Me Plus You - Kapitel 49

- Gumman, gråt inte, mumlade jag och la armen runt henne.
- Men den är ju så sorglig! Förlåt om jag gråter hela tiden men jag är så känslig, snyftade hon fram.
Efter ett tag märkte jag att hon somnat på mitt bröst så jag stängde av filmen och la ner all mat på golvet, innan jag kröp ner bredvid henne. Hon andades så tungt och låg där så fin, hon var verkligen vacker. Som en ängel. Jag pussade henne på näsan och la mig tätt intill innan jag själv märkte att jag höll på att somna.. bredvid världens bästa tjej.



Jag vaknade av att Claudia pratade i sömnen. Hon låg där, lika vacker som alltid, och mumlade mitt namn. Det kändes bra det! Jag log för mig själv och klev upp ur sängen när jag såg att klockan närmade sig elva på morgonen. Jag tog på mig ett par byxor och en tröja och smög ner till köket där en kvinna stod. Hon vände sig om när hon hörde mig komma ner för trappan.
- Åh hej, och vem är du? frågade hon och kollade chockat på mig.
- Eh, hej.. Det är jag som är Justin, sa jag och sträckte fram handen. Hon tog tag i min hand och skakade om den.
- Vad trevligt! Jag heter Patricia och jag är Claudias mamma.
- Patricia? Det heter min mamma också, sa jag och log. Hon log tillbaka.
- Gud vad trevligt det är att få träffa dig, Claudia har pratat massor om dig!
- Bara bra saker hoppas jag? Jag skrattade.
- Såklart! En sak är säker - du är den enda hon pratar om, sa hon och skrattade med mig. - Jag måste gå till jobbet nu men vi hörs senare. Kul att ha dig här Justin! sa hon och gick ut genom dörren. Jag pustade ut. Hennes mamma var snäll! Jag hatar att träffa tjejers föräldrar för jag är alltid så nervös om vad de ska tycka om mig, men det här gick ju bra.
Jag gick fram till kylskåpet och öppnade det. Tog fram smör, ost, skinka, gurka och började göra mackor. Tillslut hade jag fixat en som en frukostbuffé bestående av mackor, juice, youghurt, flingor och massor av annat. Jag gick då upp till Claudias rum igen och in i badrummet. Jag tog av mig alla mina kläder och ställde mig i duschen. När jag var klar så rufsade jag till mitt hår och klev ut ur badrummet med en endast en handduk runt midjan. När jag kom ut ur badrummet och in i Claudias rum igen så såg jag att hon var vaken. Hon var påväg upp ur sängen när hennes blick möte min. Jag såg hur hon bet sig i läppen. Jag gick fram till henne och kysste henne ömt och hon kysste tillbaka. Jag kände hur hennes kalla hand nuddade min mage och jag rös till när den gjorde det. Hennes fingrar rörde sig över min mage, fram och tillbaka. Jag rös till så mycket att jag nästan skakade.

Claudias perspektiv:
Jag märkte att det retade honom och jag kunde inte undgå att le lite retsamt mot honom. Jag flyttade min hand  några centimeter längre ner och fortsatte att smeka hans mage med min hand, samtidigt som jag kysste honom och jag kunde höra hur han småstönade. Jag kände hans händer i min nacke och han tryckte mig allt närmare honom så vi kysstes passionerat och hårt.
- Claudia, sluta .. jag, jag.. kan inte hålla mig.. mumlade han mellan kyssarna.
Jag drog handen en sista gång över hans mage och nu kunde jag verkligen känna hur han rös till.
- Girl, you make me crazy, sa han och kollade mig rakt in i ögonen.
- Hehe, mumlade jag och smet ut ur hans grepp, och ställde mig upp. Jag hade bara på mig ett linne och ett par trosor, där det pinsamt nog stod "I ♥ Bieber" så jag försökte dra ner linnet så långt som möjligt.
- Ohh, snygga trosor! Han log sitt sexiga Bieber-smile.
- Tack jag vet, sa jag och blinkade till med ögat. - Du, jag hoppar i duschen.
- Sure baby, jag väntar här så länge, sa han och la sig bekvämt i sängen framför TV:n.
Jag gick in i badrummet och tog av mig mina kläder men insåg att jag inte hade några kläder här inne att byta om till så jag satte en handduk runt kroppen och öppnade dörren igen, och där stod Justin med bara en tröja och ett par kalsonger på sig. Ni kan ju gissa vart min blick fastnade. Justin skrattade till.
- Eh, jo.. Kan du slänga hit en tröja och ett par byxor?
Han drog snabbt på sig sina svarta mjukisbyxor och slängde ett par mjukisbyxor och en tröja till mig.
- Thanks! sa jag och stängde snabbt dörren och hoppade in i duschen.

Justins perspektiv:
Jag la mig i hennes säng framför TV:n och satte på den. Jag förstod ingenting! Men MTV kände jag igen, så det fick bli MTV.. Jag hörde hur vattnet stängdes av och hur Claudia började sjunga.
"I never thought I'd be in love like this, when I look at you my mind goes on a trip" och så blev det tyst en stund innan hon fortsatte igen: "I never thought I'd fall for you as hard as I did, you got me thinkin' bout our life our house and kids, yeah. Every morning I look at you and smile cause boy you came around.." Jag log för mig själv och kände ett lyckorus genom hela kroppen. Claudia var verkligen den bästa tjejen man kunde få. Jag älskade henne så mycket.
Dörren öppnades och hon kom ut med mjukisbyxorna och linnet på sig, och en handduk runt håret.
- Vad flinar du åt?
- Dig. Du vet väl att du sjunger bra? 
- Skojar du? Hörde du mig?!
- Haha, ja såklart.. Men det var bra. Jag log och hon log tillbaka och gick fram till mig. - Du är så vacker, sa jag och smekte hennes kind.
- Du är vackrare.
- Du vet innerst inne att du är det och jag skiter i vad du säger för du kommer alltid att vara finast, jag lovar. Förresten, jag har gjort frukost där nere.
Vi gick ner tillsammans och åt upp frukosten innan vi bestämde vad vi skulle göra idag, och vi bestämde oss för en dag på stan. Eller rättare sagt - Claudia bestämde sig för att visa mig Stockholm. Vi gjorde oss snabbt iordning och var ute från dörren..

- Vart ska vi?
- Först ska vi till ett ställe som heter Skansen och sen.. Gamla stan! Sen vet jag inte, vi kan väl bara vandra runt?
- Visstvisst, det är du som bestämmer. Måste vi ha Kenny med oss?
- Nej, eller jag vet inte. Om du är maskerad kanske vi inte behöver det? Eller jo förresten, ha med honom för säkerhetsskull.
Jag ringde upp Kenny som skulle möta upp oss, så att vi kunde åka till det här "Skansen" stället.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt jävla awesome

2011-01-29 @ 15:39:10
Postat av: lavin

sweeeeeeet, lavin vill ha justins mage!!!XD<3

2011-01-29 @ 16:11:44
URL: http://dreeamsweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0