14/2-2011

Okej, vill bara få det här sagt..

Några kommenterar i princip VARJE kapitel, från de första till de nyaste kapitlena. Jag har raderat de flesta kommentarerna men orkar inte göra det längre. Iallafall, de här personerna klagar på hur dålig novellen är och hur mycket jag suger, att jag inte håller mina löften, att jag aldrig uppdaterar osv. Visst, jag kan försöka bättra mig men ändå, detta gör mig upprörd/inte så glad på att blogga..

Därför undrar jag bara: Är det värt att fortsätta på novellen? Vilka läser fortfarande?
Eller är det bara jag som inbillar mig att storyn blir dåligare och dåligare?

VILL ATT ALLA SVARAR ♥

Update: Jag ska absolut inte sluta blogga för det är skitkul att skriva novellen, men man sänks liksom ner med såna kommentarer, om ni förstår vad jag menar? Ni som kommenterar hela tiden, läser novellen och berömmer mig är helt grymma och jag älskar er! Ni får mig att vilja fortsätta :)

Jag förstår inte riktigt varför vissa personer slösar sin tid på att kommentera sånt och .. ja, ni fattar? Visst, jag kan ta dålig kritik men när det kommer till såna där saker som de personerna kommenterar blir man ju bara ledsen? haha!

Grejen är att jag inte vill göra er besvikna och sånt, jag vill att ni ska vara nöjda osv.. Tack till er som kommenterar hela tiden och till alla som läser. NI ÄR BÄST. Ni andra, ni kan sluta! (:

Update 2:
FÖRLÅT FÖR RÖRIGT INLÄGG. Jag förstår själv inte vad jag skrev? Heheh.. Sorry om det blev rörigt.


Kommentarer
Postat av: josse

Neeeeeeeeeeeeej !!!!!!!!!!!!

Älskar novellen !!! <3

2011-02-14 @ 20:41:31
URL: http://josefiinkarlsson.bloggplatsen.se
Postat av: Elin

Nej, sluta inte! Person som komenterar är bara en liten tönt, tyvärr finns det sånna som alltid ska få en att känna sig dålig och förstöra, men snälla ta inte åt dig för det är såå inte sant! Du är grym! :D

2011-02-14 @ 20:48:56
Postat av: lavin

Neeeej! du får aldrig sluta, du äger hårt!;D<33

2011-02-14 @ 20:50:56
Postat av: Neejra<3'

Neeeeej sluta inte, jag älskar verkligen det du skriver'<3

2011-02-14 @ 20:54:47
Postat av: Johanna

Jag älskar din berättelse, den gör mig glad och det är vad jag ser fram emot när jag är i skolan. Du får inte sluta :)

2011-02-14 @ 21:00:31
URL: http://klumpigajag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag läser :D

2011-02-14 @ 21:23:33
Postat av: Sara ♥

nej, jag älskar novellen. helt klart min favorit!

bry dig inte om dem som snackar skit, de är inte värda din uppmärksamhet!

viktigast av allt är att du är grym på att skriva, glöm inte det! :)

2011-02-14 @ 21:35:28
Postat av: Anonym

den bästa novell jag någonsin läst.

2011-02-14 @ 21:41:00
Postat av: Johanna

Bästa novellen jag nåsin läst på länge, så sluta inte för jag vet en tjej som skulle bli galen då !! YOU GO GIRL !!

2011-02-14 @ 22:13:23
URL: http://johannaabergmaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa håller mee dom!!Älskar verkligen den här novellen!!

2011-02-15 @ 06:19:21
Postat av: Anonym

WUUUT???? Nej asså

Jag är inget JB fan , ingen hater heller. Men efter att ha läst denna så har jag börjat lyssna på han mer och mer.. och det är tack vare DIG tack vare novellen. SLUTA INTEEEEE!!!!!!!!

2011-02-15 @ 09:30:45
Postat av: Anonym

sluta rj blogga!!!

du äger och novell är as bra!!!

2011-02-15 @ 13:49:58
Postat av: Anonym

jag läser ;)

älskar din novell

2011-02-15 @ 14:57:45
Postat av: Nathalie

Neeej sluta inte !!!! Jag älskar din novell , den bästa jag någonsin har sett!!!!!!!

2011-02-15 @ 18:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0