Ska jag lägga ner bloggen?

Statistiken har sjunkt rejält, jag får inga peppande kommentarer och själva storyn suger. Därför lägger jag ner bloggen, tror jag. Jag måste tänka ett tag. Jag vill inte lägga ner bloggen för det är jätteroligt att skriva (inte nu då..) men jag får ju ingen respons eller så!

Ska jag börja på en ny novell istället? Eller ha båda samtidigt? Grejen är att jag har planer för en ny novell som nog ska heta "Never Let You Go", men jag är inte helt säker på om jag ska börja skriva på den!
Ska jag isåfall köra båda samtidigt och försöka uppdatera mest på NLYG och lite då och då på MPY? Eller lägga ner bloggen? Vad tycker ni?

Update: Till dig som säger att jag ska sprida bloggen. Det fungerar inte. tackochhejleverpastej.

Jag börjar skriva på bloggen igen. Jag fortsätter på Me Plus You men ska såsmåningom (när jag har tillräckligt med idéer, väldigt snart är det alltså, börja skriva på Never Let You Go)

Tack till http://jbmusic.blogg.se/ för länkningen, som gjorde så att jag fick besöksrekord! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

NEEEJ LÄGG INTE NER DEN!!

den är ju grym ;o<33

2011-01-27 @ 17:00:13
Postat av: Anonym

börja på en ny! :)

2011-01-27 @ 21:30:29
Postat av: Julia

lägg inte ner för fan! bästa novellbloggen tycker jag! :)

gå in på jbmusic.blogg.se och kolla så ska jag se vad jag kan fixa ;)

2011-01-28 @ 14:12:02
URL: http://jbmusic.blogg.se/
Postat av: Anonym

lägg inte ner!!!

2011-01-28 @ 14:18:34
Postat av: Julia

LÄGG INTE NER! DEN ÄGER :D Tack vare www.jbmusic.blogg.se så började läsa den och den äger, så fortsätt! :D

2011-01-28 @ 15:06:11
URL: http://biebeeernovell.blogg.se/
Postat av: Anna

LÄGG ALDRIG NER DENNA BLOGG! DEN ÄR SUPERBRA!!! ;) LYCKA TILL

2011-01-29 @ 16:18:10
Postat av: lavin

nej,nej,nej,nej,nej! du får absolut inte lägga ner den!!! bara några pers till som vet om den här bloggen o du kmr ha 1000 kommentarer om dan!!!

2011-01-29 @ 17:03:28
Postat av: Nathalie

Neej lägg inte ner bloggen!!!!!!

Jag började också att läsa från jbmusic.blogg.se

och jag älskar den här novellen !!!!!!!!!!!

Den bästa jag har läst!!!!!:D:D

2011-01-29 @ 19:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0