Me Plus You - Kapitel 54

Jag trippade på tårna till Justins rum och såg att han låg där i sängen och såg ut som en liten ängel. Jag gick in i badrummet och tvättade bort sminket och efter det bytte jag till en tröja jag hittade hos Justin. Han hade säkert inga problem med att jag lånade den!
Jag kröp ner bredvid honom försiktigt, för jag ville inte väcka honom, och han vaknade inte. Han låg med ansiktet mot mig och jag pussade honom (vad jag trodde var försiktigt) på näsan.
- Ahhha, mumlade han och öppnade ögonen lite halvt. - Claudia, är det du? Fan dig om du är Chaz.
- Nejdå, det är jag, sa jag och skrattade lite lågt.
Han log och gjorde en pussmun. Jag böjde mig framåt och pussade honom på munnen och kort därefter såg jag hur han somnade igen. Jag låg och kollade på honom ett tag innan jag själv somnade med ett stort leénde på läpparna.



Jag vaknade nästa morgon av att Justin skakade om mig lite lätt.
- Gumman, jag måste gå snart så det är nog bäst om du går, om du inte vill stanna här?
Jag öppnade ögonen och försökte gnugga ur sömnen ur de.
- Jag orkar inte, jag vill fortsätta sova, sa jag och stängde igen ögonen igen.
- Jaja, gör som du vill. Glöm inte att låsa hotellrummet sen bara. Han pussade mig på pannan och rufsade om mitt hår innan jag hörde att han gick ut ifrån rummet och stängde dörren.

Jag vaknade igen två timmar senare och Justin var inte där. Hade han inte sagt att han skulle dra eller? Jag började minnas att han sagt något om att han skulle gå, men ändå.. 
Jag klev upp ur sängen och kollade vad han hade i frysen och allt jag hittade var lite yoghurt så jag tog en och började käka. Efter det hoppade jag i duschen, fixade mig, tog på mig kläder och började göra mig iordning för att åka därifrån.
Jag stod och funderade hur jag skulle göra med nycklarna. Justin hade sagt något om att jag skulle låsa, men jag kunde ju inte bara ta nycklarna? Jag stod och tänkte ett tag och bestämde mig för att dra härifrån och låsa rummet. När jag kom ut i korridoren och vände mig om för att låsa dörren så kom en kille springandes.
- VÄNTA! Lås inte! Jag har inga nycklar! skrek han samtidigt som han fortsatte springa mot mig. När han var framme, alldelles andfådd, så såg jag vem det var; Chaz.
- Chaz va?
- Mhmh, men lås inte nu. Jag måste gå på toa! pep han med bernen i kors, så där som man står när man är kissnödig. - Öppna då!
Jag vred upp låset igen och gav nycklarna till honom och han sprang in i rummet igen. Han vände sig om och ropade något jag inte hörde innan han kutade in till toaletten. Jag skrattade och stängde dörren och gick därifrån. Jag tog hissen ner till receptionen där samma kille som jobbade igår stod. Han kollade misstänktsamt på mig och jag försökte kolla tillbaka surt på honom innan jag gick ut igenom ingången och ut på gatan. Jag stod och kollade ut, bara ut på gatan, och efter ett tag började det regna. Ganska mysigt faktiskt. Jag satte på mig hörlurarna och började gå med bestämda steg mot bussen. Plötsligt krockade jag med någon och jag kollade upp. Det var Ryan.
- Claudia! sa han överraskat.
- Ryan! sa jag lika överraskat och kramade om honom.
- Vad gör du här?
- Jag har .. varit på .. Jag pekade på Grand Hotel som var bakom mig.
- Aha okej.. jag skulle precis dit. Men du kanske vill hitta på något istället?
- Ja gärna!
- Kom då, vi kan inte stå här och bli blöta i regnet! Han la sin arm runt mig och tog sitt paraply över oss båda och vi började gå. Vi pratade om allt möjligt och skrattade massor.

Justins perspektiv (lite innan):
- Välkommen Justin! Hur känns det att vara i Stockholm?
Skitbra, men bara för att jag är här med världens vackraste tjej.
- Det känns jättebra! Jag trivs här.
- Kul. Idag regnar det ju tråkigt nog, men annars har du eller ja vi haft ganska tur med vädret. Vad vi har hört så har du haft en konsert här redan. Hur gick det?
- Den gick väldigt bra. Fansen var som galna! Jag älskar mina svenska fans, sa jag och skrattade.
Undra varför? Haha! Jag älskar speciellt en tjej vid namn Claudia.
Han som intervjuade mig fortsatte att fråga massor av frågor, mest såna där tråkiga frågor som alla frågar.

- Okej, nu till sista och förmodligen den mest spännande frågan, som vi alla vill ha svar på.
- Jaha, vad kan det vara?
- Har du flickvän?
Ja, ja det har jag! Jag kollade snabbt på Scooter som skakade på huvudet.
- Haha nej, det har jag inte. I'm single and ready to mingle!
- Nu är dina fans säkert glada, det kan jag lova! Tack för intervjuen, det var trevligt att träffa dig, sa han och skakade om min hand.

Jag gick därifrån och snackade lite med mitt team innan vi alla, förutom Scooter som skulle fixa något, skulle åka tillbaka hem. Jag satte mig i bilen tillsammans med Kenny och alla de andra och vi åkte iväg mot hotellet.
Vi stannade vid ett rödljus och då såg jag Claudia. Jag log för mig själv, tills jag såg det jag såg..
VAD SER HAN?! oooooh! Kommentera! 
Nästa episod kommer 20:51. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

mera ! :D

2011-02-01 @ 20:09:12
Postat av: Anonym

mera ! :D

2011-02-01 @ 20:09:24
Postat av: Anonym

Bra :)

2011-02-01 @ 20:11:02
Postat av: Anonym

Asdålig -.-

2011-02-01 @ 20:11:17
Postat av: Anonym

Nej Gud vad Taskigt?! Den är skitbra + vet du hur svårt det e ??

2011-02-01 @ 20:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0