Me Plus You - Kapitel 92

- JUSTIN! skrek hon och hoppade upp i min famn. Jag skrattade och gav henne en bukett med blommor.
- Fyfan vad jag är glad just nu, mumlade hon i mitt öra och jag kramade om henne hårdare.
- Det bästa beslut jag någonsin gjort. Jag är så glad att jag berättade. Jag älskar dig Claudia Freeman. 
- Och jag älskar dig, Justin, sa hon och kysste mig.



- Dags att fira? frågade hon och kysste mig. Jag skrattade och hon tog tag i min hand och vi sprang in i hennes hus. Direkt när vi kom innan för dörren så började vi kyssas.

- Vart är dina föräldrar? sa jag mellan kyssarna.
- Bry dig inte om det, just nu är det bara du och jag, sa hon och drog av mig min tröja. Vi stod där i hallen och hånglade ett tag innan vi gick upp till hennes rum.

Jag la mig på sängen och hon satte sig över mig. Hon drog av sig sin tröja och sin BH och böjde sig ner för att kyssa mig. Jag började smeka hennes bröst och hon började kyssa mig över halsen och längre ner, ända tills hon nådde mina byxor. Hon log upp drog av mig kalsongerna. 

Jag tog upp mina byxor från golvet och tog en kondom som låg i backfickan och satte på mig den. Claudia log och sänkte sig sakta över mig, och känslan var som vanligt obeskrivlig.

Claudias perspektiv:
Vi la oss ner, alldelles svettiga, bredvid varandra. Vi låg där i säkert tio minuter och sa 'jag älskar dig' till varandra och kysstes några gånger. Tillslut blev det så klibbigt när vi kramades så jag satte mig upp. Justin gjorde detsamma. Han gick tryckt bakom mig och nafsade lite i min hals. Jag skrattade och vände mig.

Vi började hångla och Justin smekte mig. Jag blev återigen upphetsad och Justin verkade också bli det. Han tryckte upp mig lätt mot väggen och förde snabbt in den. Vi körde på allt hetare och hetare och jag kom flera gånger.
- Justin! pep jag medans den fortfarande var inne i mig och vi kysstes. - Vi har ingen kondom!
Han stannade upp en sekund.
- Jag drar ut när jag kommer, stönade han. Vi fortsatte och jag började kyssa hans hals.
- Ahhhh.. Jag kommer nu! stönade han och drog ut den. Vi kysstes ett tag innan vi bestämde oss för att duscha, för nu var vi äckligt svettiga.

Justin log sexigt och började smeka mina bröst medans vattnet rann ner för våra kroppar. Jag stönade lite lätt och kysste honom. Jag började dra händerna över hans magmuskler och han rös till i hela kroppen. Jag började sakta smeka honom och det slutade med att jag gav honom ett handjobb. Han såg ut att uppskatta det.

- Du är otrolig, sa han och kysste mig.

Vi dushade klart och hoppade sedan ut ur duschen.


Jag har varit upptagen och idag ska jag på tjejmiddag/kväll. Förlåt för dålig uppdatering och kanske att ni blev besvikna på detta kapitel..

KOMMENTERA!


Kommentarer
Postat av: johanna

Du är jätteduktig ! Uppdatera imorgon eller ett kapitel innan du åker ikväll snälla ? <3

2011-02-25 @ 15:59:40
URL: http://johannaabergmaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

super bra :)

du får verkligen till det ! :)



en liten fråga : har du eller ska du på konsert på justin bieber ? :)

2011-02-25 @ 16:17:02
Postat av: Anonym

Jätte bra!!Ett till snart snälla!!

Vet din mamma/pappa om att du är så begåvad eller vet dom om att du skriver här!!?? Tack för svar!!:)

2011-02-25 @ 17:03:19
Postat av: Anonym

Förresten är du kär i justin bieber!!Tackar för svar!!:) Cool du ä!!Så sjukt bra på att skriva og!!:)

2011-02-25 @ 17:04:35
Postat av: Anonym

awesome

2011-02-25 @ 19:00:52
Postat av: Anonym

mera :D

2011-02-25 @ 19:19:04
Postat av: Anonym

Du är riktigt grym! Min favorit helt klart! :)

2011-02-26 @ 01:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0