23/1-2011

Hejsan svejsan!
Förlåt för dålig uppdatering idag. Jag har varit upptagen i princip HELA DAGEN och har inte haft tid att sitta vid datorn.. Nu tänkte jag skriva en episod men blogg.se är sjukt segt och det går knappt.. Om jag inte får upp någon episod ikväll så kommer det imorgon. :)

Edit/Update: Okej, blogg.se är så jävla segt att jag inte ens kan klicka på "skapa nytt inlägg"?! Jag skriver fler imorgon, för nu har jag ändå slut på idéer. KOMMENTERA VAD SOM SKA HÄNDA.
Imorgon ska jag försöka fixa en design också.

UPDATE 2: Jag vet att jag inte har skrivit så många kapitel på Me+Plus you men jag har börjat tröttna på den. Är den värd att fortsätta på?! ( dels för att ni kommenterar så dåligt.. Sprid gärna bloggen )


Kommentarer
Postat av: Anonym

lägntar!!

2011-01-23 @ 19:53:19
Postat av: Anonym

Den är grym!! Sprid bloggen så kanske du får mera kommentarer :)

2011-01-24 @ 17:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0