Me Plus You - Kapitel 11

När vi var framme vid hotellet så gick vi in bakvägen och tog hissen upp. Vi gick tillsammans till hennes hotellrum. Vi kramade om varandra ganska länge men när jag kände att hon ville släppa så kramade jag henne lite extra hårt innan jag själv släppte.
- Hejdå, sa hon och gick in i rummet. Jag stod kvar i korridoren ett tag innan jag själv gick iväg..



CLAUDIAS PERSPEKTIV:
När jag kommit in på rummet så ställde jag mig mot väggen innan jag skrek lite och hoppade av glädje.
- Claudia, är det du? Jag hörde Olga ropa lite oroligt från sovrummet. Jag sprang in dit och satte mig på hennes säng.
- Du har absolut ingen aning om vart jag varit. Du kommer förmodligen inte att tro mig när jag säger det men..
- Jo, men säg bara! avbröt hon mig.
- Justin bjöd med mig till stranden. Så vi satt där och pratade och hade det mysigt i flera timmar. Olga bara satt där och gapade.
- Skojar du? Åh, jag är så glad för dig. Jag visste nästan att han skulle göra det, jag så hur han kollade på dig igår. Men.. hur visste han att du bodde här? frågade hon.
- Gjorde han? Jag kände hur mina kinder blev röda som tomater. Eh.. Alltså.. Han bor här. Jag hade inte heller någon aning om det förrens igårkväll, men jag lovar att jag skulle berättat för dig om du inte hade sovit.. Men blir du inte sur på mig? Du gillar ju också honom.
- Vadå sur? Visst, jag har fortfarande en enormt stor Bieberfever men jag har hittat en ny kärlek. Du vet Justins kompis Christian? Han verkar ju hur gullig som helst!
Jag himlade med ögonen åt henne. Hon var ju helt galen i killar! Det var skönt att hon inte var kär i Justin, för jag har aldrig velat att en kille ska förstöra emellan oss. Det var också skönt att hon inte mist sin Bieberfever, för vem skulle jag annars prata om Justin med? Haha!

FRAMSPOLNING; senare på kvällen (fortfarande Claudias perspektiv)
Precis när jag skulle gå och lägga mig så fick jag ett SMS.
*Möt mig vid hotellets pool om 10 minuter. Förresten, det är Justin*
Var det verkligen han? Jag kollade upp numret men jag hade det inte. Visst, jag undrade ju hur han hade fått mitt nummer men just nu var jag nog mer orolig för mötet vid poolen. Tio minuter. Jag förklarade snabbt för Olga och hon sa att hon var glad för min skull. Jag sprang in i badrummet och släppte ut håret. Tack och lov så hade det blivit lite lockigt efter flätan jag haft tidigare idag, så det såg inte allt för hemskt ut. När det hade gått ungefär tio minuter så skyndade jag mig ut till hissen och tryckte upp den. Då, då insåg jag vad jag hade på mig. Pyjamas. Ett par shorts och en JB-tröja. Jag tror inte vi skulle göra något speciellt så jag tror inte heller att han skulle bry sig om vad jag hade på mig, fast det var ju ändå lite pinsamt att gå dit i pyjamas.

JUSTINS PERSPEKTIV:
Jag stod nere vid poolen och väntade på henne, men hon verkade inte komma. Hade jag fått fel nummer? Jag hade gått upp till Claudias hotellrum medans hon var ute och köpte mat, så jag hade frågat Olga om min numret och om min plan var bra. Jag tror inte direkt att hon skulle ge mig fel nummer.. Mina tankar avbröts när hon kom ner för trappan. Även fast hon inte var sminkad eller fixad och sådär, så var hon hur fin som helst.
- Justin, ska jag gå upp och byta om? frågade hon. Då insåg jag att hon hade pyjamas på sig.
- Haha, snygg tröja! Nja, inte vad jag tycker. Fast en bikini vore nog bra att ha på sig.
- Det har jag redan under, sa hon och log.
- Bra, svarade jag och log tillbaka.
Jag tog hennes hand och ledde henne iväg till poolen. Vi satte oss vid poolkanten. Vi sa ingenting. Jag bara satt och kollade på henne, och det hade jag kunnat göra hela dagen. Hon satt och sparkade med fötterna i vattnet och kollade ibland upp på mig med, men nu stannade hon med blicken. Vi närmade oss varandra och jag tog mina händer runt henne och förde henne mot mig. Hennes kalla händer närmade sig min nacke och vi kom ännu närme varandra. Jag tog initiativet och kysste henne och hon kysste mig tillbaka, och kyssen varade väldigt länge.
- Wow. Det där var.. började jag.
- Underbart, fyllde hon i.
- Minst. Den bästa kyssen jag någonsin fått, tror jag faktiskt.
Vi satt bara och log mot varandra ett tag och jag hade armen runt om henne.
- Får vi bada tror du? frågade hon.
- Nej.. But let's do it! sa jag och puttade i henne med armen samtidigt som jag själv hoppade i.
- Haha, vad hände med freden mellan oss?!
- Den försvann, svarade jag. Hon började skvätta vatten på mig medans hon simmade iväg och jag simmade efter. När jag simmat ikapp så ställde jag mig framför henne och kysste henne, igen. Vi fortsatte att kyssas ett tag.
- Claudia, jag vill bara säga att.. Jag gillar dig. Ganska mycket, faktiskt. Jag kan vara mig själv med dig och jag älskar det! sa jag samtidigt som jag kramade om henne och kysste henne lite snabbt.
- Jag gillar också dig. Mycket, sa hon och besvarade kyssen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

va göölligt!!! meeer

2011-01-03 @ 22:23:35
Postat av: Anonym

Awesome

2011-01-03 @ 23:55:15
Postat av: Anonym

en till snälla!

2011-01-04 @ 13:15:58
Postat av: Anonym

såååå bra! kan inte sluta lääsa

2011-01-09 @ 16:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0