Me Plus You - Kapitel 12

- Claudia, jag vill bara säga att.. Jag gillar dig. Ganska mycket, faktiskt. Jag kan vara mig själv med dig och jag älskar det! sa jag samtidigt som jag kramade om henne och kysste henne lite snabbt.
- Jag gillar också dig. Mycket, sa hon och besvarade kyssen.


Justin i poolen, höhö

Vi avbröts när poolvakten kom in och sa åt oss.
- Tänkte väl att jag hörde några här! Förlåt, men jag måste tyvärr avbryta er. Poolen får inte andvändas efter klockan åtta, och man får inte heller bada med kläder på, sa han och skrattade till. Jag och Claudia kollade på varandra och började skratta. Han sa åt oss att gå upp ur poolen och det gjorde vi. Man fick tydligen inte heller springa runt på hotellet såhär sent om man var ett barn, så han följde med oss till hotellrummet och lämnade av oss.
- Claudia, kan inte vi bara vara på mitt hotellrum ett tag? frågade jag henne.
- Jo visst, men delar inte du med Pattie?
- Nej, jag ville vara ifred så jag fick ett eget rum. Mamma bor där borta, sa jag och pekade på en dörr. Claudia nickade och följde med in på rummet.
- Du ser ganska blöt ut, vill du låna en kläder? frågade jag.
- Hehe, jo gärna..
Jag plockade fram ett par mjukisbyxor och en tröja till henne, och även torra kläder till mig. Jag slängde över allt på henne och började dra av mina byxor och min tröja. Hon stod bara och stirrade på mig.
- Tar det som ännu en komplimang? sa jag och skrattade. Vill du att jag ska vända mig om när du byter om?
Hon tog upp tröjan jag slängt till henne och kollade på den.
- EGO! Är du seriös? Har du verkligen tröjor med dig själv på? Hon började skratta så mycket att hon knappt kunde stå upp.
- Hahaha! Jag gillar faktiskt att ha tröjor på mig själv i garderoben..
Hon började skratta ännu mer.
- Hahah .. Justin, nej, du behöver inte vända dig om, om du inte vill det förstås, sa hon och började ta av sig de blöta kläderna. Nu stod hon där i bara underkläder och damn, hon var så snygg. När hon hade tagit på sig alla kläderna så satte hon sig i min säng. Jag gick fram till henne och satte mig bredvid.
- Alltså.. Det är lugnt om du .. skulle känna att du inte vill ha på dig den där tröjan.. Jag skulle nog kunne överleva om du gick runt utan någon tröja.. sa jag och blinkade lite flirtigt.
- Men Justin! Jag fryser.. brr!
Jag satte mig ännu närmre henne och höll armen om henne. Laptopen som låg på nattduksbordet tog jag upp i knät. Jag loggade in på Twitter och kollade runt lite innan jag twittrade. Jag vände datorn bort från Claudia och skrev: "Jag har hittat min One Less Lonely Girl" men raderade det snabbt. Tänk om hon gillar mig lika mycket som jag gillar henne? Jag hade vågat säga sanningen nere i poolen och hon hade ju sagt att hon gillade mig med .. Men var hon kär i mig? Lika kär som jag var i henne?
Jag bestämde mig för att skriva något annat och skrev "When I see your face there's not a thing that I would change cause you're amazing just the way you are" - från Bryno Mars låt 'Just The Way You Are'. Jag visste att hon gillade den för jag hade sett den på hennes mobil, och den stämde ju bra in på henne. Direkt efter det bestämde jag mig också för att skriva "Her lips.. I could kiss them all day if she'd let me". Nu hade Claudia sett vad jag skrivit och jag hörde henne säga ett litet tyst 'aww' innan hon pussade mig på munnen. 
- En av mina favoritlåtar, förutom dina då, sa hon. Du, är det okej om jag lånar datorn lite snabbt?
Hon tog ifrån mig datorn och jag såg hur hon loggade in på Twitter.
- Har du Twitter? frågade jag. Jag visste inte det!
- Det är mycket du inte vet om mig, sa hon och fortsatte skriva. Jag kollade lite snabbt vad hon hette och loggade in på mobilen och följde henne.
- Oj, du var snabb du, sa hon när hon sett att jag följde henne. Jag började skratta lite tyst. När hon var klar med datorn så kollade jag på mobilen och såg vad hon twittrat.. "It's hard to believe, where we are now. Your hand in mine, babe, feels right somehow.." och "You're something special babe and you don't even realize that your my hearts desire".
- Gillar du Nick Jonas musik?
- Yes. Somsagt, det finns mycket du inte vet om mig..
- Berätta då! Berätta något för mig som du i vanliga fall inte brukar berätta någon annan..
- Hm, okej. Jag är halvamerikan och halvsvensk, bor i Sveriges huvudstad Stockholm.. Jag gillar inte fisk, jag har två hundar, två marsvin och en häst.. Och ja, jag älskar hästar. Jag har varit, eller nej, jag är nojig över saker. Jag tar jättelätt åt mig saker som folk säger. Jag har kämpat så mycket med min vikt, mitt utseénde och sånt där..
Jag avbröt henne.
- Ursäkta, men VAD pratar du om? Du? Du är perfekt, så som du är. Det är inget fel på dig. Alla tjejer borde se ut som du gör.. eller förresten, nej. Om de gjorde det så skulle jag förmodligen aldrig ha upptäckt dig, då hade inte du stått ut från de andra..

CLAUDIAS PERSPEKTIV:
Åh, jag hade verkligen träffat världens finaste kille. Ingen kan nog förstå vad jag gått igenom med mitt utseénde. I flera år har jag blivit mobbad för att mina lår går ihop, för att mina tänder är snea, för att mitt hår är fult, jag har fula bröst och allt sånt där skit.. Men när Justin sa alla de där saker, det träffade mig verkligen rakt i hjärtat - på ett bra sätt. Jag började gråta lite smått och Justin torkade bort mina tårar. Jag la huvudet på hans axel och han kysste mig i håret.
- Du är det finaste jag vet.. mumlade han.
- Du är finare, svarade jag..

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Awwwwww vad gulligt :D

2011-01-04 @ 19:12:06
URL: http://essatjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0