Me Plus You - Kapitel 82

- Mamma! ropade Justin och ner för trappan kom en kvinna nerspringandes. Okej, en kvinna. Jag visste såklart vem hon var, Pattie. Hans mamma. . Hon var så mycket vackrare än på varje bild jag sett.
- Hej Justi.. Oh, vem är det här? sa hon och kollade på mig.
- Mamma, det här är min flickvän.



- Claudia? sa hon frågandes men ändå glatt och kramade om mig, nästan så hårt att jag inte kunde andas. - Justin har berättat så mycket om dig!
- Har han pratat om mig? sa jag förvånat. - Bara posetivt hoppas jag?
- Jadå! Fast han sa aldrig att du var så här vacker, sa hon och log.
Jag kände hur jag började rodna och stamma.
Justin ställde sig bredvid sin mamma och kramade om henne.
- Det här är alltså Pattie, min mamma.
- Jo, hehe, jag vet! sa jag och skrattade. Pattie och Justin gjorde detsamma.
Efter att vi hade pratat i ungefär tio minuter var Pattie tvungen att springa iväg på ett ärende så jag och Justin gick upp tills hans rum.

Hans rum var inte lite litet. Det var enormt och hur coolt som helst. Största garderoben jag någonsin sett och en plasma-TV hit och dit. Och såklart, en gigantisk säng. Jag kollade på Justin som hade en busig blick.
- Ska vi prova den? frågade han och lyfte upp mig. Han la försiktigt ner mig i sängen och la sig över mig.

Han började kyssa mig mjukt och försiktigt men sedan blev det allt hetare och hetare. Han drog av sig sin hoodie och mitt linne försvann. Jag började knäppa upp hans byxor och drog av de, medans han drog av mina, och tillslut låg vi där i underkläder. Justin började hålla på med mina bröst och mina händer var över nästan hela hans kropp. Jag kände något hårt mot innersidan av mitt lår och jag log för mig själv. Han försökte knäppa upp min BH vilket inte gick så bra, så jag hjälpte honom lite. Snart var alla våra kläder borta. Jag kunde känna hur något växte ännu mer och blev ännu hårdare, och bultade, mot mitt lår. Det gjorde mig ännu mer upphetsad.
- Nu Justin, nu, stönade jag fram.
Jag började kyssa Justins mage medans han sträckte sig och tog en kondom i sin låda bredvid sängen. Han tog den och satte snabbt på den. Innan jag hann blinka var den inne och vi höll på i cirka en kvart.

Jag stönade högt och rullade över till andra sidan om Justin. Vi låg där och bara tittade på varandra, utan att säga någonting, helt utmattade.
Justin satte sig plötsligt upp och lyfte mig så att jag satt i hans knä. Han började kyssa min hals.

- Haha, igen?
- Why not? Ingen är hemma och du ser så otroligt sexig ut .. och ja.. jag har inget emot det.
- Du har en poäng, sa jag och fnittrade till. Jag drog handen genom hans hår och började kyssa honom hårt och passionerat.
Jag kände hur det började växa på honom där nere så jag tog mig ur hans grepp, tog av den gamla kondomen och började runka av honom. Den växte nu till sin fulla storlek och det var stort. Efter en stund böjde jag mig ner och tog den i munnen istället. Jag började försiktigt suga av honom och hörde hur han stönade allt högre och högre. Bara det fick mig att bli väldigt upphetsad, så jag slutade att suga av honom och Justin satte snabbt på sig en ny kondom. Jag sänkte mig över honom och det svartnade direkt framför ögonen. Vilken känsla! Jag började rida av honom och hans stön ekade i mina öron.

(ca) 1 timme senare.
Vi la oss alldelles svettiga bredvid varandra. Jag vände mig om mot honom.
- Det där va fantastiskt! mumlade han och la sin svettiga hand på min kind. 
- Herregud, det var mer än fantastiskt.

Vi ställde oss upp och gick direkt in till duschen. Vi var båda helt slut och svettiga. Jag började efter en stund att tvåla in mig och jag såg hur Justin kollade busigt på mig.
- Haha, Justin. Inte tänker du väl på det? sa jag och skrattade.
- Nejnej, sa han och kysste mig hett. Vi fortsatte att kyssas och ja, det ena ledde till det andra.

Vi gick ut ur duschen och fixade oss snabbt. 
- Fyra gånger på bara en timma. Hur är det möjligt? frågade jag Justin och han skrattade.
- Ingen aning, men du var helt fantasisk. 
- Du med, sa jag och kysste honom.
- Jag har saknat det här.
- Att ha sex? Med mig?
- Det också, haha! Nä men att få vara med dig, veta att du är bara min. Jag älskar dig.
- Jag älskar dig också.

När vi klätt på oss och allt sånt där så bäddade vi snabbt rent Justins säng eftersom den blivit lite .. äcklig.. efter tre långa och heta omgångar. 

- Vad ska vi hitta på nu då? 
- Ingen aning. Överraska mig? frågade jag på skoj och till min förvåning nickade han.
- Visst, log han och tog upp bilnycklarna. - Kom då!
Vi gick ut till bilen.
- Jag glömde en sak, kommer snart, sa han och försvann in i huset igen.
Jag väntade i fem minuter och efter de där fem minutrarna kom han tillbaka med en korg.
- Förresten, vi går istället. Är det okej? 
Jag nickade och vi började gå. Vi pratade om allt möjligt på vägen. Sånt som har hänt medans vi inte träffats och ja.. minnen. Jag hade saknat honom så otroligt mycket.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättebra ! Får vi ett till kapitel ikväll ? <3

2011-02-18 @ 15:06:23
Postat av: Anonym

Biebergasm

2011-02-18 @ 15:33:27
Postat av: Anonym

Håller med, Biebergasm ;)

Lite pinsamt men jag blev typ.. kåt.. av det här. Hehe..



Asbra tjejen. Du äger!

2011-02-18 @ 15:34:35
Postat av: amanda

Hejsan, gillar du justin bieber noveller?

Då ska du börja läsa våran blogg.

Vi skriver två noveller på våran blogg. Men såklart behöver du inte läsa båda.

Vi uppdaterar med minst 1 inlägg perdag. Och nu ihelgen kommer det bli många fler.



Puss&kram

/jbiebernovell

2011-02-18 @ 15:48:07
URL: http://jbiebernovell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättebra

2011-02-18 @ 20:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0