Me Plus You - Kapitel 36

Plötsligt hörde jag hur någon smög omkring i mitt rum men det var inget jag tänkte på förrens jag hörde det igen. Jag hade ju precis sett en skräckfilm, så jag var lite smårädd. Jag tog bort blicken från TV:n och såg Ryan tassa utifrån mitt rum. Han drog av sig sin tröja! När han såg att jag stirrade på honom så stannade han och gick in igen. Utan tröja.
- Förlåt om jag.. skrämde eller väckte dig, vad jag nu gjorde?
- Det är lugnt, jag var bara väldigt rädd.
Jag kunde inte sluta stirra på hans mage och sixpack, vilket jag tror att han märkte då han tog på sig den blöta vita tshirten som istället klibbade fast på hans mage, vilket inte gjorde det mycket bättre. Fortfarande skitsnygg.
- Ser du något du gillar? sa han och började gå emot mig.
- Skoja inte, snyggsnyggsnygg mage du har!
Han gick fram till min säng och böjde sig över mig och kysste mig.
- Godnatt, sa han på svenska innan han gick iväg ut från rummet.

Wow. Hände det där precis? Det var en underbar kyss, men ändå så fel. Hade det inte varit Ryan som kysst mig hade det säkert gått, men jag såg inte riktigt på Ryan på det sättet.. men tydligen såg han så på mig. Jag satt fortfarande helt chockad när Ryan kom inspringandes på mitt rum igen.
- Claudia, förlåt, mumlade han och kollade ner på sina fötter. - Det blev fel. Jag menade verkligen inte att kyssa dig, det bara flög i mig! Han såg väldigt generad ut.
- Det är lugnt. Men du kanske vill veta att jag inte ser på dig på "det sättet"?
- Nej men du ska bara veta att jag inte ser på dig på det sättet, visst du är jättesnygg eller ja het, och vafan?! Han stampade lite småhårt i golvet med foten och jag kunde inte undgå att börja skratta lite smått. - Fan, det blir bara fel! Du ser väldigt bra ut men för mig är du bara en väldigt bra vän. Sluta skratta!
- Hahahha.. Ryan, Ryan, Ryan.. Du suger på att förklara, det vet du väl? sa jag och boxade till honom lite lätt. - Jag vill faktiskt sova nu, så godnatt. Jag kramade om honom lite lätt. Jag kunde se på honom att han blev generad, än en gång.
Han mumlade "godnatt" och gick ut ur mitt rum. Jag kunde höra honom säga "mhm, det där var inte alls pinsamt.." medans han gick iväg. Jag skrattade lite för mig själv innan jag somnade.

Nästa morgon..
Jag vaknade ganska tidigt. Mamma hade gått till jobbet och Ryan låg och sov, great. Jag bestämde mig för att hoppa in i duschen så jag tog av mig alla mina kläder och tog en lång dusch. När jag kom ut ur duschen så fönade jag mitt hår och plattade det lite snabbt. Tog på mig mascara och lite rouge innan jag valde kläder. Idag fick det bli ett par ljusa jeansshorts och en blus, då det ändå såg ut att vara ganska varmt.
Ryan var fortfarande vaken så jag gick ner till köket och förberedde frukost för oss båda. Jag lagade pannkakor, tog fram tillbehör, mackor, juice och massor av annat. Värsta mästerkocken jag var ändå! När allt var klart så smög jag upp till Ryans rum. Jag öppnade försiktigt dörren och han låg somsagt fortfarande och sov. Jag tippade på tårna till en stol som stod bredvid hans säng och satte mig där, och stirrade på honom. Efter någon stund vaknade han. Han småskrek lite när han såg mig.
- Vafan Claudia, hur länge har du suttit där? mumlade han och gnuggade sig i ögonen.
Jag kollade lite på min klocka.
- Hm, i nästan trettio minuter, skojade jag med honom.
- Skojar du? Jävla psycho! Han kollade ner på sin kropp och märkte att han bara hade på sig sina svarta mjukisbyxor på sig - och ingen tröja - vilket jag såklart märkt för länge sedan. Han drog snabbt upp täcket.
Jag ställde mig upp från stolen och gick fram till hans byrå och började ta fram lite kläder.
- Vad gör du?
- Vad ser det ut som? Tar fram kläder? sa jag och slängde kläderna jag plockat fram på honom. Vi ska ut så skynda dig ner, vi måste ju käka först! Jag har lagat pannkakor, så skynda dig. Jag klappade med händerna framför hans ögon, drog bort hans täcke och puttade in honom i badrummet. Efter mindre än fem minuter så kom han ut, färdigfixad.
- FÖRSTEN NER! skrek jag och började kuta ner med Ryan tätt bakom mig.
Jag käkade upp före honom då han tog flera omgångar, så jag sprang upp på mitt rum och hämtade mina RayBans och handväskan - sedan sprang jag ner till Ryan igen.
- Och okej? Vart ska du? frågade han med grädde och sylt runt hela munnen.
- Inte jag - vi - ska shoppa!
- Fan vad jag hatar tjejer, mumlade han och suckade.
- Men inte kan du hata mig, du kysste mig ju? sa jag och försökte blinka lite flirtigt, men jag kunde inte hålla mig för skratt.
- Claudia! pep Ryan. Han kollade ner i maten igen. Jag älskade verkligen att göra honom generad!
- Okej loser, kom nu. Shopping time! Jag tog tag i honom och drog ut honom.
Sorry för dålig uppdatering.. och ett jättedåligt kapitel.. :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

aweeesome!!!

2011-01-21 @ 18:43:49
Postat av: Nathalie

Den var jätte bra !!!

2011-01-28 @ 21:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0