen nu?
- Nej, absolut inte. Jag ville bara dela den här fina platsen med dig..

Efter två timmar började vi gå hemåt. Vi mötte en liten kille med sin mamma på vägen hem.
- Bieber! skrek den lilla killen och vi kollade bakåt. Mamman och ungen sprang emot hos.
- Hej, och ursäkta om jag stör, men får min son ta en bild med dig?
- Visst, sa Justin glatt och ställde sig bredvid den lilla killen. Mamman knäppte flera kort.
- Tack så jättemycket! Lycka till, vi ses! sa hon och gick iväg.

Jag kollade på Justin och han log.
- Jag älskar hur du är med dina fans.
- Jag älskar mina fans. Fast jag älskar dig mer.

Klockan hade blivit ganska mycket så vi fortsatte att gå hemåt. Vi stannade utanför mitt hus.
- Kan inte du sova hos mig ikväll? frågade Justin och kramade om mig.
- Jo visst. Jag ska bara upp och hämta lite saker, vänta här! sa jag och sprang in i huset. Jag kutade upp på övervåningen och in till mitt rum där jag hämtade lite nödvändiga saker, innan jag sprang ner och sa hejdå till mamma och pappa. Jag gick ut till Justin igen.
- Det gick snabbt, sa han och log.
- Jag vet, jag är snabb. Vi båda skrattade och han la armen runt om mig medans vi gick vidare till hans hus.

Vi kom fram dit på tio minuter. Justin knappade in någon säkerhetskod och pratade med en livvakt och så fick vi släppas in. Pattie stod i köket när vi klev in.
- Hejsan! Åh, Claudia igen! Jag har gjort mat åt er.
- Tack mamma. Är det okej om Claudia sover här?
- Visst, men kom och ät nu!
Vi satte oss vid matbordet och Pattie hade lagat någon urgod kycklingrätt. Jag åt snabbt upp och men vi satt kvar vid bordet och pratade. Vi berättade lite för Pattie om våran relation, hur vi träffats och sånt där. Sedan gick vi upp på Justins rum.

- Fy vad jag är trött, sa han och slängde sig på sängen.
- Jag med, ska vi gå och lägga oss?
- Visst, sa jag och började göra iordning mig. Justin drog av sig sina kläder och la sig i sängen, i bara kalsonger. Jag gick iväg till hans badrum och borstade tänderna, och när jag kom tillbaka till hans rum låg han redan och såg. Jag skrattade lite för mig själv och gick ner i köket. Till min förvåning satt Pattie där.

- Hej, vill du ha hjälp med något? sa hon och log.
- Nejdå, vi ska gå och lägga oss och jag var bara lite törstig. Kan jag dricka något?
Pattie nickade och jag gick fram och tog ett glas, och satte på vattnet.
- Justin gillar dig verkligen ska du veta. Det ser jag på honom. Han har aldrig varit så här med någon tjej och du är den första som jag verkligen blir presenterad för. Han kan verkligen inte sluta prata om dig!
- Oj, är det sant?
- Ja det är det. Ni är så söta ihop!
- Hehe, tack så mycket. Jag ska gå och lägga mig nu, vi ses imorgon!
- Ja det gör vi. Godnatt!
Jag började gå upp för trappan men gick snabbt ner igen.

- Förresten, du ska veta att jag inte leker med hans hjärta. Han betyder lika mycket för mig som jag betyder för honom. Jag kan inte leva utan honom. Han är mitt liv. Det kanske låter galet, men det är sant. Han är mitt allt.
Pattie log och jag vände mig om och började gå upp igen. När jag kom upp för trappan krockade jag in i Justin.
- Pinsamma morsan liksom, sa han och skrattade trött. - Menade du verkligen det där?
- Ja såklart. Du är mitt allt. Jag älskar dig, sa jag och kysste honom.
- Detsamma. Vi går och lägger oss nu.

Vi gick in till Justins rum och kröp ner i sängen, tätt intill varandra.
Hello guys! Förlåt för dålig uppdatering men jag har tränat och varit sjuk (nästan influensan) så jag har inte rört en dator på typ.. tre dagar. Tack för att ni står ut med den dåliga uppdateringen och kommenterar så bra. Ni är bäst!

Idag har jag varit hemma från skolan och jag har suttit och skrivit de här tre kapitlena (som finns på bloggen idag) i sträck (de är dock tidsinställa med mellanrum) och inte tagit nån paus, vilket ledde till att det här sista kapitlet blev lite tråkigt. Har ni några idéer på vad som ska hända? :)
(Jag har några idéer men det kommer ta en stund tills jag kan posta de.. så det skulle uppskattas om ni kunde komma med idéer om vad som ska hända däremellan. Drama? Olycka?)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helst inte att dem gör slut eller nåt sånt mellan dem. Det har blivit ganska mycket sånt nu <3 jättebra vill gärna ha mer ikväll <3!

2011-02-18 @ 17:28:57
Postat av: Anonym

Awesome

2011-02-18 @ 18:31:38
Postat av: madde

håller med första kommentaren x)) ;) Drama men inte ngt olyckligt!!! :)

2011-02-18 @ 18:34:00
Postat av: Anonym

Inte att de gör slut Mem typ en OLYCKA

2011-02-18 @ 19:04:08
Postat av: Nathalie

Jättebra !!

Men en olycka skulle bli spännande !! :D

2011-02-18 @ 19:52:29
Postat av: Anonym

Asså herregud va bra du eeeee!!!!!!

2011-02-18 @ 20:05:45
Postat av: Anonym

Gud vad bra

2011-02-18 @ 20:44:58
Postat av: Elin

Grymt bra tjejen! :D Inget drama, har varit lite mycket sånt men hållermed om en olycka :P

2011-02-18 @ 21:44:53
Postat av: Anonym

tycker också olycka!:d

2011-02-18 @ 21:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0