26/2/2011 - Svar på frågor

Jag har fått lite frågor som jag tänkte svara på!

Är du kär i Justin Bieber?
Svar: Kär och kär.. Jag vet inte. Det är svårt att bli kär i någon som man inte träffat eller som man inte känner. Ändå är jag väldigt kär i honom, men då kanske jag är mer kär i den Justin man får se, den (underbara) Justin som han framstår som. Jag har ju inte träffat honom så jag vet inte hur han är. Jag tror att han är minst lika skön och underbar, men han är nog inte likadan som den Justin man får se. Förstår ni vad jag menar? Det är ganska svårt att förklara, haha.

Vet din mamma/pappa om att du är så begåvad eller vet dom om att du skriver här?
Svar: Mina föräldrar har frågat vad det är jag skriver på och då har jag svarat att jag skriver en Bieber-novell, men de vet inte vad bloggen heter, så de har aldrig läst själva novellen. Att jag är så begåvad? Haha, nej nej. Jag tycker själv inte ens att jag är det så jag vet inte varför de skulle tycka det :)

Har du eller ska du på någon konsert med Justin Bieber?
Svar: Jag har tyvärr inte varit på någon konsert, men jag ska till Danmark (i April) och se honom. Jag vill också att han ska komma till Sverige, det vill väl alla?

Vad tycker du om Justin och Selena?
Svar: Jag vet inte riktigt vad jag tycker om Selena, jag har inte fått någon klar bild av henne, men sålänge Justin är glad och hon gör honom lycklig så har jag inga problem med 'Jelena' :)

Vad tycker du om Justins nya frisyr?
Svar: Visst saknar jag hans gamla Bieber-frilla och framför allt hans hairflip, men den här frisyren var också galet snygg. Han är snygg i ALLT!


NY DEL KOMMER SNART. Jag har bara ett litet problem, jag vet inte riktigt vad som ska hända i den? Och därför tar det evigheter att skriva..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0