Skriv på den här Twitition! + information

Hej på er allihopa :)
Jag var så sjukt j'vla osmart igår och förstörde min dator genom att dra ut massa sladdar (av misstag förstås). Nu är det äntligen fixat men nätverket fungerar inte och datorn stänger av sig då och då. Sjukt jobbigt! Iallafall, jag ska försöka skriva på det nya kapitlet ändå, från mobilen (kapitlet kommer att bli väldigt konstigt). Bara så ni vet liksom!

Förresten. Har några av mina läsare Twitter? Kan ni skriva på den här Twitition (http://twitition.com/juu2h) som min kompis gjort? Vi har förresten kontot @BieberToSweden tillsammans. Följ det kontot! puss ♥


Kommentarer
Postat av: jopefn

jaaa ! mer :)

2011-03-27 @ 21:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0